Pozri si cennik, PCL idu hore o desiatky centov. Ja som nenapisal ze PCL maju mat vecne rovnaku cenu. Ja som len napisal ze je chyba neustale zvysovat len PCL a na JCL kaslat, ked prave PCL maju byt vyhodnejsie.
Sa neteš, môžu zdražieť aj predplatné električenky. Aby si sa nedivil, Nesrovnal len zdražuje, na sebe nešetrí. Hlavne že si vraví menežér, z jeho úst je to čistá nadávka.
Nech ziju dezinformacie.. 30 minutovy listok vraj platny iba v Bratislave, 60 minutovy vraj platny az za hranice mesta...
Zdrazenie JCL je na mieste. Je chore ze za posledne roky sa niekolkokrat zvysovali ceny PCL, ale na JCL sa kaslalo. Naklady rastu, primerane navysovat ceny je v poriadku.
1. mojbus.eu
2. Neni to podla GPS, je to podla odchodov z poslednej zastavky kde vozidlo stalo. Napr. ak meskal 3 minuty tak sa aj na ostatnych zastavkach zobrazi meskanie 3 minuty.
2.
ide o odchod z posledej zastáky bez kolón takže ak si dáme že zastávku svätoplukova odchod 7:30 odišla 70ka, ale pri ASMN je kolóna tak napíše príchod 7:31, nezohľadnuje kolóny, berie to podľa GPS a berie sa odchod z poslednej zastávky..
Zdravím vás!
Mám na vás 2 otázky, skôr poprosím poradiť.
1. Viem, že na nejakej webstránke sú zverejnené reálne odchody/polohy autobusov Slovak lines (asi porovnávaním cez GPS). Len teraz si neviem spomenúť, kde som to videl... Kde to nájdem?
2. Virtuálna zastavková tabuľa. Ďalšia otázka. Viete mi povedať aká je asi presná? (Či pri výpočte, za koľko príde daný spoj na konrétnu nástupnú zastávku vie zohľadniť zápchu-trebars popri Slovnafte). Viem, že sa to má vyhodnocovať cez GPS. Ide mi o rannú linku 70 v špičke, smer centrum.
Ďakujem za vaše postrehy.
Svojho času sa Schlosser dušoval, že pri električkovej trati nie je možné predčasné používanie ale až užívanie s celou stavbou po kolaudácii. V takom prípade by ale nebolo možné jazdiť ani po Jesenského ?
K2 má na prednom a zadnom podvozku po 2ks motorov, na strednom podvozku má iba kotúčovú brzdu - takže celkovo 4 motory. 2xT6, 2xT3 má na každom podvozku 2 motory - čiže spolu 8 motorov. Čiže úspora je minimálne 50 percent (K2S rekuperuje, T6 nie). Inak toto aj vysvetľuje prečo DPB s obľubou mimo špičky a cez víkendy nasadzuje vozidlá K2. K2jky majú samozrejme tým pádom slabší rozjazd.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike