Ešte včera som si označoval lístky v jednej električke a v jednom autobuse v nerozšírených štrbinách označovača, a žiaden označovač nebol upravený vo vozidle.
A to ako nebudú funkčné, kým sa neobstarajú tie nové označovače? Pol roka? A keď bude vozidlo preplnené, tak čo? Niektoré linky občas sú tak preplnené, kedy som rád, ak môžem byť natlačený ku dverám.
Na 150 kusoch označovačov cestovných lístkov však tieto zmeny nevykonal... ...prišiel by zbytočne o finančné prostriedky minimálne v odhadovanej výške vyše 40-tisíc EUR.
Takže úprava rozšírenia jedného označovača je vyše 266 Eur? ☠
To je ale uplne iny pripad. V clanku sa pise o uplne chybajucich oznacovacoch pri niektorych dverach (za to by si inak DPB zasluzil poriadne prefackat).
Zdravím, chcem sa spýtať, že pri kúpe spiatočného lístka EURegio-Wien Ticket 100 je možné ísť z BA z Hlavnej Stanice smerom do Viedne a následne spiatočnú cestu ísť z Viedne do stanice BA-Petržalka?
Drahsia? ? Tusim za 25eur mam mesacnu elektricenku, benzin za 25eur mi nevystaci ani na tri dni, mozno ak by som mal Teslu na elektrinu, vtedy je mozno mhd drahsia ak neberieme do uvahy auto ktore stoji 100tis eur... Mhd urcite nie je drahsia, ludia chodia autom lebo je to pohodlnejsie a rychlejsie, to je ale chyba mesta ktore robi vsetko preto aby uspokojilo potreby automobilistov na mhd uplne s3rie...
Ono je to myslené hlavne tak aby to nebolo niečo čo zasviní celý autobus (zmrzlina, plnené bagety, nápoje z automatu [čokoláda]). Piť z obyčajnej PET fľaše, za to ťa nikto nebude vyhadzovať z vozidla ?
No moment, ale piť z pollitrovej plastovej fľaše s malým hrdlom nealkoholický nápoj v rámci pitného režimu je snáď dovolené vo vozidle MHD, však? Predpokladám, že tam na rozdiel od jedla nehrozí riziko zadusenia pri prudkom zabrzdení. A riziko vyliatia a obliatia okolia je nižšie než pri plechovke.
Petto