K ankete - ako by podla Vas mali informovat v novych vozoch o tej klime? Napriklad nahradenim cielovej zastavky a casu informaciou o zapnutej klime na zastavke?
Rád by som poďakoval vodičovi ktorý dnes počas búrky pristavil autobus do nástupnej zastávky Nové SND už hneď po príhode z Čiližskej, aj keď nemusel. A vďaka tomu som 5 min. sedel v buse namiesto čakania v lejaku. ?
Linka 78/3, vozidlo 2217, odchod z Nového SND o 18:00
P.s aká je emailová adresa DP kde môžem túto pochvalu/poďakovanie poslať?
Prečo bola (už pred niekoľkými týždňami) presunutá zastávka Drobného smer DNV? Sú tam [určite zbytočne] až dva prístrešky a keďže autobusy zastavujú pri označníku, ľudia zo vzdialenejšieho prístrešku musia na autobus niekedy bežať...
SLOVAK LINES ZDRAŽEL CESTOVNÉ DO HAINBURGU A WOLFSTHALU
Ešte od 1. 5. 2016 došlo k zvýšeniu cestovného z Bratislavy nasledovne:
- Hainburg: z 1,20 € na 1,50 €
- Wolfsthal: z 0,80 € na 1,50 €
Zaujímavé, že zľavnené cestovné už nie je polovica (čiže 0,75 €), ale je to 0,80 €. http://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/pdf/cennik_vieden.pdf
Pre držiteľov dopravnej karty je cena 1,40 €. Tam je zľavnené cestovné polovičné, čiže 0,70 €. Dá sa (príp. treba) tou kartou aj zaplatiť alebo sa ňou treba iba preukázať?
Ešte sa chcem spýtať: tie staršie busy Slovak Lines jazdia na tej linke vždy v rovnakom čase? Pred pár týždňami som taký videl na spoji o 9:30 h z ASMN.
Spoje, ktoré vykonáva Postbus - sedí to podľa cp.sk? Napr. z Bratislavy ide taký určite o 9 h a z Viedne o 18 h? Dík.
No niektorých vodičov spoľahlivo spomaľujú ? Zažil som aj riadenie dopravy na okružných v Trenčíne vojenskými (asi tadiaľ niečo neskôr prechádzalo že tam boli) a to znamenité takmer hodinové zdržanie bolo jednoznačne spôsobené nimi, nakoľko na kruháč púšťali vždy len z jedného smeru. ?
Dnes na bola na 29. augusta nenormalna zapcha, Špitalska -> 29. augusta trvalo asi 20 minut. Par minut sme sa dokonca nehybali vobec, tak som tipoval, ze sa stala nejaka nehoda. No ked sme dosli ku krizovatke 29. 8. x Dunajska/Nivy som videl, ze kvoli nefunkcnim semaforom riadia dopravu policajti.
Je mozne, ze prave policajti sposobili ohromne spomalenie dopravy?
"Bratislavský samosprávny kraj má posledné chýbajúce stanovisko ku električkovej dráhe Šafárikovo námestie – Bosáková. Župan Pavol Frešo expresne podpísal kolaudačné rozhodnutie."
Ak bolo toto expresne podpisanie, nechcem vidiet normalne ci pomale ? ?
1.Ak máš nejaké sťažnosti,podnety,názory tak ich adresuj na www.dpb.sk a nie sem keďže toto nie sú stránky Dopravného podniku Bratislava a vidno,že máš problém s čítaním s porozumením,keďže pri registrácii si sa mohol takúto informáciu dozvedieť
2.Autobusy a trolejbusy nedokážu obísť,preskočiť kolóny z čoho vyplýva samozrejme meškanie liniek.Čo sa týka 96ky tá bohužiaľ má trasu kadiaľ chytá všetky zápchy (Galvaniho,Rožňavská,Tomášikova,Gagarinka,Prístavný most)...Za to vodiči MHD nemôžu...Čo ty vieš či ten "tvoj" spoj náhodou nebol zmeškaný predošlý spoj...
A keď už frfleš na vodičov MHD tak určite vieš čo táto práca obnáša však?Evidentne ani zďaleka netušíš čo je to najmenej 8 hodín sedieť za volantom vozidla plného ľudí,šoférovať a byť stále v strehu a nehovoriac o tom,že pre kolóny ti naberajú to meškanie a aj čas pobytu na konečnej (prestávka,vyrovnávací čas t.z že koľkokrát sa nemôžu s prepáčením vyšťať lebo zas musíš ísť na ďalšíe kolo!Doprial by som ti aspoň týždeň za volantom alebo za ovládacím panelom električky...Sám som vodič z povolania a viem jaký zničený chodím z roboty po 12 hodinovej šichte...
3.Keď máš problém s čistotou vozidiel tak sa prihlás ako brigádnik do firmy,ktorá čistí vozidlá ? viem,že to nie je žiadne terno,ale za posledné roky mám pocit,že sa snažia a mierne sa zlepšíla čistota (ale iba trochu)
4.Oháňať sa nemajú moc čím,keďže celá stavba nie je stále kompletne skolaudovaná a okrem testovacích jázd tam električky ešte nepremávajú...Skôr to očakávam na to,že oháňať sa budú počas nášho predsedníctva EU,teraz sú radšej ticho ?
Si skutočne robíte srandu v tomto dementnom podniku,človek chodí MHDčkou raz týždenne a večne problémy,už nechodím na neskoršie spoje,pretože viem,že prestúpiť presne nie je možné,kedže jazdíte ako sa vám zachce.
Buď idete skoro alebo neskoro,nikdy nie podľa harmonogramu! Nič mi nezdvihne žlč tak,ako keď idrm na zastávku a môžem tomu dementnému autobusu akurát zakývať,keďze ide o 3 minúty skôr ako ma.. a teraz pre istotu čakám už 22 minút na dementa,ktorý si vynechá spoj (pozdravujem ho touto cestou, 96 smer Ružinov o 13:07)..
A keď sa človek už aj dočká toho zasratého spoju,tak riskuje filcky/kvapavku/otravu smradom/teplom/ošťanie nejakým idiotom..
A za toto majú ľudia platiť?! Nasrať,keby toto robili taxikári/reštaurácie alebo iné služby,tak by v živote nedostali ani cent! To isté už z mojej strany platí aj o Vás ako podniku,hanba Bratislavy,zvyšovať ceny,znižovať kvalitu a potom sa oháňať jednou hlúpou električkou do Petržalky,trapáci..
Nechtiac ukazujú aj ukrutnú úroveň cíferskej údržby v tých časoch - jeden stierač s obrovským rachotom, odpruženie sedačky nefunkčné (pravdepodobne sedačka podložená kľúčom na odbrzďovanie stredného podvozka, ako bolo v Cíferi zvykom), každý vypínač iného typu (veľmi príjemné pri kachnovom štvorvypínačovom otváraní dverí), kachna otrieskaná, čpinavá, dvere nedovierajú, no fuj.
kecho
V DPB by taky krok asi neprekvapil...