Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #210587:
To prišlo ako náhradná doprava? 😃
Reply on: TeBeCe #210586:
Teraz tam je koľajový vysávač ?
Reply on: Emil #210585:
"V prípade, že BSK vydá povolenie na užívanie trate, DPB, a.s. je pripravený okamžite plne obnoviť električkovú dopravu."
az tak okamzite to asi nebude ? rano sa tam motali trabusti so svojou karosou, ale to bolo asi tak vsetko.
Reply on: Pe67 #210583:
tenisova loptička je zase na strane magistrátu a DPB ? ?
Reply on: Emil #210582:
To je síce pekné, ale deň ani hodinu spustenia som sa tam nedočítal.
Reply on: pavuk #210579:
Pretoze DPB ziadne vylukove CP nedodal, L1 je len rucna uprava nevylukoveho CP, preto kompletny CP nie je mozne spravit.
Reply on: Dedis1A #210578:
Napajanie druheho vozna pri T6 je riesene cez spriahadlo. Pri T3 medzi vozmi nie je kabel 600V, preto musia byt napajane kazdy svojim zberacom.
Ešte k téme obchádzkové trasy: Obchádzková trasa L1 je ... Kamenné námestie - Špitálska - Blumentál -
Vazovova - Špitálska - Námestie SNP ... .
Ale na tejto stránke cestovné poriadky zástaviek Špitálska - Blumentál - Vazovova - Špitálska chýba.
Znamená to že spoje tieto zastávky len prechádzajú a nezastavujú?
A linka X13 čase výluky premáva?

Aj keď sa pýtam s krížkom po funuse, lebo teraz v rádii hlásili, že na BSK podpísali povolenie na premávku električiek cez Jesenského, ale pre zaujímavosť sa pýtam.
Mám jednu laickú otázku. Prečo jazdia súpravy T3 s oboma zberačmi hore a súpravy T6 iba s jedným?
Reply on: Ike #210572:
Údržbe.
Reply on: laura22 #210557:
Bude mu platiť do 8.11.2015. Ak je diamantoví darca, tak až do konca roka môže v MHD využiť prechodné obdobie, v ktorom si k nej bude nosiť ešte aj preukaz diamantového darcu. Bez neho už len s električenkou.
Reply on: Joyki #210574:
Áno, je vybavené všetko, až na súhlas s umiestnením od ŽSR. Kto niekedy niečo dohadoval so ŽSR si domyslí, prečo aj po 2 rokoch majú stále nejaké (nové a nové) pripomienky k projektovej dokumentácii. Ale už sa to výrazne pohlo.

Tarifu IDS BK vo vlakoch bude možné využiť tak, že:
- nastúpiš s už označeným/platným CL,
- kúpiš si IDS BK lístok na stanici s časom počítajúcim sa od času kúpy.
Reply on: Rubber38 #210573:
Vážne? Lebo už pred dvoma rokmi boli vysúťažené, vlani vraj vyrobené, tento rok (dodané, dokonca už v auguste nesprávne aj vyfakturované (konkrétne ich montáž), montáž plánované na október 2015, papiere nakúpené do automatov, naprogramovanie vyfakturované tiež, tak nechápem... v tom prípade sa nedá využiť tarifu IDS BK vo vlakoch? Aj keď je by to bola veľmi nevýhodná oproti tarife ZSSK.
Reply on: Joyki #210571:
Označovače na zastávkach/staniciach ŽSR budú až neskôr, rovnako ako označovače v niektorých DPB busoch...
Reply on: S499.1023 #210570:
Seriózne vážne, komu prekáža blokovanie dverí na iducom rychliku?
Reply on: TeBeCe #210566:
Už začali v Bratislave, ale aj okolí vylepovať zónové mapky na zastávkach Slovak Lines. Na označovače a automaty u ŽSR si však dávajú čas, nič sa nikde nedeje.
Reply on: mark178 #210569:
Aj staršie vozne typu B boli od výroby vybavené blokovaním dverí proti otvoreniu pri jazde rýchlosťou nad 5 km/h. Akurát modré gumy na vozňoch, ktoré nejazdia v režime RIC (medzištátna prevádzka), toto s obľubou vyraďujú z činnosti (podľa modrých gúm zbytočnosť, ktorú treba zbytočne udržiavať) a alibi si vytvárajú nálepkami "pozor, blokovacie zariadenie dverí odobraté".

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.