Reply on: Sommelier #215000:
Čo sa týka nových vozov, záznam prebieha cez BUSE BS 310 (pokiaľ viem, ono celý ten palubak je záhada), možno staršie elektricky ktoré dostali kamery (zopár ich bolo, myslím že 2 T6 a jedna K2S) nemali kompletný záznam. 30T majú navyše ešte tachografu, ktorý "zaznamenáva cca 40 logických signalov, 6 analógových signalov adalsie informácie monitorujúci správanie vodiča a vozidla." V skratke to znamená, ze sa dá niekoľko týždňov dozadu vyčítať, kde išiel vodič rýchlejšie než mal a podobne prkotiny.
Ike
Na Prokopa Veľkého stále blúdia autá, pretože mesto nie je schopné osadiť dopravné značky IS 26a s vyznačením obchádzky. Značka IP 35 na Husákovej skratke tiež hovorí ničnehovoriace "Zmena organizácie dopravy". Autá potom hľadaním obchádzky kontaminujú ulice a treba povedať, že zbytočne.
Dnes sa navyše pracuje na moste Lafranconi v smere na Maďarsko. Na diaľnici D2 vznikali rozsiahle kolóny, kvôli ktorým sa musel uzatvárať tunel Sitina a premávka bola presmerovaná do Mlynskej doliny. Tu vznikali rozsiahle zápchy, pretože bol upchatý vjazd na diaľnicu za križovatkou so Starými Gruntami. V zápche, ktorá trvala asi 20 - 25 minút stáli vozidlá MHD. Celý problém bol v kamiónoch, ktoré sa na obchádzkovej trase síce poctivo radili do pravého jazdného pruhu, akurát, že za križovatkou Mlynskej doliny so Starými Gruntami sa na diaľnici odbočuje z ľavého.
Stačilo by, ak by mesto v spolupráci s NDS umiestnili aspoň tri dočasné dopravné značky C25 alebo C23 s vyznačením, že obchádzkový pruh je ľavý, napríklad vyznačením symbolu D2 alebo H nad šípku:
https://sk.wikipedia.org/wiki/Zoznam_dopravn%C3%BDch_zna%C4%8Diek_na_Slovensku#/media/File:C_25_-_Radenie_jazdn%C3%BDch_pruhov_pred_kri%C5%BEovatkou_(vzor)_3.png