Nie je mi celkom jasne, preco musi byt na OP zapisany TP a tym padom si ho musis menit pri zmene TP (a asi treba aj platit). Na druhej strane by to bola dalsia moznost ako motivovat ludi, ak by mesto preplacalo novy OP (co by sa urcite velmi rychlo amortizovalo).
Podobne nahodily nepreklad ma 99 s 84 na omnoho dlhsej spolocnej trase, a uz roky to zostava neriesene...
Na Farskeho je najvacsi problem vzajomna poloha zastavok. Smer na Bosakovu za krizovatkou je typickym prikladom vysmechu cestujucim - pozrite si spoza okna na cervenej, ako odchadza elektricka, na zastavku prideme az potom. A dnes, hoci sme popred trojku stihli prejst, vodic nechal gucu ludi dobehnut na dosah vozidla, ale dvere zavrel pred nosom, na mackanie (stale svietiacich tlacitok) ani kyvanie do zrkadielka nereagoval a po chvili cakania spokojne odfrcal.
Opacny smer byva podobne vesely - kvoli dementnym cyklom priechodu pre chodcov bezne uviaznutia desiatok ludi na tom pidi stredovom ostrovceku) nam tu vznika druha Molecova, ludia behaju hlava-nehlava, lebo presun z elektricky a 2x vystatie si zelenej vychadza tak, ze vas 95 v lepsom pripade pusta cez prechod na gulatu zelenu, v horsom prefrci pred vami a tak dobiehate (a uz som mal skusenost s blbcom, ktory dokazal 3x zatvarat dvere do prudu dobiehajucich do zadnych dveri).
Náš vlčiak nikomu neublíži ani po týždni hladovky, mne skôr šlo o to, AKO by naňho pozeral. Lebo to ona vie veľmi dobre, pozerať na niekoho "No čo si ty debil?"
Konecne jeden navrh, s ktorym mozem iba suhlasit. L95 by urcite ziskala o nieco viac cestujucich ak by sla az k Auparku. Len fakt otazka, ako sa tam otoci 18+m vozidlo a ci tam je dost miesta na prestavky.
Cim viac citam tvoje prispevky, tym viac si myslim, ze ak by si byval/a na Dlhych Dieloch, asi by si davno urobil seppuku ?
Robit problem z 1 linky ci 1 prestupu, ako keby cela Petrzalka na tom stala je chore. Cisto chore. Ano, problem to je a treba to napravit, aby to fungovalo ako v 21 storoci, ale kvoli tomu robit taketo teatro (to co predvadzas), tak by som bol zvedavy, ako by sa na teba kukal normalny vlciak z KV, DNV, Devina, Race, Vajnor, Dolnych Honov ci Podunajskych Biskupic.
Najlepšie by bolo keby L95 mala konečnú pri Auparku.Aspon by bola zmyslu plne využitá.Vyhovorka že kĺby sa pri Auparktoweri neotocia neobstojí.Ak by bol nastavený grafikon v Auparku na otočku tak by snou cestovalo viac ľudí ako teraz.Boli by tie kĺby aspoň využite.Odlahcila by sa L83 A aj L84 ktoré bývajú v týždni tiež dosť napratane L83 napratana aj cez voľné dni...Jazdná doba by sa predĺžila o 2-3minuty.Cize obojsmerne dajme tomu 4 minúty a to by vyslo namiesto tej nezmyselnej slučky okolo TPDcka.Stála by na Farského a potom až Aupark.Ziadne že sad j.krala a pod.Tam stojí elina...
Rataj že elina môže byť v mínuse alebo keď elina ide na čas tak isto L99 meškala aj cez víkendy 4-5 minút...záleží to od križovatiek kde všade chytila červenú.Zdrzanie nabera na križovatke Saleziani-lidl a aj pri Terne-lidli na jiraskovej.Cez týžden meskavaju aj 6-7 minút koľko krát idú dve za sebou pochopiteľne prvá plna a druhá za ňou z dvoma ľuďmi na palube.
Teoreticky kolecko za Mlynarovicovou doprava ako 95 cez Muchu a ptom rovno na Farskeho a je tam prestup na hrane.
Alebo mozno na TPD parkovisku, ale ci by mohla prestavkovat tam...?
Podla chrono 99 je ovs-far 7 a fars-ovs 5, 95ka prejde kolecko cez muchu cca za 4?
Alternativne mozno potiahnut na Jung/Halova, ale tam nemam sajn, ako ju tocit naspat a cez Matadorku je to uz tuze daleko.
Pri víkendovej výprave by to šlo posilniť.Minimalne dva vozy navyše.Teraz ich tam je cez víkend 6 poradí.Potom by trebalo 8 poradí a vyrátať ešte vyrovnavaci čas na Antolskej a prestávku pre vodiča v Ovsisti.Mozno by trebalo aj 9 poradí...napr.83 má cez víkend 12 minútový interval vypravenych je cez deň 9 vozov a vodič má prestávku Pri kríži 20-22 minút záleží koľko mešká.Jazdna doba z Technopolu do Dubravky je 36 minút.L99 má jazdnú dobu 32 minút z konecenej na konečnú plus 4 minúty vyrovnavaci čas na Antolskej čiže keď je zarátaný máme 36 minút.Tak ideál by bolo 9 vozov...čiže o 3 viac co je 6 vodičov navyše ktorých v momentálnom pocte DPB nie je nazvyš.A potom ak by aj boli kto ich zaplatí,kto zaplatí kilometre navyše,naftu.A treba zvazit vyťaženosť pri takom intervale.Z vlastnej skúsenosti viem že L99 cez víkend býva relatívne poloobsadena a v niektorých časových úsekoch dňa aj s počtom cestujúcich do 10 osôb celú trasu linky.Vytazena býva vo voľné dni 7-10hod. A 14-19hod.Ak by sa dala posilniť iba v tieto časy prikladnou delenou smenou na 3 vozy stačili by iba 3 vodici a výkon by bol okolo 8 pracovných hodín len delené na dva krát.
"že smerom do mesta či už z L95 alebo L99 ti utečie elina 1 alebo 3"
Neviem ako ty, ale ja keď sa pozriem do cestovného poriadku, tak medzi 95 a 1/3 vidím čas na prestup 3 minúty v pracovných dňoch a 4 cez víkend. Čo vzhľadom na to, že treba prejsť 30 metrov je viac než dosť.
Treba si uvedomiť že je to robene tak že smerom do mesta či už z L95 alebo L99 ti utečie elina 1 alebo 3.Opacnym smerom tak isto...nie je tam zarátaný čas na presun cez prechod...Cestujúci ozlomkrky uvidí L99 alebo 95ku a uteká aj keby ho malo auto zrazit.Huf ľudí nestihne prejsť cez dva prechody za 1 minutu ako to je teraz.Zvlast starší ľudia a pod.Keby tam bola rezerva aspoň 3 minúty medzi spojmi tak to akurát vychádza.Ak ti ujde pred nosom cakas 7minut...čo pri ceste na 15minutovy lístok nevychádza.A zase je tu skrytý tlak na kúpu PCL...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Error 0x007