Optimalne by bolo konecne upratat tento bordel s CP co v DPB panuje, ale kym to nie je, preco DPB nepristupi k tomu ze pocas jazdy spoja sa jazdna doba lamat nebude?
Co je to za novy fenomen buchat do autobusov/elektriciek ak ludia nestihnu dobehnut na zastavku a vodic uz rozbehnuty im neotvori dvere? Vcera som videl ako to dvaja ludia nezavisle od seba urobili v Petrzalke na zastavke elektricky. Vodic uz rozbehnuty smerom do mesta pri tpd a typek pribehne a s vetou co si nezastavil ty k.. buchne do elektricky. Potom zasa v opacnom smere na Jungmannovej to iste pribehne nejaky chlap tesne ked uz vodic zavrel dvere a ked sa elektricka rozbehne buchne do dveri. Dnes zasa na 212 podobny scenar. Normalne pozeram, ze co je tym ludom dneska?
Na cp.sk je to isté, čo aj na zastávkovom CP - odchod 18:52. Na imhd je to isté, čo vo vodičovom palubáku - 18:54. Toto je ten lepší prípad, že cestujúcemu spoj neujde.
Chyba je v tom, že zastávkové CP sú generované iným softvérom ako CP do palubákov. A konkrétne táto chyba je už dlhodobá a vzniká pri odchodoch, ktoré počas trasy idú cez čas, kedy sa láme chronometráž. (Teda 5:00, 6:30, 19:00, 21:00). Kým jeden soft vie ísť časť trasy v chronometráži "a" a inú časť trasy v chronometráži "b", druhý soft vie ísť iba celú trasu v jednej chronometráži a nevie si ju zmewniť uprosterd trasy. Avšak údajne sú aj rozdiely v odchodoch počas dňa, kedy sa neláme chronometráž.
A potom chyba môže nastať aj u vylepovača, kedy vylepí omylom CP z inej zastávky, ako má (každý je omylný). A cestujúci pozerá iba odchod (ak trafí správne umiestnenie stĺpca prázdniny verzus víkend ? ) a nenapadne mu, že ten odchod je ale z "nesprávnej" zastávky...
A presne takáto už bola minimálne jedna sťažnosť, že vodiči odišiel skôr oproti odchodu, čo je na zastávke. Ale išiel presne podľa odchodu v palubnom počítači - lebo ten je skorší, ako na zastávke..
Porovnaj pre istotu údaj na zastávkovom CP s údajom tu, na imhd. Údaje v CP tu, na imhd, sú tie isté čo má vodič v palubáku. V posledných dňoch bolo zaznamenaných dosť veľa rozdielov medzi odchodmi v palubnom počítači, a na zastávkových CP. Aj o 3-4 minúty.. (A niektoré také, že odchod podľa palubného počítača je skôr ako podľa CP na zastávke..)
Ak sa stretnes s akymkolvek predcasnym odchodom, treba napisat staznost na vnutorna.kontrola@dpb.sk.
DPB v ramci vnutropodnikovej anarchie svojvolne nekontroluje nic, co vedie k zvysenej miere predcasnych odchodov v poslednej dobe. Ak vsak pride staznost, preveri sa to a pripadne vyvodia dosledky.
Konkretne 39/2 2852 Prva veta v predchadzajucom prispevku sa mi kapku deformovala tak tu je opr verzia.... Neviete ci niekto nekontroluje predcasne odchody?
Este raz diky
Neviete ci niekto neko troluje lredcasne odchody?
Lebo sa mi zda dost nevhodne ked 39 ide o 4 minuty popredu pri tom 20 minutovom intervale ... minutku pochopim ale 4 uz je troska vela... alebo ked tak daky mail kde by sa dala napisat staznost... dakujem
ross