Dobrý deň,
Chcela by som sa spýtať, prečo sa dali trojelbusom 201,202 a 75 v celej Vrakuni (resp. hranica Podunajských Biskupíc a Vrakune) zástavky na znamenie. Chcela by som vedieť, či niekto v týchto tro***usoch aspoň cestoval a vyskúšal si to,kým rozhodol o týchto zmenách. Trolejbusy hlavne v špičke a preplnené to je tragédia sa niekedy dostať k signalizácií na znamenie, a tým,že na niektorých zástavkach vystupuje veľa ľudí je to nezmysel. Starší ľudia ani o tom netušia, že sa takéto zmeny porobili - mnohý z nich už zo zvyku nečítajú ani grafikony. Keby nevystupovalo toľko ľudí na zastávke,tak pokračujú prekvapene v ceste ďalej.
Rozhodne by som zrušila znamenie na zástavkach : Komárovská, Hronská a Dudvážska. Na Komárovskej a Hronskej vystupuje vždy najviac ľudí,tam by som rozhodne zrušila zástavky na znamenie. Poprosím o nejaké vysvetlenie. Ďakujem
Chcela by som sa spýtať, prečo sa dali trojelbusom 201,202 a 75 v celej Vrakuni (resp. hranica Podunajských Biskupíc a Vrakune) zástavky na znamenie. Chcela by som vedieť, či niekto v týchto tro***usoch aspoň cestoval a vyskúšal si to,kým rozhodol o týchto zmenách. Trolejbusy hlavne v špičke a preplnené to je tragédia sa niekedy dostať k signalizácií na znamenie, a tým,že na niektorých zástavkach vystupuje veľa ľudí je to nezmysel. Starší ľudia ani o tom netušia, že sa takéto zmeny porobili - mnohý z nich už zo zvyku nečítajú ani grafikony. Keby nevystupovalo toľko ľudí na zastávke,tak pokračujú prekvapene v ceste ďalej.
Rozhodne by som zrušila znamenie na zástavkach : Komárovská, Hronská a Dudvážska. Na Komárovskej a Hronskej vystupuje vždy najviac ľudí,tam by som rozhodne zrušila zástavky na znamenie. Poprosím o nejaké vysvetlenie. Ďakujem
fanatikmhd
2. - naučíš sa jazdiť (defenzívne), ovládať základné poruchy (prípadne ich odstránenie), núdzovú jazdu vozidla, sieť električiek (kde, čo ako, kde si dávať pozor a spol), typy a ich ovládanie (štandardne T3 a K2S, pre krasňancov pribudne aj T6, a zbytok doškoľováky na jednotlivé podtypy - to je súčasne odpoveď na 3tiu otázku)
4 - brigádnici. Ovšem, tu si celý kurz (cca 1200€) hradíš sám. Ten kurz, kde ti to platí DPB je pre stálych zamestnancov (tie "8" hodinové sližby)
5 - jediné, čoho sa bojíš je IAD. Zásadne vodiči IAD nevidia 32m dlhé, 3m vysoké (s pantografom 6m) a 2,5m široké kovové monštrum..... Zato vidia každú slečnu na okolí.....
Užíva si každy to svoje. Niektorí fanatici šlapáky... iný zvuky výzbroje TV1/TV3... Ďaľší (tých je asi najviac) obyčajný, neprerušený a nepresunutý...FAJRONT....
6 - K2S - 29/30T....proste to, čo má poľohovateľné sedadlá (aj vyhrievané), klimatizáciu (aspoň vodiča), a dá sa s tým jazdiť (teda, vynecháme prvých 7 K2S).... ale každému podľa chuti takže nájdeš aj vodičov, čo by so šľapákom T3 jazdili aj v roku 2999.....
7 - Info sú dohľadateľné u DPB bez problémov. Čo konkrétne ťa zaujíma?