ved jasne treba im to hlasit lebo je to dost neprijemna vec..mne sa to stalo pri tuneli na voze 7833-7834 mal som mal 4rku a sup vyhybka do rovna a zrazu do tunela smer...tak nic vyhybkove zelezo a ides...
Ono je to trošku inak. Zablokovanú výhybku neprehodí. Ale ak výhybku neprehadzuješ, stávalo sa, že ju prvý voz pri prechode zberača cez kontakt nezablokoval. Vodič si nevšimne, že sa nerozsvieti signalizácia blokovania a druhým vozom si ju prehodí.
Vedel som o tom pri jednej výhybke (pri tuneli od mesta do tunela), vedel som presne, prečo to robí (bol tam príliš dlhý odblokovací kontakt a keď sa do zastávky vošlo razantne, tak sa rozkýval, štrajchol o trolej a výhybku odblokoval) ale bolo to relatívne neškodné, lebo to bolo pri zastavovaní v zastávke, akurát sa človek prešiel so železom. Hlásil som to vrchárom nespočetnekrát, srali na to. Tak som potom použil svoju obľúbenú metódum ako ich k oprave donútiť.
druhy vozen dokaze podhodit vyhybku..to sa stalo aj mne...t3 to robia bezne to je jedno ci je blokovana prejdenim prveho zberaca..dokaze to...ale samozrejme je to chyba lebo by to nemalo robit..hold stava sa
Ono by bolo najlepsie mat system ktory by vedel kde ma byt pripoj a sam vyhodnocoval co kolko meska a v pripade potreby/vhodnosti cakat poslal vodicovi spravu do palubaku. Nieco podobne maju v IDS JMK.
Takmer mi zabehol obed. Takže bežný laik-cestujúci si vie pomerne presne vypočítať a zistiť, kedy mu príde spoj, vratene typu a interného evidencneho čísla vozidla a vodič spoja, ktorý čáka na garantovaný prestup nemá žiadne informácie? Toto predsa nemôže byť ospravedlnenie. Bratislava nie je jedine mesto s garantovanymi prestupmi.
Nie, on sa tejto témy drží už od predvolebnej kampane stále rovnako intenzívne, bez ohľadu na čo koľvek. A vyťahuje ju pri každej možnej príležitosti, kde sa čo i len trochu spomenie doprava...
64ka nemá čo odchádzať z Lovinského s meškaním, nakoľko pri OC Centrál má v špičke vyrovnávajúci čas medzi príchodom a odchodom iba 3 min! Takže už odtiaľ odchádza z meškaním.
A 41ka má podľa príkazu vyčkať iba pri 30 min. intervale max. 2 min. na 64ku. Ono je to logické lebo vodič 41 nemá ako vedieť kedy a či vôbec príde 64 z mesta.
Ale inak ten prípoj tam je - ako tu už niekto písal, linka 64 meškáva poobede/na večer aj 15 min. takže tú ďalšiu 41 stíha...
Jeřábek, ty už tu toľko nemudruj. Neviem na koho sa hráš, veď aj ty si jazdil dosť často s náskokom.
A o slušnosti s tvojej strany sa tiež nedá hovoriť. Pamätám sa ako ti raz podhodilo výhybku pri tuneli (2. vozom pri našliapnutej jazde!) a prvým podvozkom si zahučal doľava (namiesto rovno - na nábrežie) s linkou 12. Sedel som vzadu vo voze 7767 a až tam som počul tie vulgarizmy čo ti z úst vyšli z otvorenej kabínky, tak sa tu láskavo nehraj na predpisového vodiča, lebo taký si nebol.
To len vás, autošoférov, držia v ilúzii, že v Bratislave je nejaká koplikovaní doprava. Plus (v beusáckom ponímaní, čiže náskok) proste nesmie byť a bodka. Čo je na tom nepochopiteľného? A neodvolávaj sa na súdnictvo ani na políciu. Ak ti všetci ubližujú, daj výpoveď, nebudeš prvý ani posledný a všade na teba čakajú.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sharpay
zdá sa, že pána Nesrovnala to ešte neprešlo.