Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ako je to s obnovou vozového parku tento rok ak nerátam postupne končiacu dodávku električiek? Voľakedy sa hovorilo o každoročnej obnove a zatiaľ je akosi ticho, len vyhlásenie primátora, že tento rok bude pre Bratislavu rozvojový. ?
Tu by zopár ľuďom evidentne pomohol (dočasný) ban, v posledných dňoch to tu často dosť upadá
Reply on: S499.1023 #211958:
Skúsim sa opýtať partnerky, či si nechce po 20 rokoch manželstva trochu okoreniť náš vzťah. Len nechápem prečo mi ponúkaš ženu práve s týchto dvoch lokalít? Más nejakú dobrú skúsenosť? Ale asi skôr nie. A ďakujem za varovanie. Od teraz si budem dávať veľký pozor na to, aby sa náhodou s poza rohu nevynoril drsný busák a nezbil ma. Vy busáci ste tvrďáci. A hlavne tí, čo majú tak vymakanú jednu ruku. Len keď budeš večer nad plagátom ikarusa zas posilňovať, tak si daj pozor na penisový, pardon tenisový lakeť.
Reply on: ufo #212022:
Ano.
Reply on: ufo #212021:
Cez google som našiel nejaký z roku 2013, ale platí stále...?
Reply on: Valec #212020:
Porovnaj si, ja to nepotrebujem.

Radšej mi napíš, kde nájdem cenník cestovných lístov slovaklines, lebo na ich stránke ma to všade hodí do cenníka BID a ten podľa všetkého až do Gabčíkova neplatí. Vopred ďakujem.
Reply on: ufo #212019:
Porovnaj si rozlohy a počty zón.
Reply on: Valec #212017:
MikroBSK kraj porovnávaš s veľkosťou krajiny Salzburg?
Reply on: Joyki #212001:
Ideálne by bolo, bombardovať týmto svojich volených zástupcov. Je (zasa raz) pred voľbami, možno z toho bude niekto chcieť vytĺcť politický kapitál a bude sa volať aj po dopravnej integrácii. Kde nie je tlak verejnosti, tam nie je ani záujem politikov (iba záujem záujmových skupín).
Reply on: Error 0x007 #211998:
Zaviesť toto a novinári z Denníka chreN by z toho spravili rovno mimoriadnu hejterskú víkendovú prílohu.
Reply on: Pajo #212014:
Áno, majú a Slovak Lines to nechce riešiť. Dokonca sa toho zastávajú. No a BID na to kompetencie žiaľ nedostala.
Reply on: Spacer1 #212011:
A kdeže sa to znižuje tá životná úroveň? Kto nepochopí, že svet NIE JE perpetuum mobile, že veci sa môžu robiť pre ľudí, až keď to niekto zaplatí, je našťastie odsúdený na zánik.
810zssk: Nádhera. Toto žerem ?

Ešte stále majú na tej istej trase rôzne busy rôzne chronometráže? ☺
Reply on: Rubber38 #212009:
Jakze nie su pripoje? Si otvoris prehladny CP linky 102424 a tam to mas pekne uvedene: "Na zastávke Cífer,žel.st. je u spojov č. 6,106,20,26,130,30,32,132,134,162,138,40,52,90,84,76,56,60,68 možnosť prestupu z vlakov linky S 50 zo smeru od Bratislavy, u spojov č. 8,2,20,26,30,132,134,34,140,142,90,84,56,60 je možnosť prestupu z vlakov linky S 50 zo smeru od Trnavy. Na zastávke Cífer,žel.st. je u spojov č. 1,17,7,15,111,89,25,189,23,129,37,53,161 možnosť prestupu na vlaky linky S 50 v smere do Bratislavy, u spojov č. 3,7,59,51,61,75,67,69 je možnosť prestupu na vlaky linky S 50 v smere do Trnavy. V prípade meškania sa spoje nečakajú."

A mame IDS. Jaky problem? ?
Reply on: Error 0x007 #212010:
V ideálnom prípade by postupnosť mala byť nasledovná:
1. zvoz z východiska na železničnú stanicu regiobusom,
2. cesta vlakom zo stanice do mesta,
3. cesta zo stanice do cieľa MHD a opačne.

Výnimku tvoria obce, ktoré sú vzdialené bližšie k mestu ako k najbližšej stanici a v prípade ktorých by mal byť bod dva vynechaný a zabezpečená preferencia regiobusov pri vjazde do mesta.

A tu za dostávame opäť ku kameňu úrazu - chýbajúcej dopravnej integrácii. Miesto toho, aby bol na železnici hustý takt a uvoľnená kapacita zabezpečená zrušením súbežných spojov PAD presunutá na radiálnu obsluhu železničných staníc tu máme ľudí z Pezinka, ktorí sa sťažujú, že ich regiobus stojí v zápche a nemôžu využiť JCL lístok.
Reply on: roman2 #211804:
To budeš ťažko vysvetľovať ľuďom, čo majú všetko vykalkulované. Mne pripadajú ako roboti. Kvôli takýmto typom sa vyhrávajú zákazky na základe najnižšej ceny, oslavuje sa kapitalizmus a potom celý svet zakapáva na idiotizmus znižovania životnej úrovne, pretože takýmto konaním spôsobujú akurát narastanie chudoby (nielen ducha). Rozumné argumenty, že sa veci majú robiť hlavne pre ľudí im sú cudzie, priorita je, aby to vynieslo nejaký balík.
Nebolo by odveci porozmyslat aj nad problemom, ze kombinovany JCL pre regiobus + MHD je uplne na velke hnede v rannej spicke, ked su take zapchy, ze vyprsi platnost JCL kym vobec regiobus pride do ciela. Listok sa potom neda pouzit na cestovanie MHD, zatial keby regiobus isiel podla CP, tak by zostala casova rezerva aj na jazdu MHD. Jedna moznost by bola, ze by JCL kupene v regiobuse smerom do Bratislavy boli platne na ten isty pocet zon ale mali by predlzenu casovu platnost, napr. na rannu spicku do 9:00 (priklad). Lebo sucasne je kombinovany JCL taky odrb, ked si musis aj tak kupit druhy listok na MHD.

Co sa tyka SeniorPasu, tam nevidim problem v cene (aj ked sa dochodcovia idu z toho posrat, mozes za to sice kupit 50 rozkov v Bille, ale to je nepodstatne) ale skor v tom vybavovani. Ale to by bolo treba trochu pomenit legislativu aby sa ovciansky preukaz dal pouzit ako listok...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.