Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zakaznik #219505:
To tu už bolo.... Je tam nahodený CP z konečných (iba jedna - a-čková chrono) a aj to niekde spred vyše roka.. Boli o tom aj články že zlý zlý DPB a zlé zlé mesto nechcú dať autorovi údaje.. a že máme online polohu sypačov ale nemáme online polohu vozov mhd...
Reply on: Petto #219503:
Posla ..čo? Okrem jedného - dvoch je všetkým mestským poslancom MHD ukradnutá ...
Reply on: Rubber38 #219501:
No 3x hadaj ci sa posilni aj 30 na 10min. Jasne ze ne, ta chodi uz teraz prazdna (podla mna). Preklad uz vidim ze sa proste v spicke zrusi a hotovo ? . Teraz si mozu posranci opat trieskat hlavu ze naco kupujeme 24midi - radsej mohli byt klbaky a tie kinderka a BN9.5 by este rok vydrzali - nie su v tak dezolatnom stave cest vynimkam.
Keď tu bola minule reč, že koľko ľudí ide do KV z Dúbravky. Na obed vystúpilo na Borskej z busu asi 25 ľudí a keby pristúpili aj tí, čo postávali na zastávkach električiek, tak by sa nazbieralo aj do 40. Mne ušla jedna X4. A ďalšia išla do 5 minút. To by 35 nepobrala.
Reply on: 810zssk #219498:
Mňa zase zaujíma, ako sa bude riešiť preklad s L30. Bude snáď posilnený interval na oboch linkách, aj keď sa dopyt dlhodobo zvyšuje len pri jednej z nich? Ja by som radšej išiel cestou zvyšovania kapacity, tj. nasadením kĺbov na L37.

S tým spojená by ale samozrejme bola tebou navrhovaná vymetacia (minibusová?) Linka. Pokojne použiteľná nie len na Pri Vápenickom potoku, ale aj na Strmom vŕšku, Donskej, či Pútnickej. A kľudne by mohol zároveň pomáhať južným častiam Marianky (Južná cesta, Štúrova).
Reply on: Petto #219451:
Dobry napad. Dakujem za radu, napisal som priamo na DPB.
Reply on: diky #219494:
Od skorého rána máš na prestup do východných častí L204.
Kapacita v špičkách na 37 je už dlho poddimenzovaná.

Dalšia linka do centra nie je treba len treba patrične posilniť L37 + poriešiť spojenie Borov a Dúbravky miestnym "vymetákom". Pohrať sa napr. z linkami ako sú 23,123.

V Zahorskej podla mna nie je az tak problem "jedna radiala", do Dubravky sa da v pohode dostat s prestupom. Skor je problem samotna Zahorska, kde su niektore oblasti (specificky najma Strme vrsky) nedostatocne obsluhovane.

Bolo by zaujimave uvazovat nad minibusom ktory by povymetal ZB a robil pripoj na 37.
Reply on: MatejBA #219496:
130tku si udajne plati Lamac, tak s tou sa ani moc nepohne + jej obmedzena premavka od 7 do 15:00 cca.
Ak tak surne ZB chce spoj do Dubravky, tak nech sa ked tak posilni biedna 23 v useku Lamac - Pri krizi vlozenymi spojmi (hoc aj pripoj na kazdu 37cku) , ved na hrane hadam vedia prestupit . Popri posilnenej 37cke s 10min int. este dalsiu linku uz naozaj netreba. Kolko by bolo ludi v tej novej linke ZB - Dubravka ? Aspon ludia pocet na mikrobus ? ?
Reply on: 810zssk #219486:
Takze ako chcu druhu L37, len nepojde cez Lamac ale cez Dubravku? Alebo to do centra pojde cez KV?

Lebo obe varianty su na hlavu a nedavaju zmysel. To uz radsej potiahnut L123 z Tesco Lamac cez Damborskeho, Bory Mall do Zahorskej (prestup na ine linky do centra) a potiahnut L130 z Lamaca do Bory Mall, ak im bude chybat L123.
Reply on: david1 #219493:
Zo Záhorskej Bystrice ti chodí zmluvná doprava do Borov, takže spoj tam máš 😉
Reply on: david1 #219493:
David1, posilnená 63 cez víkend je konečne dobrý nápad a pomôže aj obyvateľom Záhorskej, Dúbravky pri rýchlej ceste smerom Trnavské mýto, Bajkalská a okolie. Teraz to cez víkendové ráno nebolo nič moc. A myslím, že čas prevádzky 6:30-15:30 s hodinovým intervalom ako má linka 130 by Záhorskú nespasil. Skôr lepším riešením je posilnenie 123 (v Lamači skrátiť/zmeniť trasu po Vrančovičovu), spolu s už avizovaním posilnením 37.
Keď môže mať Lamač linku 130 do Kauflandu tak kludne aj Záhorská B. do Borov.
Teraz ešte Lamaču rozšírili premávku na L63 od skorého rána cez víkendy.
V Záhorskej je doprava cca rovnaká ako v minulosti. Vôbec nereflektuje jej rozšírenie a nárast obyvateľov.
Reply on: zlomok #219490:
2dp mala vzdy najmensi problem s vypravou co sa tyka poctu vodicov a nevypravenostou (aspon to.tak vyzeralo podla.imhd vypravy) Skor budu problem tedomy ktore asi treba +2ks co si zliznu 32 a 65 kde budu tympadom vo vacsej miere dalsie ozivene serble 741 cng mozno solarisy cng na 32 kedze 1-4 su gnp
Reply on: gejza #219487:
Základnú obslužnosť zabezpečuje vždy orgán verejnej správy. Už si to zapamätajte. S tou výstavbou predsa súhlasil.
Reply on: 810zssk #219486:
A má DPB vôbec vodičov autobusov na zahustenie intervalu (dajme tomu že vozy mať bude)? Ináč požiadavke na linku zo Záhroskej do Dúbravky rozumiem. Evidentne má ísť okolo nákupného centra Bory, kam by určite radi zo Záhorskej ale napr. aj Dúbravky ľudia cestovali (polhodinový interval 123ky nie je nič moc). Vidím to na linke 21. Z DNV ide v sedle relatívne prázdna, pri Boroch sa zvykne dosť zaplniť, ale ľudia vo veľkom na Mokrohájskej aj Patrónke vystupujú. Tipujem že väčšina z nich prestupuje, možno sa niektorí vyberú opačným smerom do Záhorskej.
Reply on: gejza #219487:
Z tych stavieb sa snad neplati dan z nehnutelnosti? Developer tvojho domu plati za MHD ktoru pouzivas? Dane platia ludia za co?
Reply on: gejza #219487:
A neleží povinnosť zabezpečiť dopravnú obslužnosť na pleciach mesta?
Reply on: 810zssk #219486:
a nemali by na tej novej linke participovat najmä tí, ktori, majú zo zahusťovania Záhorskej Bystrice najväčší profit ? .... teda developkári

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.