Ved to, keby sme mali. 201,202 zakruta pri seate, 201 odbocka na mileticovu, 202 cintorinska rajska. uz 18 metrove SORy maju problem. Ja by som vedel predstavit na linke 21. Aka je cena vs napr. Capacity?
Keby sme mali vhodnejsie cesty,krizovatky na to, tak kludne 201,202 ked uz tu basnime o nahrade tbus elektrickami na Gagarinke a dane vozidlo je o nieco dlhsie ako K2S
príbeh číslo 1 je máj 2016 a príbeh číslo 2 je 16.8.2016 ! ja som presne vo svojom príspevku opísal, čo sa nepáčilo. v prvom prípade absolútna neochota konfrontácie skutkového stavu ! keby sa mi stalo to isté a navyše s obyčajným lístkom, tak by som sa hádal s nimi. oni začali kontrolovať ihneď ako sa zavreli dvere a nie, keď uplynie čas na cviknutie lístkov resp. doručenie spätnej smsm-ky !!! keďže nastupovali s prvou slečnou, tak išli cielene, pretože bolo vidno čo robí s mobilom. v druhom prípade sa naozaj postavili do dverí tak, aby nemohla vystúpiť.
ešte raz píšem, že ich správanie je korektné až do chvíle, keď cítia príležitosť pokutovať...
Musím súhlasiť s ,,patrik444,, tento príbeh sa odohral pred týždňom. 202 RAJSKÁ – Nem. Sv. Michala, keďže spoj 202/* s odchodom o 14:48 nepristavil a stál na výstupišti so zapnutými výstražnými svetlami volal som na DD či bude hradená ,,porucha,, záložným vozidlom ktoré stojí kúsok vedľa na ul. 29 Augusta. Pracovník dispečingu mi oznámil že vo vozidle sa rieši za prítomnosti polície ,,čierny pasažier,, a každú chvíľu sa vozidlo pohne takže hradené nebude. Na základe tejto info som prešiel k vozidlu na výstupišti a videl som vo vozidle revízorov a v zadnej časti policajta pri ktorom sedel ,,pán,, v civile a ťukal si niečo v mobile. Keďže dvere na vozidle boli otvorené z chodníka som sa policajta opýtať či už majú problém vyriešený. Na moju otázku reagoval ,,pán,, v civile odpoveďou ,, Čo Vás to zaujíma netýka sa Vás to,, a povedal pokračujte ďalej, k tomu výrazným gestom – ,,padaj,, mi ukázal aby som ,,vypadol a neotravoval,, Keďže nemal žiadne označenie služobným preukazom-odznakom revízora som sa ho opýtal či je zamestnancom DPB on odpovedal že áno. Na čo som mu oponoval že sa ma to týka, lebo som ZÁKAZNÍK ktorému nebola poskytnutá služba (nevykonaný spoj) a dispečer mi povedal že je problém vyriešený a už sa to pohne . Žiaľ aj takéto je správanie ,,asi revízora,, Podnet šiel hneď po incidente na DPB.☠
Ešte si nám nevysvetlil v ktorom roku sa daný príbeh udial, v ktorej dimenzii a ako si presne a s istotou odhadol správanie "slečien".
Za poslednú dobu som mal s revízormi veľmi dobré skúsenosti. Chovali sa profesionálne, dokonca naposledy som zažil jedného rozprávať plynule po anglicky.
Téma: revízori.
dobrý deň milí diskutujúci, som rodený bratislavčan a MHD používam už od svojich školských rokov. za tie roky sa neviem zbaviť pocitu, že revízori sú neslušní, nezdvorilí a hlavne profesne nevyspelí ľudia. ich správanie naberie dimenziu neandrtálskych lovcov presne vo chvíli, keď zacítia príležitosť pokutovať. za pár mesiacov mám dva prípady, pri ktorých som sa nestačil čudovať. prvý sa udial na zastávke Americké nám. v trolejbuse 217. mladá slečna dobiehala na trolejbus a súčasne si zadávala SMS-lístok. je zrejmé a nikto to v ďalšom chode udalostí ani nespochybnil, že nekonala v súlade s prepravným poriadkom, t.j. v čase nástupu nemala spätnú SMS-ku ako doklad platného lístka. konanie revízorov, však bol "level" nehodný ani zákonov džungle. ihneď po uzavretí dverí a bez počkania na stanovený časový limit začali kontrolu lístkov ! samozrejme, že začali u slečny, ktorej správanie bolo zjavné už na zastávke. v čase, keď ju kontrolovali už dostala spätnú SMS, ale to už ich nezaujímalo. nedalo mi a zastal som sa slečny a poradil som jej, aby si vyžiadala informáciu o čase zablokovania "označovačov" a čas doručenia spätnej SMS-ky. som presvedčený doteraz, že takáto konfrontácia by bola v prospech cestujúcej. takáto konfrontácia bola zamietnutá. následné konanie bolo iba nechutným filmom o neandrtálskych lovcov, ktorí svoju korisť postupne zabíjajú. ľudskosť, zhovievavosť a empatia sú neznáme pojmy tejto skupine ľudí. druhá skúsenosť, ktorej som bol svedkom sa stalo v trolejbuse č. 208 na zastávke Kollárovo nám. už niekoľko zastávok som sa viezol s inou mladou slečnou s ruksakom. na "Kolárku" nastúpili revízori, ktorých si slečna všimla a chcela vystúpiť. bolo zjavné, že nemala platný cestovný lístok, a preto chcela vystúpiť. nerozumiem jednej skutočnosti, prečo sa traja urastení páni postavili do dverí tak, že jej zabránili vystúpiť !? na základe akého postupu si dovolili títo páni zahatať cestu vystupujúcemu ? odkiaľ mali presvedčenie, že ide o čierneho pasažiera a nie o cestujúceho, ktorí sa na poslednú chvíľu spamätal a chcel vystúpiť. takto sa správajú vreckári, ktorí zahatajú vstup a okrádajú v tlačenici cestujúcich !!! sedel som v trolejbuse až po zastávku Kozia. slečny mi bolo ľúto a navyše ma pobavila výrokom, že "včera ste ma chytili to Vám nestačilo !" v oboch týchto prípadoch mi chýbala aspoň štipka normálnej ľudskej slušnosti. nemyslím si, že revízori sú vystavovaní iba konfrontáciám, kde im ide o život či zdravie....
z množstva kontrôl, ktorých som svedkom boli kľudné a normálne iba tie bez hriešnikov. v prípadoch, keď niekto nemal lístok tak, vtedy sa správanie inak kľudných revízorov výrazne mení...a vo väčšej miere sa mení k horšiemu ! a žiaľ aj v prípadoch, kde to vôbec netreba.
L4 ma proste iny interval jak L70 a niekedy sa to stane,ze ti to proste ujde pred nosom. A ver tomu ze to neni kvoli tomu aby ti robil niekto napriek v DPB ci robil zisk z teba.
Miro
http://vlaky.net/upload/galeria/006346/244306.jpg