Celkovo nerozumiem, aký mala celá táto šaškáreň zmysel. Pokiaľ mala táto linka slúžiť ako náhrada za zrušenú 901, tak sa mala zaviesť v čase zrušenia 901 (dokedy má vlastne DPB platnú licenciu na 901) - a nie najskôr s veľkou slávou zaviesť súbežné spoje a potom potichu osekať...
Ako riešia presunutie zastávky ostatné dopravné podniky v Česku a na Slovensku?
Narazil som dnes na fotku z Brna a ich riešenie mi pripadá ako z inej galaxie – je jasné, zrozumiteľné, už z diaľky cestujúci vidí ktorým smerom je zastávka presunutá. A hlavne, že nieje zrušená, ale iba presunutá.
Až teraz som si všimol neskorší začiatok poobednej špičky na linkách 83 a 84! Od "Pri kríži" teraz na 83-ke začína 10-minútový interval od 13:42 h a po novom bude až od 14:22 h! Podobne aj na 84-ke. V tom čase v tomto smere cestuje dosť študentov stredných škôl z Dúbravky smer Patrónka a ďalej. Opačný smer som nepozeral.
Nevravim, ze sa da urobit vsade idealny preklad, to bola len poznamka, ze 99 a 98 su koordinovane "Cez víkend je to urobené dobre (aspoň v smere do centra)." - Mhr1 tam nespecifikoval oblast, kde presne, cize som mu len dal opacny priklad.
Ako som ti písal tu je koordinácia hlavne L99,84 a na druhom konci Petržalky aj keby bolo fajn keby nadväzovala všade a na všetko. Víkendový int 12 min. je celkom fajn na L68 aj keď určite nie pre preklady.
Ja si pamätám ešte 20 min. na električkách...
Napr. trasa Sustekova/Bulikova - Technopol alebo Tesco alebo Antolska (a naspat) moze byt kratsia cez Ovsiste ako sa trepat vyhliadkovou 99, alebo alternativa pri zdrhnuti napr. 68 s vikendovym int 12
Niekto od napr. Technopolu by išiel s L98 cez Ovsište na električku? Či ako si to myslel .
Ono sa asi nedá všade urobiť ideálny preklad hlavne, keď by mal byť hlavne na druhom konci týchto liniek v smere Jasovská.
Ovsiste cez vikend:
smer mesto (logika - pridem 98, prestupim na 99, kedze 99 tam iba zacina a moze robit zvoz napr. k tramu a do vnutrozemia):
98 prichod - 13, 28, 43, 58
99 odchod - 10, 25, 40, 55
smer Petrzalka (logika - pridem 99, prestupim na 98, kedze 99 o zastavku dalej konci a opacny prestup teda nema zmysel):
98 odchod - 02, 17, 32, 47
99 prichod - 04, 19, 34, 49 + v realite mozno 2 minuty meskanie k tomuto
Cize v tejto oblasti uplne nelogicky. Uz aj rozdiel 7,5 by bol rozumenjsi ako 2-13 alebo 3-12
Linky 98 a 99 naozaj nie sú vôbec dobre koordinované! Pritom 15 min. v sedle a polená štvrťhodina sa dajú krásne koordinovať. a-98 by mala poliť tú dlhšiu časť - teda 8 min. medzeru. Potom by preklad vyzeral 00-04-11-15-19-26-30-34... Čiže najkratší interval 4 min., najdlhší 7 min.
(striedanie 4-4-7-4-4-7-4...).
Namiesto toho je to v skutočnosti urobené zle: 00-02-10-15-17-25-30-32-40-45-47-55...
(striedanie 2-8-5-2-8-5-2...).
No a v špičke sa to dá pri int. 7-8 min. na oboch linkách takto: 00-04-07-11-15... (striedanie 4-3-4-4...).
Skutočnosť je horšia: 00-02-07-10-15-17-22-25-30... (striedanie 2-5-3-5...).
Takže by bolo čo vylepšovať a posúvať...
Cez víkend je to urobené dobre (aspoň v smere do centra).
Z pohladu cestujucich sa interval na 83,84 nemeni, dokonca premavka na 84 je predlzena do 23:00 a zaroven zrusenie jalovych dojazdov/vyjazdov nevyuzitelnych pre cestujucich sa meni na nove dojazdove spoje 83,84 smer vozovna Petrzalka/Trnavka. Takze + aj pre Dubravcanov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
barack40
Celkovo nerozumiem, aký mala celá táto šaškáreň zmysel. Pokiaľ mala táto linka slúžiť ako náhrada za zrušenú 901, tak sa mala zaviesť v čase zrušenia 901 (dokedy má vlastne DPB platnú licenciu na 901) - a nie najskôr s veľkou slávou zaviesť súbežné spoje a potom potichu osekať...