Nebolo by odveci porozmyslat aj nad problemom, ze kombinovany JCL pre regiobus + MHD je uplne na velke hnede v rannej spicke, ked su take zapchy, ze vyprsi platnost JCL kym vobec regiobus pride do ciela. Listok sa potom neda pouzit na cestovanie MHD, zatial keby regiobus isiel podla CP, tak by zostala casova rezerva aj na jazdu MHD. Jedna moznost by bola, ze by JCL kupene v regiobuse smerom do Bratislavy boli platne na ten isty pocet zon ale mali by predlzenu casovu platnost, napr. na rannu spicku do 9:00 (priklad). Lebo sucasne je kombinovany JCL taky odrb, ked si musis aj tak kupit druhy listok na MHD.
Co sa tyka SeniorPasu, tam nevidim problem v cene (aj ked sa dochodcovia idu z toho posrat, mozes za to sice kupit 50 rozkov v Bille, ale to je nepodstatne) ale skor v tom vybavovani. Ale to by bolo treba trochu pomenit legislativu aby sa ovciansky preukaz dal pouzit ako listok...
Co sa tyka SeniorPasu, tam nevidim problem v cene (aj ked sa dochodcovia idu z toho posrat, mozes za to sice kupit 50 rozkov v Bille, ale to je nepodstatne) ale skor v tom vybavovani. Ale to by bolo treba trochu pomenit legislativu aby sa ovciansky preukaz dal pouzit ako listok...
Ike
Kapitola sama o sebe, je ochota dopravcov a snaha objednávateľov vytĺcť z toho za každú cenu politický kapitál výlučne populistickými rečami a populárnymi opatreniami (prímestské autobusy meškajú, ale kde sú vyhradené jazdné pruhy? Na Prievozskej je dokonca vyhradený jazdný pruh, do ktorého nemôžu ísť vozidlá PAD). O skrytých zámeroch akcionárov tiež môžeme polemizovať. Vzhľadom na uvedené je súčasný stav ešte dosť dobrý.
A ta tarifná integrácia tiež nebola úplne vydarená. Prakticky si každý dopravca ponechal svoj systém, akurát sa zaviazal akceptovať cestovné doklady ostatných dopravcov (čo sa v teréne tiež nie vždy úplne aplikovalo a aplikuje).