Načo je dobré kvôli zbytočnej šotokoncepcii o oblastnom číslovaní popliesť Račanov i Vajnorčanov zmenou čísla linky, ktorá nemení svoju trasu ani iný podstatný parameter?
tak ta 54 by snad nevadil pri tom pocte precisovanych tbusov. navyse jej cislo 55 (je volne) a zaroven by sa aj hodilo k oblatnemu oznacovaniu (5raca + 5vajnory)
ok 70 som si neuvedomil a ta by teda ostala 72 co by asi jedine nesedelo. (pripadne 171?)?
Stále si myslím, že sa to s úpravou chr N61 trochu prešvihlo, ideál by bol niekde medzi pôvodným a súčasným stavom.
Okrem toho odvtedy došlo ku skráteniu cyklov niektorých CSS v noci.
Zdravím, chcem Vás veľmi pekne poprosiť... ak sa tu nachádza nejaký vodič/vodička MHD, či by ste boli ochotní mi vyplniť dva dotazníky kvôli diplomovej práci. Veľmi by ste mi pomohli Je to samozrejme anonymné. V prípade záujmu Vás poprosím kontaktovať na email: lea.kucerova@gmail.com
Keby bolo po mojom šotovkuse, tak tam na veky vekov umiestnim T2, ŠM16,5 a T401 a máme absolútny vrchol nášho priemyselného dezénu. Ale inak som stále za bezpohlavný symbol.
S tým JMK súhlasím. Prakticky mu nič nechýba. Jednoduchý, moderný, dostatočne hermafrodický (v pozitívnom zmysle) a každý v ňom môže vidieť, čo chce (autobus, trolejbus, električku) z ktorjekoľvek strany.
Viko