Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #220017:
Nepovedal v podstate nič nové ani tragické. Už som si na jeho reči asi zvykol. O Filiálke bude vyprávať asi stále, ale na tú nedostane od EK ani cent. Som akurát sklamaný že po predĺžení Petržalskej trate súčasné vedenie mesta vôbec neuvažuje o "tretej etape" - ako ju nazývalo predošlé vedenie mesta - ktorá mala riešiť spojenie Šafárikovho nám. s Hlavnou stanicou. Stále som presvedčený že najlepším riešením je obnovenie trate po Štefánikovej ulici. Ale mám pocit že táto idea upadla do zabudnutia a nie je ani jeden politik, ktorý by si ju bol osvojil vo svojom programe. V roku 2012 som mal 5 minút slávy, boli články v novinách, Ivo Nesrovnal, vtedy ešte iba posranec, mi osobne triasol rukou a vravel aký dobrý nápad to je a ako sa mu to páči, ale ja som si od neho vtedy už držal odstup lebo som vedel že je to slizký had. To sa žiaľ v plnej miere potvrdilo. Nejaká modrogumná lobby mu urobila brainwashing, vďaka ktorému teraz sníva o Filiálke. To ako sa zachoval k Tatiane Kratochvílovej je kapitola sama o sebe. Myslím že to nepotrebuje ďalší komentár.
Reply on: TeBeCe #220016:
Normálny mamľas. S kamenným ksichtom predáva všetko, čo zmrvil, ako úspechy. A tá posadnutosť slepým črevom, to je na diagnostikovanie.
Reply on: 810zssk #220014:
to by tu firmu museli riadit ludia, ktori tomu rozumeju ...
Reply on: gejza #220013:
Este keby ta firma robila to co ocividne chape ze ma robit..
Reply on: Mhr1 #220011:
Prievozska radiala by s prislusnymi P+R mohla aj pomoct, presunut vela autickarov zo Zitneho ostrova do MHD (elektricky). Povodne som premyslal na P+R pri Kauflande, len teraz tu mame R7 a vsetko je zase v haji. Neviem, kde presne by sa malo P+R postavit, aby sa zabranilo tomu, ze auta z R7 zaplavia Bajkalsku a krizovatka s Prievozskou skolabuje...
A nakoniec ta R7 Bratislave viac uskodi nez pomoze...
Reply on: Viko #220010:
Samozrejme, že projekt z roku 1969 je potrebné aktualizovať. Čiže tak, ako hovorí Viko, t-busy na Gagarinke nechať a vybudovať celú novú električkovú radiálu. Buď z Kamenného nám. po Dunajskej, alebo - ak by sa realizovala trať na Dostojevského a Karadžičke, tak od križovatky Mlynské Nivy x Karadžičova po Mlynských Nivách okolo SPP - stále na povrchu, miesta je tam dosť - potom mimoúrovňovo prekrížiť Bajkalskú a ďalej opäť po povrchu (veď je tam pole) do Slovnaftu (1. etapa). No a v druhej etape samozrejme na Dolné Hony až k ŽSt. Podunajské Biskupice, kde by mal byť prestupný terminal.
Reply on: fanatikmhd #220008:
Aký má podľa teba prínos zlikvidovať ekologickú drážnu dopravu na Gagarinke a nahradiť ju inou ekologickou dráhou?
Nie je lepšie mať okrem "gagarinskej trolejbusovej radiály" pre juh Trávnikov&Pošne+Medzijarky aj "slovnaftskú tram radiálu" pre Mlynské nivy, Hony&Biskupice, bujnejúcu výstavbu pri Slovnafte a JV satelity?
Reply on: Valec #220007:
1969. Keby sa to bolo (aspon scasti) odvtedy realizovalo, vela dnesnych problemov by nebolo ?
Reply on: Valec #220007:
O tomto pláne som ani nevedel... videl som podobný, tento je ale starší.. V každom prípade v 69 nestáli pomali celé dolné hony, a aj petržalka je nejak odsunutá. Dnes by ten projekt absolútne nerešpektoal pozície najväčšieho množstva gaštanov...Osobne ak viesť električkovú trať na hony, tak ju viesť celý čas pod hlavnou cestou, čiže niekde od Nív resp križovatky Prievozska/Bajkalská to zapustiť pod zem, a v trase trolejbusu viesť a ukončiť pri Tescu na dolných honoch. Abusy pretrasovať na zvoz k šaline, trolejbusy buďto vylúčiť, alebo vytvoriť z nich doplnkovú dopravu po iných trasách, napr takú 78 cez ružinov, kde všade existuje dostatok pevných zariadení pre výstavbu Tr trate... (Ale to len v prípadfe ak by fakt muselo prísť k zachovaniu niektorej Tr trate - osobne by som Tr dával do kopčekov ako je stará dúbravka, L.A., a podobne... Rázsochy by boli dobrý kandidát... Ale to je mimo tému už..)
Tu podľa tejto mapy dokonca sledujem predĺženie smer Rusovce/Jarovce... To malo mať aký význam? UP tam plánovalo dačo veľkolepé?
Reply on: fanatikmhd #220006:
Všetky dostupné materiály hovoria o takomto vedení v lokalite Prievoz/Vlčie hrdlo/Biskupice
http://www.veterany.eu/wp-content/2015/06/Tram-BA-1969-vysledny-navrh.jpg
Reply on: piggee #220005:
Vlcie hrdlo nie je dalsia vetva? nemala byt povodna vetva prievozska-gagarinova-dolne hony?
Reply on: fanatikmhd #220004:
Dolne hony/ Vrakuna - tam nebolo planovane aj obratisko vo Vlcom hrdle?
Reply on: david1 #220003:
A dokonca keby jeden tyzden kazdy mimobratislavský pri vstupe na uzemie bratislavy zaplatil jedno euro myto...mal by si to aj z coho vyfinancovat.... 😃 Koniec koncov, zit v bratislave, robit v bratislave, byvat ut 5/7 dni v tyzdni, ale trvaly pobyt mat v hornej dolnej a odvadzat prachy tam..je vlastne...aj dostatocnym dovodom pre takuto srandu....

Fakt ale ostava,. kde na to vziat prachy... Osobne si myslim, ze ak nepride k bajnemu zabetonovaniu elektrickovych trati, tak to predlzenie radial do casti, ktore sa tahaju ako sliz je potrebne. Dokonca, osobne som toho nazoru, ze popri tychto castiach viest aj nove zeleznicne spojenia pre rychlu dopravu. Aby nevznikla dalsia dubravska karlovka, kde si vsetci musia miesto 10 minut po prazskej uzivat LeTourDeKarlsdorf s 30minutovou vyhliadkovou trasou pre turistov.... Logicky, dolne hony su dobry adept, ale pri zastavkach kazdych 300m to je dalsia 30min radiala bez moznosti ukoncenia skor, posilakov, ci pri nehode odstavenia celej radialy..... Tu by mozno skor bolo vhodne pouvazovat nad zeleznicnym spojenim niekam do mesta, mozno system tramtrain, pricom vyuzit vbeh niekde v meste (mozno filialka? ) aby to zas nevyplulo niekde v prdeli mimo mesto na stanici....ale sucasne to rychlo doviezlo z okraja.
Reply on: Error 0x007 #219996:
V Bratislave chýbaju roky naplánované cesty a prepojenia najviac zaťažených východných vstupov do mesta.

Rybničná v štvorpruhu

Potiahnutie a rozšírenie Galvaniho ul. po Peknú cestu a y druhej strany po Vrakuňu.

Predĺženie Tomášikovej po Račiansku aj s električkami.

Rozšírenie električkových tratí smer Dolné hony a prepojenie Šafaríkovho nám s mýtami po Karadžičovej a Legionárskej ul.

Dalšia vetva do Dúbravky po Pražskej.
Reply on: All1111 #220000:
"Pozitívnejšiu spätnú väzbu získal Slovak Lines taktiež za dostatočný počet spojov a dodržiavanie cestovného poriadku." - ľudia si už zvykli na opatrenie náhodného vynechania tých spojov, ktoré kvôli zápcham nestihnú nereálne nakreslený obrat? ?
Reply on: All1111 #220000:
Hodnotia to pozitivne, len tym necestuju ?

Dost by ma zaujimalo co je to za prieskum, aka je tam metodika a otazky. Focus ma u mna rozhodne velmi dobru reputaciu a prieskumy robia dobre, tak by ma zaujimalo akym sposobom im vyslo toto.
tak toto je naozaj dobréééé ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.