Samotne hlasenia su pomerne znesitelne, technicka realizacia uplne tragicka. Napr. prestupy to na zastavke hlasi bez ohladu na to v com sedis. 209 do Ruzovej doliny? Neva, na Trnku vyhlasime prestup smer Hlavna stanica. 4 z Karlovej Vsi? Prestup do Devina vyhlaseny na Moste SNP. Atd.. Zas to neschopaci z DPB dobabrali.
Mne sa to hlásenie zatiaľ celkom páči. Aj systém Nasleduje zastávka, the next stop is [názov]. Ak by to bolo systémom, že najprv slovenčina a potom angličtina, nepreložené zastávky by odzneli dvakrát.
Jediné, čo je vtipné, je zreteľnosť anglickej nahrávky. V rozbiehajúcom sa trolejbuse to potom znie takto:
- (ženský hlas) mhmh mhmh
- (zreteľný mužský hlas) the next stop is
- (ženský hlas) mh mhhh mhmhmh
Tiež sa mi páči žilinský model, že názov zastávky hlási v čase, kedy sa oplatí postaviť sa zo sedadla a nie v Čase, kedy sa zatvárajú dvere (ako u nás )
Mne to hlásenie tiež príde divné. Napríklad Saleziánov zahlási, že je tam open market, ale pri Nemocnici Ružinov už nepovie, že je tam hospital. A tiež má veľmi zvláštny prízvuk.
Inak, ešte by som to skrátil, z hlásenia "the next stop is" by som vyhodil is. Takisto pri hlásení zastávky na znamenie: "This is the request stop." by som vyhodil this is. Je to zbytočne dlhé a každý to podľa mňa pochopí aj bez toho.
Inak dnes som zazil to nove, dvojjazycne, hlasenie a prislo mi trochu (dost) divne (jednak rozna hlasitost v 29T a po druhe mi prisiel ako nejaky arogantny typek) ?
Napriklad Botanicku zahradu hlasil ako "Nasleduje zastavka, The next stop is, Botanicka zahrada, Botanical garden".
Nebolo by lepsie, kebyze to skor zahlasi "Nasleduje zastavka, Botanicka zahrada, The next stop is, Botanical garden"? Ci to je prilis logicke pre DPB? ?
Pre začiatok by stačilo postaviť tam v špičke policajta, ktorý by tú križovatku reguloval. Lenže to by chýbal za kríčkom niekde, kde sa sanuje štátny rozpočet.
No neviem, popíšem situáciu zo včera z môjho pohľadu.
Okolo 20:10 sme prichádzali autom po Trnavskej, autá stáli už pri obratisku Súhvezdná, pri priecestí blikali žlté majáky. Mysleli sme, že je dlhá zápcha kvôli snehu na cestách, tak sme sa rozhodli prejsť cez Astronomickú na Ružinovskú a ďalej cez Na piesku a Podzáhradnú. Keď sme boli tak v polovici Astronomickej, bolo počuť "zúrivé" trúbenie vlaku, takže sme tušili nejaký problém.
Pri prechádzaní popod diaľnicu bolo vidno, že na trati stojí nákladný vlak. Nakoľko aj priecestie na Podzáhradnej bolo zavreté (blikali červené svetlá), otočili sme sa, že pôjdeme cez Gagarinku. Cestou sme však zabočili na servisnú cestu popod diaľnicu smerom k trati, aby som sa pozrel čo sa deje.
Rozloženi vozidiel bolo nasledovné:
- na priecestí stál vlak (asi 5. vozňom),
- od Vrakune smerom do Ružinova stál pred priecestím bus a pri ňom dielňa DPB,
- priamo pri vlaku bolo krížom cez cestu osobné auto, ktoré vyzeralo, že ho vlak obtrel,
- pod diaľnicou stálo policajné auto, zrejme uzávera cesty,
- od Ružinova stáli pred priecestím (v poradí od trate): policajná nehodovka, osobné auto, SORka na linke 78 a kopu ďalších áut.
Z toho mi vyjde, že bus na priecestí nebol, ak aj bol, tak za ním bolo ešte to osobné auto, ktoré nabral (ošuchol) vlak. Čo sa tam dialo, to naozaj netuším, ale ten článok vyzerá byť kus prikrášlený.
Sa to tu preberalo a už neviem kto presne písal že maslo je na mestskej časti.
Tam niekto "vyhodil" z vyvolanej investície nadjazd cez trať 131 pri stavaní Pharosu. Je iba pripravený násyp k budúcemu nadjazdu zo strany Pharosu.
Na jednej strane sa tu niekto dovoláva metra a pritom toto mesto nemá peniaze ani na to, aby na takejto trati postavilo mimoúrovňové priecestie. Je to hanba Bratislavy, na oboch priecestiach cez túto trať to malo byť dávno. A to na Ivanskej riadne široké aj s koľajami pre električku, aby sa dostala k nákupným centrám a ďalej na letisko. Veď je to, čo by kameňom dohodil. 20 rokov to malo stáť, najneskôr pri výstavbe nákupných centier mali byť developeri mestom prinútení k výstavbe mimoúrovňového kríženia s traťou. Lenže poslancom išlo o niečo úplne iné, čo (keľo) bude za súhlas...
SMS listok si si urcite kupovat nemusel, nie je tvoja vina ze jediny oznacovac nefungoval. Podla prepravneho poriadku by si v takomto pripade mal kontaktovat vodica a ten by ti mal umoznit bezplatnu prepravu.
Ci vie DPB toto z logov zistit netusim, ale ten Telmax robi celkom obsiahle logy (na rozdiel od TrestDaty), takze by to snad mohlo byt mozne.
Fungujem na elektronickcyh listkoch, dnes som nastupil do elektricky 9 na Marianskej (T6ka, t.z. oznacovac s podporou pre ECL len pri prvych dverach), na nom velky cerveny krizik "Oznacovac nefunkcny, vyuzite vedlajsi" (co v T6 nehrozi). Tak som si povedal ze kaslem na to, a poslal som si SMS (uz som bol v elektricke, ale tak oznacovac nefunkcny, uz sme isli, bol som v zadnom vozni). Tesne pred Kamennym namestim zrazu zablikalo osvetlenie a na oznacovaci sa objavilo "Inicializacia" a po cca minute nabehol. SMS listok som stale nemal, ak by vtedy nastupili ako revizori, tak A./ este som nemal SMS listok, B./ moje tvrdenie ze oznacovac nefungoval by vyzeralo divne, kedze v tom okamihu uz fungoval.
Otazka1: vie DPB z logov zistit, ze oznacovac bol nefunkcny v nejakom case?
Otazka2: mal som sa na SMS listok vykaslat a ist nacierno?
Doporučujem nechať si použitý lístok a položiť naň lístok ktorý chceš označiť. Dnes mi to doporučil vodič na linke 201/5 vozidlo 6831 a funguje to. Veľká vďaka lebo vtedy zrovna nastúpili revízori na Račianskom mýte.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike