Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #211107:
Magnetky ako take su nudzova brzda.

V pripade ze elektricka zacala zvonit, stlacil bezpecnostny spinac (zachranna brzda), to zapne celustove, elektrodynamicke a magneticke brzdy + zvonec.

Pokial viem, tak sa zachranna brzda vypina vypnutim a zapnutim riadenia (elektricky)

Elektricky od Skody mali vzdy spravidla 2 typy nudzovych brzd:

Nudzova brzda (najucinnejsia brzda) ta brzdi a vyuziva aj pocitac aby optimalne zabrzdila

Zachranna brzda ktora obide palubak a vypne elektrodynamicku brzdu (pouzije sa len kotucova a magnetky) a aj protisklzovu ochranu takze moze dojst k poskodeniu kolies a vyraznemu smyku. Vypina sa myslim rovnako vypnutim a zapnutim riadenia + pootocenim spinaca na doske

Obidve brzdy na Skodackych elektrickach zapnu zvonec.

V pripade nasej 29T/30T sa tlacidlo Nudzova brzda nenachadza a asi sa aktivuje iba rucnym radicom.
Reply on: Peon #211107:
Teda mohol to byť aj chodec prebehujúci cez trať v tme. Zaujímavé, že vodič vôbec nenadával.
Dnes som cestoval staršou električkou na linke 9 a v tme mu pravdepodobne vbehlo do cesty auto. Z pomerne nevysokej rýchlosti vodič použil na prudké brzdenie magnetky či ako sa to volá. To je núdzová brzda?

To preto po zastavení električka zopár sekúnd zvonila? Čo potom vodič musel stlačiť, aby to prestalo zvoniť? Pravdepodobne to teda ubrzdil, a preto po niekoľkých sekundách státia na mieste sme pokračovali v jazde, a preto zrejme ani nemal čo nahlásiť na dispečing.

To aj nové električky v takom prípade po zastavení automaticky zvonia?
Reply on: 810zssk #211105:
*dopravcu
Reply on: Valec #211104:
Nestaci lubovolna predajna dopravca, ktory PCL predal?
Reply on: barack40 #211103:
Musí si nahlásiť stratu ISICu v škole a vypísať si potvrdenie o jeho zablokovaní. Na ňom nech je aj SNR číslo. S týmto potvrdením potom prísť do predajne, kde si kupovala PCL a tam ho predložiť so SL kartou.
Zdravím všetkých, mám otázku, priateľka stratila isic, mala na ňom PCL do polovičky decembra, je možné ten PCL prehrať na kartu Slovák Lines? (kartu Slovak Lines už má) Dakujem
?
Reply on: Ike #211096:
Myslím že by bolo vhodnejšie a určite účinnejšie toho konkrétneho vodiča na to upozorniť a vypočuť si jeho reakciu.Vôbec sa nechcem zastávať vodičov ktorý to robia alebo spravili tiež ma to nasiera keď sa snažím v predu stojacich ľudí čo evidentne chcú stihnúť predomnou stojaci prestup uspokojiť.Len som chcel príspovkom nižšie podpichnúť kolegu aby zohladňoval aj druhú stranu lebo nemusí mať ani šajnu o tom prečo sa to deje.Tak ako sú vodiči vo svetle cestujúcich zlý tak je to aj opačne.A čo sa týka gramatiky sa osravedlňujem lingvistom nekontroloval som po sebe príspevok ale toto nie je gramatické okienko,ide tu o podstatu problému.
Reply on: jozin #211100:
oprava nadpisu
Potrebuje Bratislava OBCHVAT za 4,5 miliardy eur? Debata Denníka N
Potrebuje Bratislava za 4,5 miliardy eur? Debata Denníka N
https://www.youtube.com/watch?v=J34rwMTXNz4
Reply on: Ike #211096:
No ale prestup 207 - 203 idúcich v súbežnom smere, ktoré sa majú navyše podľa cp prekladať, je veľmi málo pravdepodobný.. Skôr si myslím, že tá 207 naháňala 203 ku nie preto, aby niekto prestúpil, ale preto, že vodič meškal 8 minút a nechcel prísť úplne aj o prestávku na Mliekarenskej.
Oveľa horšie by som videl ten prestup 41 - 64, keďže tam bola aj dopravným príkazom daná povinnosť čakať. Tam už pomôže asi iba brať prémie alebo dať tam napevno dispečera ktorý bude na to dohliadať celý deň..
Reply on: forester #211092:
Lesník-autobusár, myslím, že by si sa veľmi dobre uživil u ZSSK. Všetci sú blbci, iba ty si lietadlo, však? Tak sa skús na úvod doučiť gramatiku a potom budeme pokračovať.
Reply on: forester #211092:
Justas ma pravdu. Niektori vodici to s oblubou robia. Minule sme takto s L207 od Budkovej nahanali L203. Na vsetkych spolocnych zastavkach to vyzeralo tak, akoby sa vodic L203 snazil utiect pred L207. Tiez sa mi stalo, ze ma vodic druhej elektricky v poradi nechcel pustit prestupit do prvej na zastavke Blumental (o dlzke nastupista tu nemusime polemizovat) - aj ked to vzhladom na frekvenciu spojov nebola pre mna katastrofa. Tych pripadov je na mraky a obzvlast vela skusenosti mam s "garantovanym" prestupom L41 a L64. Tu som uz zoparkrat 4x stlacal znamenie, ked sa priblizovalo vozidlo L41 k zastavke a nasa L64 dala plny knedlik zo zastavky. Samozrejme, ze si vodic nepriznal chybu a nieco mlel o "chcel som sa iba posunut". O tri dlzky vozidiel na uroven Bohunovej ulice.
Oznámenie o začatí konania o umiestnení líniovej stavby: “Električková trať Dúbravsko – Karloveská radiála”

http://www.karlovaves.sk/uradna-tabula/stavebny-urad/oznamenie-o-zacati-konania-o-umiestneni-liniovej-stavby-elektrickova-trat-dubravsko-karloveska-radiala/
Reply on: Petto #211093:
Áno, takto bola nachystaná dokumentácia pre územné rozhodnutie.
Vari sa zase uvazuje o zluceni zastavok Segnerka a Jurigovo ? z novin - Naše novinky v schrankach BA 4
Reply on: justas #211081:
Dobrý deň,má tu niekto vedomosť kto zakazuje občanovy justas ísť na zastávku o 5 min skôr keď mu tak vehementne záleží aby stihol to čo tak stihnuť chce?kto mu prikazuje aby išiel na spoj ktorý môže s objektívnych dôvov meškať?Kto mu ubližuje že je taký nepochopitelne intolerantný voči svojím spoluobčanom ktorý sú momentálne na druhej strane bariéry?Viete niekto či žil tento jedinec b Tokiu kde vlaky Šinkanzen chodia 300km rýchlosťou a sú na zastávke na minútu presne?Vie vôbec tento občan v akom stave je vozový park,cesty,technické a logistické zázemie DPB?A tak by sa môhlo pokračovať ďalej.
Reply on: veronika 847 #211083:
Dobrý deň Veronika,

chcel by som Vás predovšetkým upozorniť, že toto nie sú oficiálne stránky Dopravného podniku Bratislava, a.s., takže stanoviská tu rozoberané nie sú oficiálne a môžu, ale aj nemusia zodpovedať skutočnosti.

K samotnej linke 28. Táto linka je v pomerne vyššej miere využívaná cestujúcimi na účely rekreácie. Cez víkendy navyše supluje linku 29. Predpokladám, že toto je jeden z dôvodov, prečo je cez víkendy na linku nasadzované kĺbové vozidlo.

Čo sa týka samotnej linky cez pracovné dni, spoje linky 28 sú posilnené spojmi linky 29. Linka 29 nepatrí k linkám, ktoré by zvykli bývať pravidelne preplnené, ale je možné, že v exponovaných časoch môže nastať situácia, kedy je vzhľadom na počet cestujúcich znížený komfort prepravy, prípadne pri kombinácii viacerých externých faktorov nepoberie všetkých cestujúcich zo zastávky do vozidla.

Ak ste vo vysokom štádiu tehotenstva tak by ste, v rámci možností, nemali cestovať osamote. V prípade, ak sa inak nedá, skúste si na cestu zvoliť menej exponované časy mimo zvýšených dopravných nárokov (tzv. sedlo). Predpokladám, že poradňa má relatívne flexibilné časy a spoje linky 28 nie sú kapacitne nedostačujúce počas celého dňa.
Reply on: veronika 847 #211083:
A to este ked sa dozviete,ze L28 bude mozno coskoro skratena pod Most SNP tak jak volakedy. ?
Ale to vas uz po Novom roku trapit nebude, uz budete mat zrejme free.
Cez vikend je praveze dost zaplneny bus kvoli rekreacii na Devin.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.