Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zlomok #216925:
Áno, zistil: Dĺžka vozidla v metroch je väčšia ako IQ vodiča v bodoch. Vidlicová jazda. Obhliadka trate ukázala, že bol v priečnom smere deformovaný koľajnicový pás ako následok, nie ako príčina. Takže ďalši "odborný zásah" do zvršku, tentoraz vynútene a TRABUSTíkmi, autogénom a kladivom, pekne zboku a na kúsku, nech to fajnovo skrehne a v prvom mraze nech sa zlomí...
Reply on: dupe #216926:
Chcem sa v súvislosti s týmto opýtať: je možné podhodenie výhybky na tých "spleťových výhybkách", napr. konkrétne cestou hore Nám.SNP, na l.č.4, v prípade Škodovky "vidlicová jazda" a zo 4 podvozkov ten posledný, zadný by zrazu na konci splete odbočil v dosť vysokej rýchlosti (a dosť nečakane) na Obchodnú... lebo dosť pochybujem, že by vodič zbadal, že sa zadná časť po spleti pohybuje o niekoľko cm viac vpravo... ? ❓
Reply on: MatejBA #216931:
Pretože vo výstupišti mal mať odchod po spojke do centra voz 7521.
Reply on: Solider #216930:
Znova - preco tym padom nenechal prejst cely voz do zastavky, a potom celym vozom po "spravnej" kolaji spat do mesta? Co ju v meste chceli otocit na Jesenskeho, ci rovno na SNP? 🙂
Reply on: MatejBA #216929:
Pretože dispečer chcel z výstupišťa poslať voz do centra, ale 7501 bola už pred výstupišťom prvým podvozkom za výhybkou a poslal ju cúvať, neuvedomili si to a jeden podvozok sa vydal po spojke na protismernú koľaj.
Reply on: TeBeCe #216928:
Tak ale keby bol prestoj, preco by cuvala po tej kolaji spat do mesta v protismere? Vsak to skor by cely voz presiel na tu druhu stranu 🙂
Reply on: dupe #216926:
kratko predtym bol prestoj na Racianskom myte, takze to dava zmysel...
Reply on: dupe #216926:
Kedze v tej elektricke mali byt cestujuci, tak neviem co by tam robila 🙂
Reply on: zlomok #216925:
Mohla by byt jazda v protismere / cuvanie a podhodenie vyhybky pod poslednym podvozkom? Poloha tramveje voci vyhybke tak dava zmysel.

https://imhd.sk/ba/galeria-media/update/10415/vykolajenie-elektricky-v-petrzalke/164931/Vykolajena-7501-v-Petrzalke
Reply on: BigMac #216919:
Zistil sa aj dôvod vykoľajenia? Obhliadka koľaje niečo ukázala?
Reply on: BigMac #216921:
Slovenske tarifne body su skutocne riesene tak ako pises, tusim aj ceske. Ale v zapadnej Europe to vobec neplati, nepamatam si kedy som naposledy mal tak vydany listok.
Zopár užitočných testíkov, nielen pre cingáčov:

http://prazsketramvaje.cz/obrazky/smes/jizdyzrucnosti/testy/test-001.pdf

http://prazsketramvaje.cz/obrazky/smes/jizdyzrucnosti/testy/test-002.pdf

http://prazsketramvaje.cz/obrazky/smes/jizdyzrucnosti/testy/test-003.pdf


A len tak pre poriadok: zdroj: www.prazsketramvaje.cz,
(c)copyright DPP, Patočka, Pušman, Škola elektrických drah
Reply on: mrkvakj #216912:
Obratisko Dubravka, Nam. L. Stura na nabrezi, triangel Sturova, Nam. SNP, Jungmannova, Imricha Karvasa, Hlavna stanica
Reply on: 810zssk #216917:
No pokiaľ viem, tak pri medzinárodných lístkoch sa vždy písalo len mesto bez rôznych prídomkov. Dokonca to tak bolo aj v nejakom tarifnom predpise (ŽSR Tr koľkosi, ČD Tr několik) Z Bratislava do Praha. A myslím, že to malo zmysel, po cieľovom uzli si tak mohol dokončiť cestu bez ďalšieho zháňania lístka a aj protismerne Či sa niečo zmenilo neviem, nesledujem. Alebo to je len nejaká ďalšia socialistická iniciatíva OeBB?
Reply on: Ike #216918:
Ak sa pýtaš na tých, čo majú platné papiere, tak 29/08/2016 ma jeden z nich viezol svojím súkromným autom. MPR sa síce nepodarilo dodržať, ale zato sme šli na takú dozretú (asi dvojsekundovú) červenú.
00:06 Tramvaj slávnostne v koľaji, vizuálne bez väčšieho poškodenia, viac sa uvidí z kanála...
Reply on: BigMac #216916:
Inak vždy ma zaujímalo, či rušňovodiči za volantom dodržiavajú MPR a jazdia na červenú ?
Reply on: BigMac #216915:
To ze je to medzinarodny listok vobec neznamena ze tam ma byt len Wien. Este aj Wien Tickety ktore su explicitne platne do vsetkych stanic Viedne sa formalne vydavaju do Wien Hauptbahnhof. Tarifny bod Wien podla mna neexistuje.
Reply on: Ike #216909:
Áno a zábrzdnú vzdialenosť 2700 metrov... Aj tak by poniektorí mantáci neubrzdili...
Reply on: Peon #216914:
UIC = Medzinárodná železničná únia. Lacný mi (TCV) nepríde. Však choď na Bhl do kasy a vypýtaj si lístok za TCV, myslím, že Ti ho tetuška rada vydá. Pre ilustráciu: Wien, Hbf. - Hodonín, jednosmerný, pre jednu osobu 44 alebo 49 €. Asi pred mesiacom som taký držal v ruke. Pre úplnosť: druhou triedou. A už vôbec netuším, prečo tam bolo ako (Z:) uvedené Wien, Hbf. Keďže je to medzinárodný lístok, tak by tam malo byť len Wien.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.