Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Palo1987 #213198:
Nebolo.
Reply on: 810zssk #213197:
Pretože to považujem za prijateľnejšie ako to, že najakú zastávku bude jedna linka prechádzať a iné tam budú zastavovať.
Reply on: 810zssk #213197:
a nebolo by možné už dnes zriadiť dočasnú zastávku na Štúrovej aby ju obslúžila už rovno aj 4? A Jesenského už rovno presunúť k starému SND?
Reply on: S499.1023 #213195:
A naco bude dobre stat dva krat 50 metrov od seba?
Reply on: Valec #213183:
Nevšimol som si, že by VylúpnutéOko požadovalo zriadenie novej zastávky.
Reply on: 810zssk #213177:
To je teda nezmysel. Keď už tam bude prechádzať, nech tam aj stojí. Aufwand 30 Sekunden.
Reply on: Valec #213193:
Vazovovu sa po spusteni Blumentalu podarilo zrusit bez problemov, rovnako aj Jurigovo nam. nam zmizne a zatial neboli nejake protesty.
Reply on: JamaVOku #213190:
Ale stále sa bavíme o dočasnom riešení (i keď v BA rozumej min. 5 ročnom), kým na nevyrieši zastávka medzi Manderlákom a Laurinskou. Ak tam necháš zastavovať aj L9, tak v prípade, že ju pôjdeš o 2 roky presunúť na trvalé miesto, nájde sa skupina desiatok ľudí, ktorý budú tvrdiť, že je dobrá tam kde je a treba ju nechať tam/mať obe.
Preto by som pri dočasnom riešení nechal na nej zastavovať len L1.
Reply on: JamaVOku #213190:
Za predpokladu zachovania súčasných odchodov L3 a L9 budú L3 RA-->PE a L9 KV-->RU prechádzať (min. v kladivá) popod Manderlák približne v rovnakom čase, +- minúta. A ak zároveň predpokladáme preklad L1 a L3, tak by L1 HS-->PE mala prechádzať popod Manderlu približne "v strede" medzi odchodmi L9 a teda riziko, že devina bude jedničkou brzdená je minimálne
Reply on: 810zssk #213188:
Špitálska/TrMy ja beriem ako SMER, zatiaľ čo Ružinov len ako konečný CIEĽ, kam však idú L8 a 9 úplne inými SMERMI (ok, asi to neni úplne korektná terminológia). A pre mňa smer>cieľ, pretože v prípade zachovania súčasného zast. L9 sa bavíme o potenciálnom preklade s L4 až po dôležité Trnavské Mýto. Osmička aj tak pravdepodobne bude odchádzať z Nám. SNP tak minútu po devine, navyše tá predstavuje podstatne rýchlejšie spojenie, takže tak či tak väčšinou preberie rozhodujúcu časť cestujúcich z tohto uzla v smere Ružinov. Aj keby mala dajme tomu minútku meškať

Ale teda kto cestuje do Ružinova tak, že nasadne na to, čo mu prvé príde aj keď to znamená o 3-4 minúty dlhšiu cestu, a nechce sa mu krkolomne prebiehať medzi nástupišťami, môže využiť z Kamenného L3 na Blumentál + L8, cestovný čas má oproti L8 z Nám. SNP prakticky rovnaký ?
Reply on: Valec #213183:
Nie, len mi pride nezmyselne prevadzkovat zastavku, na ktorej bude zastavovat jedna linka a dalsie dve tade budu prechadzat bez zastavenia, hlavne pokial pojde voz za L1, tak tam bude musiet zastavit tak ci tak a pockat kym tu zastavku obsluzi.
Reply on: Rubber38 #213185:
L4 pôjde určite cez Šafko to sa neboj.
Reply on: Rubber38 #213187:
No ved ale prave kvoli spolocnej zastavke na jeden smer je vhodne to SNPcko. Ale aj Kamenne. Proste bud bude spolocna zastavka na smer Spitalska/TrMy, alebo na smer Ruzinov.
Reply on: 810zssk #213180:
Presne ako hovoríš, zastavovanie na Kamennom je trvalo udržateľné riešenie, aj keď to bude znamenať o desať metrov dlhšie možné "prebiehanie cez cestu podľa potreby." Tam neni o čom. Plus je vo všeobecnosti vždy vhodné mať na daný smer (tým nemyslím cieľ) odchody z jednej zastávky. Navyše vzhľadom na hustotu električkovej premávky na Špitálskej a vždy masívnu výmenu cestujúcich na zast. Kamenné nám. by tá devina tak či tak v mnohých prípadoch ostala čakať "v zápche" za práve stanicujúcou električkou inej linky na Kamennom, takže by to pre ňu de-facto znamenalo často v podstate zdvojené zastavovanie = zbytočné spomaľovanie
Reply on: Valec #213184:
To je dalsia vec. Ved ja som argumentoval aj tak tym ze tych ludi tam bude minimum 🙂
Reply on: Valec #213184:
Tak ono je dosť možné, že štvorka ostane na Jesenského. Ale min. tá šestka snáď na Šafku ostane
Reply on: 810zssk #213180:
"ludi co idu z KV do Petrzalky elektrickou"
A nie je pre nich (aj časovo výhodnejšie) prestúpiť z L4 na Šafku? Je to linka až z Dúbravky a na Šafku budú mať prestup na 1 aj 3.
Reply on: JamaVOku #213178:
Nenakazila ťa pani Gašparíková? ?
Reply on: ufo #213181:
Posledna informacia bola ze este nie je rozhodnute.
Reply on: 810zssk #213180:
9 nebude teda po zmene jazdiť cez Obchodnú?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.