Reply on: Viko #217992:
Kľudne už v Rači, ak potiahneš v špičke všetko do Rače. Vôbec sa tomu nebránim.Počet T3G a T6A5 s platňovými dverami je rovnaký. Už sa to inde riešilo, vymeniť platňové dvere za skladacie sa pri T6A5/III nedá.
Keby DPB a mesto mysleli dopredu, tak mohli tie vozy rovno súťažiť ako 45 metrové. Lenže tu sa dopredu nemyslí. Viď modernizácia Dúbravky alebo spackaný projekt Petržalskej radiály. Zrazu sa objavili peniaze, tak rýchlo rýchlo míňať.
Do predĺženej Petržalky by jazdili pre predĺženie vysúťažené nové "45 metrové" vozy.
Čo je na tých investíciách pochybné? Pre cestujúceho je benefit v zvýšení kapacity. Navyše sa celý systém zjednoduší a bude prehľadný. Skrátením linkových intervalov sa prestupné časy práve skrátia, nie predĺžia.
zlomok