Zdravím, chcel by som sa opýtať, sú nejaké fotky zachytávajúce prevádzku električiek priamo na Starom moste v rokoch 1951-1961 (teda počas prevádzky), prípadne nejaký vlak na železničnej časti? A k tomuto ma napadá ešte jedna otázka, už dávno som sa chcel spýtať - prečo boli na železničnej časti použité 2 rozchody? Pripomínam, že myslím obdobie 1946-2013. Ďakujem pekne
Aha, takže je možné, že niektoré vozidlá vnútri zobrazujú aj názvy zastávok? A to bežné zobrazujú N34 cieľ "Dúbravka" ako dnes alebo zvykne tam byť "Pri kríži"?
Zastávky to nezobrazuje preto, lebo sa dnes nejazdí podľa regulárnych služieb a zároveň všetci majú tradične v p... nejaké listovanie zastávok, a naťukajú si len číslo linky + kód konečnej do palubného počítača (miesto toho aby zadali linku + vybrali si z jednotlivých trás, vtedy by to aj zastávky ukazovalo).
Wau, tak to je dobré. ? Prikladám fotky. Škoda, že sa tam nezobrazuje textová informácia o skoršom ukončení premávky. Dnes večer som na zastávke Alexyho smer mesto informoval dvoch ľudí, že električky nepremávajú.
Prekvapilo ma, že na N34 sú CapaCity. To sú z linky 83? V minulých rokoch čo si pamätám tam boli SOR-y. Btw, spoj 18:50 h zo zastávky Alexyho smer Pri kríži išiel doslova o 2 minúty skôr (a to aj stál na semaforoch pred zastávkou, ktoré v noci bývajú vypnuté)! Tak nočáky dnes odišli z Hlavnej stanice presne 18:30 h?
Samozrejme zase to vnútri autobusu nezobrazuje zastávky! ? Niekedy v minulosti už nočáky na Štedrý večer zobrazovali zastávky?
PS: Nočáky majú výnimku na skorší odchod zo zastávok po trase? Tam neplatí tolerancia iba 59 sekúnd?
Nie len nebude zobrazovat len posilove nocaky, ale je je celkom mozne ze zle udaje bude zobrazovat aj pri beznych odchodoch, kedze sa menia obehy. Par expertov si urcite nahodi normalnu sluzbu a bez odklonu, cim dosiahnu ze ich voz bude posielat rozne divoke udaje o polohe voci CP.
Ono by to chcelo vytvorit nejaky verejny tlak na to aby DPB konecne pouzival infosystem nejak civilizovane..
Zastavkove tabule cerpaju data z imhd, nie priamo z DPB, takze nic, co nie je v CP imhd, nebude ani na tabuliach. Kedze na imhd boli rucne zmazane odchody, ktore nebudu vykonane, tabule ich vypisovat nebudu.
Avsak zastavkove tabule nebudu vypisovat ani posilnene nocaky, kedze tie nie su nahrate v palubakoch, takze nie je podla coho urcit predpokladane odchody pre tabule. Na webe budu na tabuliach svietit len offline udaje.
Appka imhd bude mat ako kazdy rok spravne data, podla ktorych sa da vyhladavat spojenie.
Minuly rok v INPROP datach boli vianocne CP, akurat nejaky expert v DPB to tam vyexportoval cele s poznamkou "ide 31.12.", co v praxi viedlo k tomu, ze vacsina spojov (vsetky po polnoci) sa zobrazovali v noci 30./31.12. ? ? ?
Je to preto, ze pred zavedenim 41 neexistovala ziadna linka pravidelne konciaca na voz. Hrobonova. Preto ten ciel existoval iba v inverznej podobe. Myslim ze 41 sa zavadzala v case kedy DPB bol dlhodobo neschopny programovat BUSE tabule (toto sa uz trochu zlepsilo), takze sa to "vyriesilo" takto.
Pokiaľ viem, tak tie dáta nemá ani DPB. Informačné systémy majú len na to, aby ich mohli nakúpiť a rozdeliť si provízie. Nikdy neboli schopný spraviť elektronické dáta na výluku alebo zmenu, ktorá trvala menej ako týždeň. Aj na tabuliach v Dúbravke bude isto ukazovať odchody podľa CP (pekná sranda to bude na Silvestra), nanajvýš tam bude skrolovať informácia o skoršom ukončení premávky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec