Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Lukyno87 #220146:
Ružinov má L68,96,196 a Petržalke by si navýšil prepravný čas na stanicu. L1 v súčasnom trasovaní netrpí nedostatkom cestujúcich a to až po stanicu.
Vozy treba prehodiť medzi L8 a L6 podobne ako kedysi fungovali prejazdy medzi L6 a L9.
Reply on: JamaVOku #220148:
*vymenit vozy medzi 6 a 8.
Reply on: Lukyno87 #220146:
Najjednoduchsie by bolo bez zmeny trasovania vozy medzi 6 a 8.
Reply on: Mike #220025:
Nemusí až tak uškodiť Bajkalskej. Veľká časť zo žitného ostrova môže voliť cestu cez další most a cez Petržalku a most SNP do centra alebo Lafranconi smer Záhorie.
Zdravím. Minule sa tu riešila nedostatočná kapacita na L8. Myslíte si že, by bola veľká blbosť, keby sa vymenili trasy L1 a L8, s tým, že na L8 by boli 30T a dobré spojenie Petržalka - Ružinov a na L1 by stačili aj K2S. Kto chce ísť z Petržalky na Hlavnú stanicu si môže prestúpiť na Šafku na L1. Čo Vy na to? Iba sa pýtam.
Reply on: Peto3700 #220143:
Tatra 500 HB nie je v podniku. Kde je tiež netuším.
Reply on: Mike #220025:
Zápchu na Gagarinovej poobede tvoria z väčšej miery práve vozidlá idúce do Podunajských Biskupíc (usudzujem podľa úseku Cintorín Vrakuňa -> Popdradská x Svornosti, kde sa pravý pruh zväčša hýbe a šóra je v ľavom).
Ale nespochybňujem, že to môže pomôcť.
Ahojte. Vedel by mi niekto povedať, aký je ďalší osud autobusu Tatra 500 HB, ktorý roky stál pred Múzeom dopravy? V múzeu mi bolo povedané, že ho renovujú v DPB, ale rád by som si túto info overil.
Vďaka.
Na obratisku v KV bolo spílených niekoľko stromov. Že by už pomaly začínala reko obratiska??
Reply on: S499.1023 #220137:
Tiež som si pomyslel to isté 😃
Reply on: S499.1023 #220137:
Mal by som? zo školy úúplne v inej brandži robil...Tu skôr sledujem ako ja ex spolužiakov, tak aj daľšie kvantum ľudí z obdobných škôl. Ja viem, že ty, ako všemudrc sveta si si proste musel rýpnuť.... Ale aspoň keby k téme... 😕
Nevis niekto, co presne sa zmenilo ked elektricky T3 dostali vnutorne osvetlenie z firmy SEC Nitra? Niekde som cital, ze sa zmenilo napajanie, ale nepamatam si.
vyskočilo mi na FB... dnes cca o 20:00...
Reply on: fanatikmhd #220134:
To si zovšeobecnil seba?
zdravim, vedel by sa mi ozvat nejaky sofer elektricky v ba? mal by som zaujem tam pracovat ale chcel by som viac info ze co a ako dakujem ?
Reply on: Rubber38 #220133:
Ja netvrdim ze tam negativa su. Len neverim ze nastane zazrak ktory si niektori slubuju. Ale aspon podnikom padne jedna z vyhovoriek preco nemaju vodicov a mozno konecne zacnu hladat chybu u seba.
Reply on: 810zssk #220132:
Praveze logika myslenia nejak obzvlast rozdielna u jednotlivca v 21 rokoch a 24 rokoch prakticky nie je. Naopak, po dokončení strednej školy pokračuje na výšku, ktorú väčšina nezvládne po prvom semestri, rýchlo nájde robotu v podobe kaufland ci tesco, kde pochopí, že za 400e/mesiac nevyžije, akurát bude v dobe 20/21 rokov... a má možnosť. V súčasnosti do 24 rokov by už dávno našiel dostatočne dobre platenú robotu, napríklad práca vo VW vynesie obdobné číslo ako u DPB, bez zodpovednosti, bez systému jednou nohou v base...len si skrutkuješ a skrutkuješ...8h denne. A za tie isté prachy. Navyše ma k dispozícii denne teplé jedlo, a záchod. Splachovací...A dokonca ho aj môže použiť. Lebo má čas...
Nejaké lepšie + to prinesie, aj z dlhodobého hľadiska.
Naopak, skôr DP chýba nejaké lákadlo čo ponúkne ľuďom. MHD je bohužiaľ viac menej v BA vnímaná ako "socka". Jazdia s ňou sociálne prípadia, riadia ju sociálne prípady. Na stránke DPB fotka vodiča v super uniforme, v čistej 30T či 31Tr, proste biele rukavičky a super práca. V realite prepotený trojzubý chlapík ktorý pôsobí že donedávna ešte bol ubytovný pod mostom Apollo z Petržalskej strany ktorý mukluje v starej, dosti špinavej T3 (Aspoň pre mňa nepochopiteľné ako si dokážem bundu zasrať prachom od kabíny vodiča...).....Bohužiaľ, väčšina ľudí je stále v roku 95-2000 teda IK280, T3, 14Tr....Prezentácia na školách s lákaním potenciálnych ľudí.... Urobí svoje druhé + a spoločne teda s minimálnym vekom by už mal byť dostatočný počet ľudí.

Inak, btw, týmto padnú dole hranice aj Trolejbusákom?
Reply on: 810zssk #220132:
Efekt nemusí byť výrazný, aj navýšenie stavu o 5-10 vodičov by v súčasnej situácii pomohlo ? Nikto samozrejme netvrdí, že sa teraz začnú do DPB zbiehať študáci po stovkách, ale naozaj nevidím na tomto kroku negatíva
Reply on: KaroSAD #220131:
Som zvedavy ci to prinesie ten zazrak co si od toho slubuju. Jasne, jednorazovo vodicov po schvaleni pribudne, ale dlhodobo to podla mna bude bez vyraznejsieho efektu.
A je to tu, o čom sme hovorili. Vodičák na autobusy chcú vrátiť na 21 rokov: http://www.tvnoviny.sk/ekonomika/1860468_kamionisti-budu-mladsi-smer-chce-znizit-aj-minimalny-vek-autobusarov

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.