Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fanatikmhd #211135:
EDB-čka brzdí na bezpečák aj v klasickej T3, T3 CS, T3SU, T3SUCS s výzbrojou TR37 a jej klomni TR37-10m. Akurát ešte bratyslawskie natwrdlye ynštruktori tramwajowe na to neprišli.
Podmienkou je parkovacia poloha brzdovej šlapky radiča pred alebo v čase vymáčkutia BSP.
Reply on: S499.1023 #211131:
Čo ja viem? Na vyhodenie peňazí? Aby bola drahšia oprava po prípadnom vykoľajení? Netuším. Jedinú výhodu v tom vidím takú, že prípadný prebiehač medzivozový ti nevy-/neroz-šklbne kábel VNR. Osobne sa mi to stalo 3x. Ja len, že už tam fyzicky je namontované ESW. Rýdzo informatívne. Len som zvedavý, ako ten mačkopes bude vyzerať opticky v súprave. Vpredu T3AS s kotasími čelami, vzadu T3Mod s klasickými a nahranato vystúpeným predným transparentom a lá T2... A ešte som zvedavý, kto to vzájomne zladí, keďže kedysi to nemalo rovnako výkonné trakčáky. Už si nepamätám kde boli aké, ale jeden zázrak mal 4 x 75 kW a druhý 4 x 90 kW. Či sa to medzičasom remotorizovalo neviem, viem len, že ako tramvaj sa to začalo chovať až potom, čo tam do regulátorov Kremienok nahral vlastné rampy. Teoreticky by to šlo aj obmedziť na výkone na jednom z regulátorov, ale netuším, aký je tam riadiaci protokol, komunikačný protokol, regulácia siloviny (frekvenčná? prúdovo-frekvenčná?)...
Reply on: Peon #211141:
SMS listok nie je predmetom PP IDS BK, kedze ide o cestovny listok DPB. Cena sa nemenila.
Reply on: Peon #211140:
Zmena suvisi so zavedenim JCL IDS BK, ktore vydava aj SL a to z rovnakych zariadeni. Preto bola potrebna zmena papiera - oznacovat tie stare SL listky by bolo znacne problematicke.
Reply on: fanatikmhd #211136:
Ak si nepochopil otázku, tak sa zamysli nad cenou páru SchaKu versus dvoch párov Hartingov a kusu kábla.
To naozaj SMS lístok na 24 hodín stojí naďalej až 4,50 €? http://www.dpb.sk/pre-cestujucich/listok-cez-sms/ V PP IDS BK (resp. Cenníku tam) ho nevidím.
Zaujalo ma, že Slovak Lines na ASMN tlačí doklad o kúpe PCL na tvrdšom papieri. To od 1. 11. 2015? To aj DPB? Tieto doklady sa (čo si pamätám) tlačili na bežné papiere aké používajú vodiči Slovak Lines pri jednorazových lístkoch.
je to normalne ? ked bus začina od stupava,aut.st. cez Marianku do BA dnes 18,30 mal ist a šiel o 18,48
Ak by chcel niekto počuť aj dobrú správu, dnes na štvorpruhovej ceste v oboch smeroch za priechodom pre chodcov pri nákupno-zábavnom centre Bory Mall merali policajti rýchlosť. Ale aj to tam muselo zopár ľudí zraziť auto.
Ak by niekoho zaujímali najnovšie info o plánovanej modernizácií a nechce sa mu čítať 20 stranový dokument o začatí konania o umiestnení líniovej stavby: “Električková trať Dúbravsko – Karloveská radiála” tak som tu zhrnul také najdôležitejšie veci pre šutošov a cestujúcich ? :
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=128680402&postcount=8225

Inak 1.12.2015 o 10:00 je ústne pojednávanie k danému zámeru na miestnom úrade v KV ak má niekto námietky. ?
Reply on: S499.1023 #211131:
Prenos udajov bez datoveho 24V kabla.... Medzi T3 mas prazsku hlavu a 24V informacny kabel, na T6 ako ovladas druhy voz? 🙂 cez spriahlo. Takze..nato. I ked nebude aktivna 600V informacia, 24V bude.
Reply on: djmetla #211133:
Dakujem za blizsie info, k novym skodoviciam fakt este nemam taketo udaje. Takze BSP konecne brzdi aj cez EDB? 🙂 paradicka.
Reply on: pressburger #211132:
nepozabudlo sa na to, raz to bude, len treba naprogramovat vhodny system na to...
Reply on: fanatikmhd #211113:
Škoda 29/30T

- núdzová brzda (tlačitko v salóne) aktivuje magnetky len prvý stupeň (vynulovať sa to dá deaktivovaním kabíny alebo reštart vozu)

- Hríbik v kabíne vodiča (aktivuje absolútne všetky brzdy, EDB, ČB, Magnet) hrozí ale riziko zničenia kolies (ploché kola)

- Funkcia mrtvého muža po cca 5sec automaticky začne brzdiť maximálnou prevádzkovou brzdou až do úplného zastavenia. Čiže je to bezpečne pre cestujúcich ale ak sa stane niečo vodičovi chvíľu potrvá kým si ludia uvedomia že sa niečo deje... Voz zastaví úplne plynule (výraznejšie) ale tak ako by sa nič nedialo. Tento efekt je možne vyrušiť opätovným zatlačením radiča.

Čo sa týka magnetických bŕzd. Tie su tak efektívne a výkonné že ak ich raz niekto fakt použije 😃 bude viac úrazov kôli brzdeniu ako ktomu čomu vodič zabránil. Voz 29/30T je schopný na maximálny stupeň 2 magnetických bŕzd za slnečného suchého dňa zastaviť na dľžku voza! Osobne odskúšané! Počas aktívneho brzdenia funguje ASR.
Svojho času ešte za dizajnu starej stránky iMHD boli nahodené informácie o trasách liniek. Človek si zvolil číslo linky a ukázalo to všetky trasy, ktoré linka počas tých rokov mala. Pri redizajne sa akosi na to pozabudlo a už sa to neobnovilo...
Reply on: BigMac #211130:
Načo je automatické spriahadlo v trvale spojenej súprave?
Reply on: Sommelier #211129:
Mala a bude sa, už sa na tom pracuje. Na 7304 sa momentálne montuje dopredu automatická kupla aj s 24V= klavírom. 600 V= prepoj nebude, bolo to komplikované na schvaľovanie, takže oba vozy budú mať vlastné zberače. Zadná hlava zostane pražského typu obdobne ako to je na súprave 7957+7958.
Reply on: N/A #211128:
Nemala sa spájať s 7303 ?
Ľudia, čo je prosím vás so 7304 (T3 mod)? Už 2 roky nie je písaná vo výprave, no vyradená tiež nie je. Nemáte nejaké informácie? ?
Mňa na petržalskej strane zaujalo toto (viď obrázok). Čo to je a na čo to má slúžiť? Považujem to za životu nebezpečné. Na miestach pohybu chodcov či už v interiéri alebo v exteriéri je takéto niečo neprípustné.

Podľa na by bolo vhodné, aby sa laická verejnosť namiesto bikesheddingu (typu dlažba a stĺpy na Štúrovej) zamerala nedostatky v bezpečnosti alebo použiteľnosti. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement