Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #216867:
Presne! Ja ich (SL) navyše podozrievam, že ak vypravili nejakú posilu (trasu a zastávky nezverejnili), tak toto bol jediný posilový spoj. O. i. načo by pridávali niečo naviac, keď cez víkend vozia vzduch aj na bežných linkách. Btw, dať jediný odchod a to presne v rovnakom čase ako vlak, je tiež na zamyslenie sa nad kompetentnosťou v SL! Posilu si predstavujem minimálne v takomto rozsahu: 22:30, 23:30, 0:30 - samozrejme s vopred zverejnenou trasou a zastávkami...
1; Pamätáte si niekto akú zľavu na IC vlakoch ZSSK mali dôchodcovia nad 70 rokov? Totiž nerozumiem ako je možné, že RegioJet na komerčnom / nedotovanom IC ich prepravuje za zákonnú zľavu 0,15 € za každých započatých 50 km (platí len pre tarifu Standard). To ich prepravuje so stratou? Študentskú 50 % zľavu a 60 % zľavu pre ŤZP, predpokladám, že RegioJet určite hradí za svojho, a teda má z toho stratu. Je to tak? ❓

2; To vážne na linke "Bratislava - Komárno" prepravuje RegioJet cestujúcich nad 62 rokov automaticky bezplatne - teda nepotrebujú preukaz zo ZSSK s fotkou 2 x 3 cm? Alebo majú na webstránke chybu? https://www.regiojet.sk/nase-trasy/bratislava-komarno/ceny/

Nejak nemôžem uveriť, že to môže mať RegioJet inak ako ZSSK - veď obom to preplácajú "Ficovci" zo spoločného. http://www.slovakrail.sk/sk/bezplatna-preprava.html

UPDATE: Na webe RegioJetu pod tou tabuľku nad ktorou sa čudujem je uvedené "Občania nad 62 rokov s preukazom zákazníka" takže dosť nejasne to tam majú... Mohli by aj zreteľne informovať, že preukazy na bezplatnú prepravu sa dajú vybaviť iba v ZSSK...

Reply on: S499.1023 #216858:
1. Netreba, ale to neznamena ze nie je uzitocna.
2. Blikava zelena bola v BA na viac miestach s vyssiou rychlostou ako 50. Na Dolnozemskej bola velmi uzitocna, pricom korunku tomu nasadil ten pako co najskor opeciatkoval znizenie bezpecnosti zrusenim blikavej zelenej a potom zaviedol uplne nezmyselnu idiotsku 100-metrovu 50ku na Dolnozemskej v Ovsisti, v uplne bezproblemovom useku...
Reply on: S499.1023 #216856:
A ten autobus o jedenastej je jediny o ktorom vies. Ak chces ist medzi poslednym beznym busom o cca 21:30 a poslednym posilovym o 23:00, mozes si tipnut kedy ide. Cisty balkan toto...
Reply on: 810zssk #216863:
Priznávam sa že posledné roky už autom cez mesto v špičke moc nejazdím a som rád. Minule som si to vyskúšal a dopravná situácia za tých smiešnych pár rokov drasticky zhoršila, napriek rozširovaniu križovatiek. V Bratislave asi fakt musíme padnúť na hubu a zažiť totálny gridlock a kolaps, než sa fakt začne preferovať MHD. Ale sa niekto iba naozaj snaží dokázať že potrebujeme metro....
Reply on: S499.1023 #216851:
Akekolvek prijmanie novych dopravcov do BID je nezmysel kym nebude fungovat koordinator. Si predstavujem ze si RegioJet, SAD DS, SAD TT, SKAND a Paksibus zacnu diktovat podmienky tak ako dnes zvysni traja dopravcovia - kam ten system dojde?
Reply on: Ike #216849:
1. Nie, mala uplne iny vyznam.
2. Nemam tu skusenost.
3. Potom si cez dane krizovatky jazdil zle - ak si mal dane problemy, potom si mal blikanie zelenej ignorovat a brat to tak ze je to bezna zelena.
4. Nemam tu skusenost.
Reply on: zlomok #216847:
Ja to dodnes robim na Kosickej kde poznam cyklus. Pekne sa dosuchtam na krizovatku s Ml.nivami a vsetkych krasne obehnem. Potom su nasrati ked pustam L50 z Parickovej ?
Reply on: S499.1023 #216859:
Musel som podradiť a bez madžgania brdzového pedála dogúlať k tým, ktorí nedočkavo pretekajú od stopčiary po stopčiaru. Áno, nebolo to plynulé. Ale nebolo to ani do úplného zastavenia.
Reply on: S499.1023 #216860:
Vsak mne je jasne vyznam zltej, ale netreba zabudat, ze niektori vodici maju utiahnutu rucnu brzdu v hlave a nemusia im vzdy stacit tie 3 sekundy (kukaju do spatakov, hraju sa s radiom, nemaju najlepsiu reakcnu dobu) + mas aj vela novacikov a aj blbcov na cestach (vodic auta =/= profesional). Velakrat som uz videl, ako islo auto, zrazu duplo na brzdy a znovu sa rozbehlo, aby preslo v prvych sekundach cervenej lebo vsak "stihnem to este na oranzovu" a urcite nedavali 100% pozor 🙂

Samozrejme ruka v ruke s extra informaciou o tom, ze sa chysta cervena by mali byt aj tvrdsie pokuty za prejazd na nu, kedze nie je normalne, ak mne svieti zelena a z vedlajsej cesty este stale ide prud farboslepych vodicov 😉
Reply on: MatejBA #216852:
Však tá informácia je k dispozícii, volá sa "žlť dopravná".
Reply on: zlomok #216847:
Ozaj to pamätáš ako vodič? Som netušil, že si taký starý. Mmch., plynulý prejazd nie je na dvojku.
Reply on: 810zssk #216846:
Na päťdesiatku blikajúcu zelenú NETREBA.
Reply on: Ike #216845:
Najlepšie sú dynamicky riadené križovatky, tam ani odpočítavanie ani rýchlostníky z princípu nefungujú ? .
Reply on: dyspozytor #216842:
Mňa taktiež zaujalo, že v programe, uvedenom na ich webe, sa píše koniec v piatok o polnoci, v sobotu o štvrť na jednu v noci a oni sa chvália posledným autobusom "až" o jedenástej. Pritom by ma v živote nenapadlo ísť na takúto akciu autom ale stačí jeden obetavec na auto (5 - 7 ks substrátu vrátane obetavca) a voľba je jasná...
Reply on: Ike #216848:
Nuž, ono to raz ukázalo 30, inokedy 40 a nakoniec 50. Vtedy ešte bol v obci 60 km/h limit. Ale pri príliš veľkej intenzite dopravy by to asi aj tak nefungovalo, lebo tí "pretekári" zablokovali najbližšiu križovatku a než všetci našli a zaradili 1. stupeň... Škoda drať klávesnicu. Ľudia sú tupí, stádovití. Takmer každý keď vidí pred sebou auto, tak má nutkanie ho predbehnúť, aj keď ide rovnakou rýchlosťou ako on. Len preto aby BOL PRED NÍM. Je to zaujímavé aj z psychologického hľadiska, ale nechcem do toho príliš zabŕdať.
Reply on: Mike #216837:
Ak chceme mať žst. Vajnory ako terminál IDS, tak musí stáť autobus pred stanicou a to pre smer Rača aj Vajnorská ku každému vlaku.
Reply on: BigMac #216831:
Však v inteligentnom IDS ide pri zónovej tarife zákazník zo zóny A do zóny B za cenu X bez ohľadu na to, kadiaľ ho vezú. Podľa mňa to tak do 10 rokov dorazí aj do Bratislavy.
Reply on: Ike #216849:
Na druhej strane z pohladu vodica novacika (sam viem, robil som autoskolu ked fungovala blikava zelena) to bolo lepsie. Uplne by stacilo, keby vyznam tej zelenej bol "mas 2 alebo 3 sekundy zelenej" (prosto len infomarcia, tak ako napriklad svieti cervena a oranzova pred zelenou). Sam viem, ako som na prvych jazdach obcas zmatkoval, ked nahle skocila oranzova. A ked som siel napriklad okolo OMV pri Botanickej, a videl ze blika, tak som pekne vyradil rychlost, nohu z plynu a ked som videl, ze to nestihnem, tak v klude dobrzdil bez stresu 🙂

A ked uz odpocet na semaforoch, tak podla mna by to malo byt opat iba poslednych 7 sekund pred skoncenim zelenej a celu dobu na cervenej (7 az 4 sekunda zelena, 3 az 1 oranzova a 0 cervena).
Reply on: BigMac #216829:
Však prímestský bus nemá v centre čo hľadať. Lenže to by museli byť terminály, P+R, dostatočná kapacita u ZSSK. A tiež by museli najprv Jančuru nalákať do BID (rozhodne to neodmieta zo svojej žltej zaťatosti ale preto, že sa mu v porovnaní s podmienkami, aké má ZSSK či SAD, vysmiali do ksichtu).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.