Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #213724:
Správne, tá trať je vlastne trojrozchodová ?
Reply on: Miro #213723:
AAlebo rozchod 1217,5 mm (jedna strana vo vnútornej koľajnici, druhá v vonkajšej) ? .
Reply on: ross #213719:
A 1435 mm rozchod nebudú zase niekedy testovať? Alebo obidva rozchody naraz?
Reply on: fialka11 #213721:
Sú dve možnosti:

1.nedostatok vodičov
2.veľa odstavených vozidiel pre poruchu

Bonus:Oboje predošlé body súčasne

Neboj sa nie je to jediná linka v meste,ktorá nemá vypravené poradia
Vie mi niekto vysvetlit, preco pravidelne vynechava linka 20 s odchodom 8:12 z Opletalovej?
Reply on: skeli #213718:
Testovalo sa...
Čo sa to dnes dialo predpoludním na Jungmanovej ?
citát z FB Iva N.

"Stromy na zastávke Žilinská majú zostať. Vyzval som Bratislavský samosprávny kraj, aby upustil od pomienky výrubu a trať Radlinského Štefanovičova skolaudoval podľa platného povolenia vydaného jeho stavebným úradom. Stavebný úrad BSK totiž vydal stavebné povolenie ešte v roku 2010, v ktorom uviedol, že pri rekonštrukcii električkovej trate nesmie dôjsť k výrubu drevín, ani k ich poškodeniu. Rovnako vydal podmienku, že pri realizácii rekonštrukcie je potrebné zabezpečiť jestvujúce dreviny pred poškodením. Pri vydaní rozhodnutia o skúšobnej prevádzke dňa 31.8.2015 však BSK názor zmenil a výrub 5 kusov stromov na zastávke Žilinská stanovil ako podmienku pre dokončenie kolaudačného konania. Mesto nariadilo Dopravnému podniku, aby na zastávke Žilinská zastavovala vždy iba jedna súprava podľa schváleného projektu. Takéto riešenie nespôsobuje žiadne prekážky v plynulej prevádzke električkovej trate. Stromy by tak pre BSK nemali byť prekážkou v kolaudačnom konaní. IvoN"
http://brno.idnes.cz/v-brne-ubyvaji-parkoviste-a-ridici-si-stezuji-fa5-/brno-zpravy.aspx?c=A160329_2235353_brno-zpravy_lva

Prebehol som ten clanok len zbezne, ale nerobilo sa nieco rovnake aj v Parizi ci kde? A ak ano, neviete, ci aj tam kuvikali vodici aut tak ako tu? 🙂
Reply on: Danny #213713:
a teraz nastane najdôležitejšia chvíľa - orgán, ktorý má len poradný hlas začne diktovať, prečo to tak nesmie byť
Reply on: Danny #213713:
No uvidi sa teraz, kde skoncia peniaze a ci sa nieco zrealizuje. Minulorocny vitazny projekt do dnesneho dna nedostal ani cent.
Tieto projekty zrealizuje Bratislava z Občianskeho rozpočtu: Buspruhy vyhrali 🙂

"V kategórii Doprava, ulice, nábrežia a verejné priestranstvá podporila verejnosť najviac zriadenie bus pruhov, napríklad na Štefánikovej, Gagarinovej, Popradskej, Lamačskej ulici či na Patrónke. Tento nápad podporilo 1082 hlasujúcich."

http://ekonomika.sme.sk/c/20127019/tieto-projekty-zrealizuje-bratislava-z-obcianskeho-rozpoctu.html?ref=terazbox_sme

Reply on: Sharpay #213710:
Včera sa prevetrával aj Cabriobus...
Reply on: Sharpay #213710:
a po troch rokoch má dokonca aj platnú STK ? ? ?
Dnes bol vonku aj HV 3702, ráno okolo 9.00 h. pendloval po Vajnorskej smerom k vozovni JD a späť.?
Reply on: piggee #213708:
Suhlasim ze implementacia systemu na akceptaciu platobnych kariet vydavanych bankami (ale V ZIADNOM PRIPADE nie len kreditnych, tymi u nas disponuje podstatne menej ludi ako debetnymi) je ovela lepsia ako kreacie s elektronickou penazenkou, ktore su davno prekonane. Na to ale nepotrebujes tlaciaren potvrdeniek, su systemy kde je akceptacia kariet implementovana bez toho aby sa cokolvek tlacilo a rozhodne by sa to malo riesit tym sposobom. Nevidim pri takejto platbe dovod tlacit papier pri kazdej jednotlivej ceste.
Reply on: Valec #213699:
Neviem, preco tu spominas novinarov, ked v tom videu to priamo hovorila hovorkyna DPP, tj. priamo zamestnanec DPP. Takze neviem co este chces konkretnejsie ako video, kde tu cenu priamo potvrdi zamestnanec podniku. Skor nad cim sa treba zamysliet je, ze vieme ako pracuju aparatcikovia na Slovensku. Kupit najdrahsiu moznu verziu aj s technologiami, ktore do dnesneho dna nemaju vobec premyslene ako budu pouzivat (citacku QR a SMS), ale vsak nech to stoji co najviac, lebo tak sa tam najlepsie schova baksisne. Keby niekto pri tomto nakupe premyslal, tak radsej kupi verziu aj s tlacenim potvrdeniek a dali by sa listky kupovat priamo bezkontaktnymi kreditkami v oznacovacoch a tym padom by klesli naklady na distribuciu a vyrobu cestovnych listkov (papier, tlac, nutnost mensieho mnozstva automatov), ale o znizovanie nakladov tu nikdy neslo. U nas ideme vymyslat radsej kadejake elektronicke penazenky (tj. dalsie zbytocne karty, ktore bude treba vyrobit a distribuovat). Kreditkami to riesi napr. Olomouc a stacia im na to oznacovace za 18 tis. CZK.

A k tej velkosti displeja iba tolko, ze ten maly rozdiel na velkosti nemusi znamenat vobec nic. Niekedy o trochu vacsi displej je lacnejsi ako male mensie verzie. Zalezi od vyrobcu, distributora a hlavne od dopytu po danej variante.
Reply on: Joyki #213704:
Tak co by sme chceli od EMtrestu. Oni nie su schopni spravit ani system co intuitivne pochopi Slovak, nieto este cudzinec. Ale ked dopravcovia netlacia na kvalitu, tak nic ine sa ocakavat neda.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement