Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tr3mp #21075:
Nemusí byť len špitál. Menovite moja sestra so švagrom to používali na cesty do práce, pretože Dúbravka - Klamáre. Terazky si už kúpili Toyotu Yaris a stoja v šóre na diaľnici a na Pražskej a hovoria, že furt lepšie ako BEÚS....
I.
d3ko > chyba v CEPO
2. spojenie: 20 min., 1 prestup
Linka: 21
Odchod zo zastávky: 18:08 SAV
Príchod na zastávku: 18:26 Milana Marečka
Prestup: 1 min.
Linka: 21
Odchod zo zastávky: 18:27 Milana Marečka
Príchod na zastávku: 18:28 Štefana Králika

ponuka prestup za cieľovou zastávkou - chybička
Galiyosha: vraj ani nie. Ten rozpis 24Tr je na 8,7 mil Kc. 21Tr stoji 9-11 mil Kc.
Reply on: Kami #21071:
Predpokladam, ze "Irisbus" 24Tr je drahsi nez 21Tr, alebo sa mylim?

Co by ste brali radsej -- Solarisy, 21Tr alebo 24Tr? A co myslite, ze sa bude do BA kupovat? (Ci to je zbytocna otazka? 🙂 )

A este k tej modernizacii TAM BUSov -- je stanoveny nejaky aspon priblizny casovy plan, kedy by sa tak malo zacat diat?
Reply on: J #20938:
BID nemožno za ID považovať napríklad aj preto, lebo medzi jednotlivými dopravcami (DPB, ZSSK, SAD) nnexistuje žiadna koordinácia. Sú to tri nezávislé systémy, ktoré si po doplatení príplatku vzájomne tolerujú cudzích cestujúcich.

Prešov má oproti Žiline na väčšine liniek dlhšie intervaly. Najkratšie sú síce 10 min. (v čase nárazovej dopravy už 5 min.), ale typická prešovská linka má naďalej 60 min. Dôvodom je odlišné členenie mesta oproti Žiline. Prešov je veľmi "rozkonárený", pričom jednotlivé vetvy sú dosť slabé, akurát tak na 60 min. int.
Reply on: S499.1023 #21070:
Aha, uz si spominam. Takze to bolo presne tak, ako som pisal. Akurat to nebola skola ale nemocnica, nie na Patronke ale na Kramaroch a nemal to byt bezbarierovy pristup ale prestup 🙂 🙂 🙂
Vdaka, tak nejak som si to predstavoval, len mi unikala suvislost. A ta byva pri preklade dolezita.
Reply on: Kami #21071:
Střídač je striedač čiže vec ktorá mení jednosmerný prúd na striedavý. No a transformátor potom mení napätie toho striedavého prúdu:-).
Reply on: fobust #21064:
Nespomínam si. Ale práve Klamáre ukazujú, ako sú zastaralé a nemoderné trombelusy schopné ľavou zadnou daŤ facku ľubovoľnému smradobusu spĺňajúcemu normu Euro MCM, čistiacemu vzduch a odsávajúcemu hluk.
Vymena naprav je len financny problem. Ale hadam by sa dala nejako elegantne zlomit 😉

24Tr ma v cenniku rozpisane ceny komponentov. Potreboval by som to prelozit do cudzej reci, ale najprv musim vediet o co ide. Spomina sa tam "stridac" a transformator. Viete mi povedat co je stridac a naco je trafo?
Reply on: tr3mp #21067:
Jazda po Záhoráckej bola hlavne kvôoli možnosti prestupu na 212 pre cestujúcich smer Kramáre. Lebo jazda od Vojenskej k ST Aréne (fuj, brr, kuyva, xoxoti) cez Patrónku sa teoreticky rieši už 15 rokov ale furt sa o tom len kecá. Okrem toho sa desím chvíle, keď ing. Para namontuje Parovod doprostred križovatky Pražská/Mlynská dolina...
I.
Reply on: fobust #21063:
No, keď budú ešte aj nápravy meniť, to už pomaly môžu kúpiť celú karosériu zo Solarisu a narvať do nej výzdroj zo 6226:-). Vznikne Soplaris Trotlíno Vytrolíno 12 DCŠrot...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: tr3mp #21067:
37 jazdila cez VN kvôli prestupu na 211 a 212 smer Kramáre.
Reply on: Jano #21066:
Ano, ked nasadili klbaky na 37, bola zmenena trasa z Kramarov na Prazsku. Jazda po Zahorackej bola len v smere Dubravka - Petrzalka, (ak sa dobre pamatam) kvoli nejakej skole nachadzajucej sa medzi Lamacskou a Zahorackou - aby nemuseli (telesne postihnuti?) ziaci chodit podchodom na Patronke.

Inak svojho casu boli kratke aj 27, 47 (obe uz pri premavke cez novu Petrzalku). Hned po zavedeni aj 119 a 120 ...
Reply on: S499.1023 #21061:
Ano ex37 najprv ako kratka chodila cez Kramare, ale ked tam dali klbak, tak mam pocit, ze najprv to chodilo priamo cez Patronku a neskor to bolo odklonene pri ceste do Petrzalky k Vojenskej nemocnici cez Zahoracku ako 212, len potom to islo doprava a na krizovatke Kramare - Patronka sa to napojilo na Brniansku.
Reply on: Kami #21059:
OK-zajtra Ti zaslem mailom. 🙂
Reply on: S499.1023 #21061:

Neskusal DPB poslat cez kramare 34-ku? Alebo nieco podobne? Tusim sa to chvilu skusalo, s velkym neuspechom...
Reply on: S499.1023 #21062:

To by bol taky strasny problem vymenit tu RABU za novu RABU (ktora je aspon ciastocne tichsia)? Asi by to bol skor iny problem ako technicky...
Reply on: Andy #21053:
No práve. BEÚS si v poslednej sekunde uvedomil, že nemôže trombelus po pár rokoch zahodiť. Kým bolo vozov dosť ,veselo sa vyraďovalo, teraz by zachránili aj všelijaké 6206. To je práve to plytvanie v BEÚSe, pretože keby tú 6226 neboli nechali zhniť, nemuseli by teraz kupovať sketel 14TrM. Inak to bude bomba, 14TrM s hučiacou Rábou... Ale aspoň bude mať ing. Baník radosť:-).
I.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.