A kedže virtualka bere dáta z palubaku, tak jeden cestuúci by s toho bol ...... inač včera som si nevšimol ziaden oznam že ani nič na zastavke ani vo vozidlách.
Hmm tak prečo pri kúpe cez amsbus.sk je lístok nutné tlačiť keď cez web Slovak Lines a Eurolines, web Flixbus a mobilnú aplikáciu Slovak Lines to nie je potrebné? Navyše pri niektorých linkách iných dopravcov ani na amsbus.sk nie je nutné lístok tlačiť.
Používali sa pevné závesy, takže trolej samotná bola omnoho menej napnutá. Akiste nebol na každej konečnej službukonajúci vrchár, ktorý by uvoľňoval a napínal trolej.
Igor, výška troleja a rozpätie prevesov neumožňujú "pretiahnuť" lýru bez jej poškodenia.
Schoerling má pojazdné obe stanovištia. Chýba nám už len jedno sklo reflektora od firmy Bosch, ktoré nevieme zohnať, zatiaľ nahradené sklom.
Obojsmerné vozidlá sú:
Ganz 104, ale asi to nepôjde, kvôli lýrovému zberaču.
BMEŽ 18, vlek SGP 135 a Schoerling.
Vozidlá BEÚS 31, 38 sú jednosmerné, neprichádzajú do úvahy.
Peon