Reply on: S499.1023 #211984:
Zrušenie *aktuálneho* zónového usporiadania. V priemere len dve obce sú v jednej zóne, a týmto sa dosť prudko zvyšuje cestovné. Podľa mňa je to prehľadné, ale až veľmi rozdrobené, no a aj preto nie je tarifa IDS neatraktívna, ... keď už z dopravného hľadiska je to nula bodov zo sto. Ale ani tá tarifa nie je výhodná. Vlastne ani neviem, načo slúži tento IDS v takejto forme. ? 2 mesiace to funguje, áno, lenže tento stav sa dalo predvídať už dávno pred zavedením, a nič nenasvedčuje k prevratu, aby sa osvietili vygumené hlavy u SL a VUC. Re: #211989 ZSSK by mala záujem o IDS, veď vlaky by boli kostrou prepravy, ale momentálne im je to jedno. Počet cestujúcich pomaličky stúpa, za ich tarifu. Ako keby sa nič nezmenilo...
dyspozytor
Ide o duálne cenníky. ZSSK má, Slovak Lines nie... A toto "ohýba" samotnú podstatu a úspešnosť projektu.
Na druhú stranu, uvediem konkrétny príklad. V pôvodnom cenníku SL v pásme 0-5 km stál obyč. lístok z dopravnej karty (e-peňaženka) 0,45 €, teraz 0,63 € - toto je konkrétny príklad cien pri využití SL v rámci miest, ako nahrážky MHD (Senec, Stupava, Pezinok, Malacky) Neviem, chýba mi tu jednopásmový regionálny lístok toto zohľadňujúci...