janstar #214228 - A to maju viac sedadiel ako T3 ktore nahradili!
janstar #214225 - Si si isty, ze neznicili? Neje to tym, ze sa pravidelne vymienaju? Lebo ja si pamatam casy ked tam len priecne ocelove tyce byvali. A po Petrzalke v slovsportoch napodobne.
Salomon #214226 - Tak to by sme mali byt hrdi na J&T, kedze podla tohto vlastnia aj Ikarus, Irisbus, Solaris, ci Mercedes, kde vyklapacky nebuchaju o nic menej....
Držíš v ruke ked zatváraš,ale má byť také aby si ho nemusel držať, väčšinou ked sa niekto naťahuje zozadu že mu fúka dosiahne len na kúsok okna a vtedy to buchne,držátko je v strede okna tam nedosiahne.Nohy si vykladajú aj na sedadlo tam kde sa priamo sedí ale aspoň tým zábradlím-sklu by sa tomu dalo zamedziť ,to mal výrobca dodať inak nekúpiť, starší sa vedia vytočiť na tom ked vidia mladých mať nohy na sedadle,majú inú alebo žiadnu výchovu ,keby to niekdo urobil pred tridsiatimi rokmi takú facku by dostal a ešte aj v škole dvojku z chovania.
Spomínaná firma robí rôzne lavičky na nástupištiach, viď príklad Nemecko ale čo som si všimol sú železné možno kovové. Čo sa okna týka, mne ešte nikdy nebuchlo lebo ho držím v ruke a zatváram. Nebudem predsa strkať do okna a potom samozrejme buchne a ten pred tebou sa zľakne. Čo DPB vyhral tak to ma, bo J&T. Všímam si všetkých a každý tretí si niekam vykladá nohy v každom tipe busu! Mne sa dvíha tlak keď to vidím asi to robia aj doma!
Pod mostom SNP sú ešte aj drevené lavičky od komunistov a nikto ich nezničil doteraz,s tou firmou by sa mala ukončiť zmluva, sorky budú jazdiť ešte 15 rokov, ešte sem tam vybehne tridsať ročná karosa.
Zastavky a lavicky aspon vacsinu si riesi JCDECAUX firma a ked jej vandaly nicia plastove a drevene sedacky, tak preto tam dava radsej plechove, ktore na tych par minut sedenia staci a neznicia sa takmer vobec. Sorky a "nohomadla" su len na starych malych SORKach - hadam este nejde do toho investovat DPB nejakym novym sklom - tie vozidla su do 3 rokov prec podla mna.
Kto to len vymyslel tie nové nástupištia MHD s tými plechovými lavicami,nedá sa nikde sedieť ,to už nemohol tam niekto dať drevenú alebo plastovú dosku na ten plech,tam kde ešte sú drevené alebo plastové lavičky tam sa sedí ale na tých plechových sa nedá sedieť ,ako mohol niekdo objednať také nástupištia od tej firmy, alebo autobus ked zatvoríš okno tak to buchne ako ked zhodíš dosku s tretieho poschodia taký autobus by som nekúpil ani so zlavou ,takéto stresy,aj to zábradlie napr. v malých sorkách,každý si tam vykladá nohy a potom to môžeš chytať do ruky ,prečo tam nie je nejaké sklo pred tým zábradlím aby si tam nemohli vykladať nohy,takéto muchy ,dôležité drobnosti znepríjemňujú život cestujúcim, to je aj vo Viedni tak ,tento primátor chcel urobiť z Bratislavy Viedeň.
1. Ak prekryjes senzor paskou tak bude posielat informaciu ze vo dverach nieco je, kedze tam bude ta paska.
2. Dvere sa daju zavriet aj ked v nich niekto stoji, staci tlacidlo podrzat.
Také veci už veľa ľudí skúšalo. Napr. jeden výpravca v Bad Aiblingu pred 3 mesiacmi "prekryl nepriesvitnou páskou" zabezpečovacie zariadenie aby zabránil meškaniu vlakov. Zabil 11 ľudí a 80 ich zranil.
Ja si skôr myslím, že to nie je tým, že sa dvere nedajú zavrieť, ale tým, že ľudia sú vo väčšine prípadov nevšímaví, arogantní, blbí a robia to, čo si povedal alebo stoja tam, kde nemajú stáť.
Neviem ze ci to tu uz bolo alebo nie ale skusim sa sytat.
Neskusal nahodou niekto prekryt snimac vo dverach mercedesov nejakou nepriesvitnou paskou aby mu zabranil snimat pohyb v okoli dveri?
Myslim si ze vacsina meskani tychto autobusov je sposebena prave tym ze sa nedaju zavriet dvere, pricom sa casto otvaraju uz ako keby zo zatvorenej polohy lebo ludia sa pohnu smerom k dveram akonahle dvere uvolnia miesto po stranach.
Dakujem za odpoved.
Na "Malých Krasňanoch" pribudli v rámci prestavby križovatky na svetelnú aj toľko očakávané zastávkové tabule. Fyzicky sú tam asi 2 týždne, zatiaľ vypnuté. Pri vozovni vzniká aj nejaká protihluková stena. ?
Terciky, cpcka, oznamy a transparenty sú asi tiež priveľký luxus. O nezvládnuti jednosmerky (btw. Kde sú zabky?) a o tom paskvile na hrobonke ani nevravim. Semafor v strede križovatky.
V prvom rade pri takej dlhej vyluke nema byt nutne nahadzovat odklon, ma to byt nahrate v palubaku. Ked v Brne dokazu do palubakov (a vyhladavacov spojenia) nahrat 5-hodinovy odklon pocas polmaratonu, zvladol by to aj DPB pocas trojtyzdnovej vyluky. Len by to nesmeli mat na haku.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jezo
janstar #214225 - Si si isty, ze neznicili? Neje to tym, ze sa pravidelne vymienaju? Lebo ja si pamatam casy ked tam len priecne ocelove tyce byvali. A po Petrzalke v slovsportoch napodobne.
Salomon #214226 - Tak to by sme mali byt hrdi na J&T, kedze podla tohto vlastnia aj Ikarus, Irisbus, Solaris, ci Mercedes, kde vyklapacky nebuchaju o nic menej....