Čosi podobné povedal mne v novembri vodič akejsi žilinskej 30Tr, keď som chcel vystúpiť prednými dverami, vraj si mám prejsť dozadu, lebo jemu je zima. Reku héééj, tak zimka ti je? Pekne som ho poslúchol ( ? ), prešiel som si dozadu, prefackal som mu laná ku zberačom (samozrejme, že sa oba strhli) a keď som sa vracal dopredu, využil som to, že si ich práve vyliezal nasadiť späť k tomu, aby som poznamenal, že dneska je naozaj riadna kosa. ?
Tak to bol ešte submisívny. Moja snúbenica raz podľa vodiča "zazvonila príliš skoro" a začal hulákať spoza kabínky, že "a just ti nezastavím". Nakoniec zastavil a samozrejme, ako sa na gentlemana pridal zopár korenistých výrazov, ktoré sa v slušnej spoločnosti a už vôbec nie pred ženou nehovoria (niečo na štýl "zlá žena na štyri"). Tak išla sťažnosť. Síce to bolo tvrdenie proti tvrdeniu a vodič niečo hovoril o nervóznej premávke a pod.
Minulý štvrtok som tiež v L50 zažil vypnuté osvetlenie v salóne večer po 18:45 a dostalo ma nezastavenie na Hálkovej aj keď cestujúca tam mávala o dušu. Pribrzdil v križovatke za zastávkou a zase sa rozbehol.
To ma už dostalo. Tam som sa prešiel cez voz spýtať na osvetlenie . To hneď zapol a na otázku prečo nechal pani na zastávke už neodpovedal...
Rozumiem, sám som často svedkom, že aj osobné auto sa sotva preprchá, akurát som naznačoval, že to je nelegálny stav a teda to treba vyriešiť, nie sa tomu prispôsobovať.
"Na Mirkin podnet zareagoval aj jeden z vodičov autobusu, podľa ktorého nie je neustále otváranie predných dverí pre vodiča v mrazivom počasí nič príjemné a ľudia by mali vystupovať len zadnými dverami."
Čo bude ďalej? Podľa ďalšieho je nepríjemné, že musí jazdiť v zápche a tak by mali jazdiť vozidlá iba v sedle? Alebo ďalšiemu je nepríjemné, že musí ráno vstávať a tak by mal jazdiť iba večer?
Mne je nepríjemné, že musím v práci e-mailovať. Nie je to nič príjemné (hoci je to súčasťou náplne mojej práce). Podľa mňa by mali e-maily zrušiť.
Nechcem byť zlý,ale v meste je skutočne X uličiek kde máš problém prejsť s osobákom a nie to ešte dajme tomu skriňovou dodávkou alebo valníkom do 3,5t ? ja mám v robote MB Sprinter klasickej dĺžky s nadstavbou a naozaj mám čo robiť,aby som sa v inkriminovaných uličkách vošiel...Úplný gól je keď je to kľukatá slepá ulica zaprataná autami po oboch krajniciach pričom každé stojí úplne inak ?
A navyše pokiaľ viem pôvodné predpoklady boli že 1906-09 ostanú. Takže ak by bol problém s prejazdnosťou nejakých ulíc, tak hádam 2 z týchto 4 vozov by mohli byť v jeden deň prevádzkyschopné...
Moja skusenost je, ze niekedy v tychto ulickach je problem skor s dlzkou vozidla ako sirkou, teda ze ta "diera" tam je dostatocna, ale vmanevrovat do nej moze byt problem ak si musis viac nadbehnut.
Nechcel som to hovorit natvrdo, kedze to je len domnienka, ale dobre teda: ked "spravny" vyrobca dokaze ponuknut papierovo spolahlivejsie vozidlo v potrebnej kategorii, tak sa na nejaku prejazdnost vykasles, nie? ?
Na druhej strane, nechapem ako moze byt nieco neprejazdne pre vozidlo 8,5x2,4m. Ved to by sa tam nemali ani hasici ako dostat, a to je snad nepripustne, ci?
To tak bude nastavene zamerne. O prerabkach dodavok ma asi malokto zainresovany dobru mienku kvoli ich vysokej prevadzkovej nespolahlivosti v mestskych podmienkach (a nie je to problem len u nas - staci sa pozriet na rozne znacky v Brne, KE, PO). A kedze trh je podeleny a spisske Iveca sa akosi nezlepsuju, veril by som, ze sa rozhodli obetovat prejazdnost.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike