To nie sú mestá podobné Bratislave a je pravdepodobné, že ak urobili ako hovoríš, sú tam iné záujmy a dôvody ako rozum.
Vo svete a u nás sa deje mnoho "nerozumných" vecí a vie sa o nich...
Nekecaj preboha, vygúglil som si určitý systém Translohr a čo som napísal bolo správne. Ty nie si v anonymite? Tvoj spôsob komunikácie je taký, že sa nebudem znižovať na tvoju úroveň. Ty uveď nejaký kontakt, ja som so stretnutím súhlasíl, ozvem sa ti, stretneme sa...
Co tak americke mesta? Phoenix, Tuscon, Sacramento, San Diego, San Jose, Denver, Washington D.C., Atlanta, Baltimore, Detroit planuje buduci rok otvorit novu trat, Kansas City, Camden, Hudson City, Newark, Trenton, Buffalo, Charlotte, Cleveland, Portland, Dallas, Houston, Salt Lake City, Norfolk, Seattle, Tacoma.
Tieto vsetky mesta zrusili v jednom case mestske kolajove drahy/elektricky a teraz ich zavadzaju spat v style "streetcars" (elektricka) alebo light rail (tram train). Chces povedat, ze v tolkych mestach maju menej rozumu?
Reaguj k veci - uviedol som ti, čo si si vygooglil o Translohre nesprávne. Čo sa týka tvojho zaťatého zotrvávania v anonymite - chápem, bojíš sa, že by vyšlo najavo, kto je ten absolútny diletant, ktorý ignoruje fakty a oháňa sa svojimi vymyslenými a ničím nepodloženými teóriami.
vystupuješ kde chceš vystúpiť na zastávke a do prístrešku rovnako z každého vozidla a aj do dažďa. Máš možnosť pohodlne vystúpiť a prípadne aj súčasne otvárať dáždnik
Z množstva stojacich električiek však niekedy vyskakujú ľudia na nerovný, niekedy nebezpečný povrch hlbšie pod nimi ako na zastávke.
Ak jeden autobus niekde stojí nie je to to isté a ľudí vystupuje mimi zastávky oveľa menej...
čo sú toto za prekrútené argumenty?
Rozdiel im ukradnutý je, ide o výšku, porovnávali sme atraktívnosť zamestaní vodičov a ty to zavedieš inde. Samozrejme, že keby vodiči busov zarábali 2000 eur bolo by im fuk, že električkári majú 1999...
Naštudoval si si o Translohre málo. Nehovoriac o tom, že ako sebaproklamujúci odborník na MHD a jej rôzne modality by si mal o Translohre vedieť už dávno a nie googliť si o ňom na poslednú chvíľu. Vozidlá Translohr nie sú elektronicky navádzané a môžu sa obísť. Napriek tomu tento systém nie je úspešný. Pokusy nahradiť električky autobusmi vo vyhradených pruhoch sa odohrávali už na začiatku osemdesiatych rokov (googli guided bus) - neúspešne. Pravdepodobne preto, že ešte nebol na svete odborník munww.
Blumentál je v priamej a súčasné autobusy sú krátke. Čím menší oblúk a dlhšie vozidlo, tým viac miesta autobus oproti električke potrebuje.
Ako často si vyskakoval z dve hodiny stojacej električky na cestu do dažďa? Z autobusu nevystupuješ na cestu do dažďa?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA