Reply on: priean #217064:
Dakujem, nemal som cas preliezt tie fora. Inak, pozeram, ze nater (najma co sa oblasti dveri tyka) je postaveny na rovnakych principoch ako 4400, z coho sa da predpokladat jeho predvadzacia historia, ako tu bolo spomenute (plus napr. v reklame je nafoteny bez erbov DP aj cisla). ---
Dyspozytor: Mimochodom, posledna fotka tej reklamy je vyrez z jednej na Vtedy TASR, kde v pozadi vidno aj dva mikraky (a kedze tie dva mikraky su aj na inej foto takto, tak to je pravdepodobne daka prezentacia, a teda je o cosi pravdepodobnejsie, ze aj 2400 bola najprv zapozicana).
Inak, ten Stop je z vlastneho archivu, ci to je dostupne kdesi online?
---
Ámos: zlty so zltou harmonikou? Zaujimave, skoda, ze k tomu nie je ziaden obrazovy material...
BigMac
T6A5 je chrbtica.
T5C5 je klasická stykačovina, 17 sériových a neviem koľko paralelov, asi 9-12, žiaden zrýchľovač ako u T3. Čo je na tom podobné? T5C5 má od "nášho ponímania električky" na hony ďaleko. Elektricky sa to v silovom zapojení asi najviac podobá K1, akurát tá mala elektropneumatické stykače, T5C5 elektromagnetické ovládacie cievky.