Ak máte električenku 100+101 a cestujete z Patrónky do Kuchyne, tak platíte len za chýbajúce zóny (tzn. 215, 225, 239, 249 a 259), lístok Vás vyjde na 1,80 €. Akurát, pri nástupe do autobusu musíte k čítačke priložiť kartu s električenkou, aby Vám to vedelo mestské zóny odrátať.
Mimochodom, toto rovnakým spôsobom funguje už od 1.6.2013.
Ja som zasa nevidel nikde oznam o rozkopanej zastavke KUKUCINOVA smer Polus pre 50 a 51ku. Vcera vecer som to videl ohradene a zastavka je zrusena, ale oznam som nevidel. Co sa tyka Pestovatelskej, to oznam bol a je aj priamo na dpb.sk
Moj celkovy nazor na BID je nasledovny. Je to dobre premyslene ked sa vyuzivaju "mesacnik", "rocenka" a pod. Cielom podla mna je mat elektricenku. je to premyslene, pokial sa cestuje pravidelne, tym myslim denne. Vtedy nazaj clovek usetri hodne. Pokial sa to ale skombinuje inak a clovek ostane pri "starom" systeme, je to predrazene. Vo vasom pripade by som si dokupoval listok u vodica na zvysne zony smerom do Kuchyne, Ba zony platit dvojmo je zbytocne.
Snazim sa na to pozerat s komplexneho hladiska. Ale este utecie vela vody kym sa to cele ustoji.
Inac, co si myslite o novom tarifnom systéme BID zatial pre Bratislavu a okolie? Lebo podla mna nie je domyslený, resp. je premyslený v neprospech cestujúcich. Mám električenku pre Bratislavu, t.j. zony 100, 101 a keď cestujem mimo Bratislavy, tak si musím za tieto bratislavské zony zaplatit ešte raz v rámci tohto BIDu. Konkrétne. Predtým ma lístok z Patrónky do Kuchyne stál 1,95 eura a dnes 2,50 eura, čo myslím je celkom slušné zdraženie {28%}.
Povedal by som, že automobilka má menšie výkyvy vo výrobe. Viac sa to týka subdodávateľa, ktorý nemôže ovplyvniť a naplánovať odbyt konečného produktu. Aj kreativita pri tvorbe pracovného času je väčšia v menších firmách.
Iné je ale zaujímavé... Že z tých 450 obyvateľov sa cestovný poriadok prispôsobil akurát pre tých dvoch, čo robia na rannej / poobednej zmene. ?
No to bol prestup na hrane, tam si ešte viem predstaviť, že sa to teoreticky uzná. Ale keby išlo napr. o prestup z tbusu na 93, kde sú v ceste zarátané prechody a cesta cez podchod, tam by to bolo možno komplikovanejšie. Hoci podľa tu diskutujúcich je to jednoznačné.
prestupoval z 83 na 93 alebo naopak na Hodzku smer Petrzalka - Dvory.
Pokutu dostal, odvolanim mu ju stronovali. Tiez som z toho bol dost prekvapeny, preto si to tak dobre pamatam.
Bucci