Tu treba myslieť koncepčne a odbočku k LIDU predĺžiť až do Ovsišťa cez Ekonomickú univerzitu. Tým by táto trať získala oveľa väčšie opodstatnenie a zároveň by čiastočne odbremenila električkovú trať na Jungmannovu/Janíkov dvor (prodpokladám, že existuje významný prepravný prúd Ovsište-Farského-Šafárikovo nám.).
Tak ale to najskôr musí ustúpiť ten chorý názor, že máme časť mesta ktorej sa hodí 20-min. interval a časť mesta, ktorej sa hodín 15 (či 30?) minútový interval. ?
Investor "Lida" využije všetky marketingové nástroje, aby získal podporu pre svoj projekt.
V skutočnosti je to ale asi tak reálne, ako keď si Póór nechal nakresliť k svojmu trnavskému futbalovému štadiónu monorail. ?
Jasne ze L8 k LIDO bude len taka lokalka pre danu oblast ? . Tak som to aj myslel. A pre spojenie z centra to bude asi prave s elektrickou najrychlejsie/najpriamejsie
Aj napriek petícii kde si niekto robí reklamu pred volbami je trať do Petržalky využívaná velmi dobre.
Aj pri L1 čo som tiež tvrdil že sa tam v pohode uživia 30T. Vznikli nové rýchle spojenia...
Prechod do večerného sedla by mal byť o hodinu neskôr. Tak to aj kedysi bývalo z 12min. na 20min. samozrejme za starého linkovania.
Odbočka k LIDU ale nijako nevyrieši prepravu z Petržalky (súčasne zastavanej), takže ak taká odbočka vznikne, môže tam jazdiť napr. dnešná L8.
Inak, nemyslím si, že by Petržalka potrebovala 3 linky po jednej trase... viem si predstaviť zahustenie v rannej špičke (aj v celej sieti), príp. na cca 2 hodiny v rannej špičke polovičný interval na L3 (porieši to aj Raču aj Petržalku).
Keby si čítal, čo píšem, tak by si si všimol v mojom #217452 vetu "Minimálne by som však bol za to, aby 8' interval nekončil už o pol siedmej, ale neskôr." Ten skok je náhly a nezodpovedá súčasnému dennému režimu obyvateľov.
V každom prípade, počty vozov riešim pre celodennú premávku, to snaď dá rozum, že nepôjdem argumentovsť ich nedostatkom vo chvíli keď ich polka naprázdno ide do remízy.
Obratisko pri Technopole by sa zišlo, lenže 1) projekt je prakticky hotový a všetci sa modlíme, aby sa trať stihla v tomto programovacom období, 2) nie je veľmi miesto - pápežskú lúku má dáko podelenú cirkev (ktorá tam mala plány s výstavbou ďalších cirk.objektov) a MČ Petržalka (ktorá tam chce Ďurovčíkovo divadlo), 3) je to časť trasy s najhlbšími výkopmi (ktoré sa azda využijú na MUK) a nebolo by len tak rozšíriť ich o celý polkruh - finančne ani esteticky.
Trať na Nové Lido vyrieši prepravu Nového lida (bol by to prvý projekt, čo na to myslí), ale Petržalke samotnej nepomôže. Mne osobne sa ten projekt nepozdáva - veľa rozporuplných bodov, veľa planých sľubov, zvláštny spôsob prezentácie.
V každom prípade, uvázdajú zast.električky Lido, ktorú na estakádu vzdialenostne veľmi nie je kam napchať, takže to hovorí skôr pre odbočku. (Použitie obrázka 30T je pochopiteľné - je to nové a je to odtiaľto, nedajú tam ani niečo staré ani niečo cudzie, aby si nedegradovali projekt.)
Neviem ktory cas mas na mysli, no problem je vsade ked to hupsne z 8 na 15minut - to su baliky ludi vsade - tam by sa mohlo potiahnut este hodinu na 10minut int. aspon do 19:30 z centra
Cudujem sa vobec ze nikto nerobi/neobhajuje ani len obratisko dakde v strede Petrzalky pri Kostole Jana Pavla/Technopole kde by chodila pravdepodobne 6tka. 3 linky v Petrzalke bude treba ale tahat na Janikov dvor vsetky 3 linky zase zbytocne. Šuška sa aj vsak odbocke z estekady na Nove LIDO ktore ju ma vsade zakreslenu v planoch s modelmi 30T
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zakaznik