To mi asi niekto ťažko vysvetlí prečo lístok z autobusovej stanice BA do Nitry autobusom Regio Jetu (klimatizovaným, na sedenie, WIFI, nápoj v cene) je za 2 EUR a MHD (na státie, zima, ožratý hlučný a smradlavý spolucestujúci) do Karlovej Vsi 1,20 EUR. Úradníci to "celkom šikovne" pokalkulovali aby zdražením jednorazového cestovného za 1 hod. cestovania MHD (o pol hodinovom a štvrťhodinovom lístku ani nehovorím-tie sú v BA skoro nepoužiteľné), resp. neraz státia pod prístreškom na zastávke, tak úspešne zatraktívňovali MHD. Mne cestovanie autom vychádza výhodnejšie - za jednu cestu si kúpim liter benzínu a ten pri danej jazde neminiem. Takže alternatíva cestovania do práce - bicyklom alebo autom.
Odporucil by som Vam menej pisat a viacej citat. Zistili by ste ze:
1. V uvedenom navrhu je linka 28 nahradena linkou 30.
2. Tym padom spojenie Lafranconi - Eurovea by zostalo bez zmeny.
3. Tym padom spojenie Patronka - Eurovea by sa dokonca zlepsilo (dnes s prestupom, po novom priamo).
Zatiaľ jazdí 15 jednosmerných 29T ForCity Plus a 15 obojsmerných Škoda 30T ForCity Plus. Do konca roka 2015 by mali zaradiť do výpravy ešte 15 obojsmerných ... zvyšných 15 jednosmerných má prísť až v prvých mesiacoch roka 2016
Vidím že tu preberáte bus 28 a jej možné skráítenie po Molecovu. upozorním len na niekľoko faktov, na zástavke Lafranconi je húfne využívaná na prestup k Eurovei, rovnako využívaná študákmi zo smeru Eurovea k ŠD Družba, prírodovedeckej fakulte a obyvateľmi Dlhých Dielov. A koľkí z 28-čky prestupujú na Patrónku, na to ste mysleli? Odporúčam sa ísť pozrieť, potom tárať. Nevidím zmysel skracovať úspešné linky, ktoré ukazujú svoje odpodstatnenie a práve na tomto fóre ma to zaráža, lebo človek by očakával že podporujete MHD. Koľkokrát je človek ochotný prestupvať? 3x? osobne poviem že už pri dvoch prestupch máme výrazné časové straty, nieto pri troch. Nedivím sa nárastu áut, koľkí sa nechajú bezerovať DPB ďalšími prestupmi? Využívané spoje by malo DPB práve podporovať, nie likvidovať.
Zdravím, viete mi prosím povedať či už jazdí v meste všetkých objednaných 60 nových električiek? A koľko má vlastne mesto celkovo električiek a bude ich potrebovať vrátane Petržalky? Ďakujem
V zadani nebolo nahodou explicitne uvedene ze vodic NEMA mat moznost zasahovat do hlasitosti? Toto je absencia uplne zakladnej funkcie (uprava len na zaklade servisnej karty a s logovanim kto co menil)... neexistuje aby vozy s hlasicmi nehlasili..
Ci pojdem 1 spojom 30 minut priamo, alebo prestupmi 30 minut, nemam to jedno? (plus bavime sa o rannej spicke, poobede by som L133 bol na DD tak za 15 minut, pricom pri prestupoch by to menej ako 25 minut nebolo [nehovoriac o tom, kebyze mi ujde spoj a cakam napriklad 8 minut]) Okrem toho po spojazdneni Safarikovho namestia a skonceni oprav pri PKO az take zapchy nebudu.
Dezerter