15 rokov a budu prve v uliciach Bratislavy na testoch. Stav sa Cca v tom istom case sa dokonci elektricka do Petrzalky, zacne s reko hlavnej štanice a priemerny vek vodica MHD bude 69 rokov.
Máš pravdu stačí možno aj menšia vec. Len by ma zaujímalo či sa dielenskí dovtedy naučia, že ten "automatický vodič" sa neopravuje nitovačkou a razítkom "porucha odstránená." ?
Aj automat môžeš naprogramovať, aby ziapal. Ale ak tie automatické busy bude programovať ten típek, čo teraz BUBUSE, tak podľa mňa tie vozy skončia pri prvej rozkopávke na trase v jame. ?
podmienky súťaže: "svoj dobrovoľný súhlas (podľa §7 zákona č. 428/2002 Zb.z.) so spracovaním Vašich osobných údajov"
Tiež sa časovo zasekli v pilotnej fáze projektu IDS?
Ten zákon je zrušený od 1.7.2013... ?
Otazka znie nasledovne: Ak sa dozijeme autonomnych autobusov, dozijeme sa aj konca MHD v Bratislave, kedze ako vieme, jej ucelom je umoznit vodicovi vozit sa hore-dole po meste? ?
Mnimálne tá cena do Grobu sa už začína približovať reálnym nákladom. Aj keď už prešlo aj médiami, že DPB sa plánuje všetkých Tebou uvedených úsekov (a liniek) zbaviť.
Iná vec je, keď bude RPOD 2017, či tam bude výpočet všetkých liniek (na území BA), a k tomu predpísaná dĺžka a kapacita vozidla - a podľa nej náklady na km a potom vozokm tej linky za rok a z toho suma vozokm / vlakokm, alebo niekde tam bude poznámka, že 24, 25 a 26 (a časť spojov 92) si platí VW a teda idú MIMO objednávky mesta = nebudú zahrnuté do sumy vzkm, na ktorú sa budú od mesta žiadať prevádzkové dotácie..
kecho