Dispečer sa prevezie, oboznámi cestujúcich, vráti sa naspäť a o 30 minút to urobí znova novému davu ľudí. Pri mnohých mimoriadkach sú častokrát až 3 občas až 4 dispečerské vozidlá a dispečeri sa vždy len prizerajú a nič nerobia. Samozrejme v prvom rade musia nechať všetky vozidlá uviaznúť v neprejazdnom úseku a až potom začnú ničnerobiť. Takže keby jeden z tých ničnerobičov informoval cestujúcich, neubudlo by z neho.
Jarovce/Rusovce boli myslím až okolo 19:00. Električky boli okolo 15:00. Jedine že by boli na infolinke tak informovaní, že by vedeli, že o 4 hodiny bude nehoda auto-vlak
Po Detvianskej električky nejazdia. Ak si myslel Čachtickú ul. a zastávku Detvianska, tadiaľ NAD niekedy zvykne premávať (závisí od aktuálnej situácie a smeny na dispečingu). Pokiaľ tam ostali stáť bez prúdu viaceré električky, tak by autobus tadiaľ neprešiel. Ale zasa to by ľudia uvideli že tam stojí veľa električiek a jednak by si domysleli a po druhé vodiči elín by im povedali. Ak bola Čachtická prejazdná aj pre bus, tak tade mohli viesť tú NAD.
2. Ten dispečer aj keď sa tade prevezie a povie tým ľuďom, tak o pol hodinu by tam bol nový dav ľudí čakajúcich, teda to nie je systémové riešenie.
No neskôr sa stala nehoda na priecestí v Jarovciach, takže 91 Jarovce obchádzali a neskôr tam bola zavedená náhradná autobusová doprava z Vozovne Petržalka.. aj keď neviem v akom čase tam volal Rišo a či sa tie výluky prekrývali.. Ale pani mohla myslieť to...
Socializmus v praxi ... mám kamaráta hore, ktorý mi drží miesto aj keď som flákač a salámista. Napadlo vôbec niekoho v dopravnom podniku (jedno ktoré mesto) zamestnať dopravného nadšenca, ktorý by bol väčším prínosom ako tieto slepice a bujaci.
Takže 2. etapa tram-Petržalka bude obsahovať nielen trať po Janíkov dvor, ale aj odbočku do vozovne ? Len pani zrejme zabudli povedať, od ktorého roku ju sfunkčnia
Len tak mimochodom, naco DPB objednava predtlac listkov na prihranicnu dopravu? Teraz sa im z 801 uvolnila jedna pokladna (kedze tam bude uz len jedno poradie), tak ta uplne kludne mohla ist na 901 namiesto toho sucasneho systemu, ktory je pomerne neprakticky..
Ja sa už 5 rokov opakovane snažím dostať na kontaktné centrum (minimálne to vyskúšať) či už do DPB, Slovak Lines alebo BID. Môj životopis aj motivačný list majú.
Teda v BID tiež budú mať emailovú a telefonickú infolinku? Vo VOR aj v IDS JMK je infolinka pre mesto a aj pre región: Vo VOR sú to dve rôzne telefónne čísla, v IDS JMK si po dotelefonovaní sa treba zvoliť tuším 1 pre mesto a 2 pre región.
Určite by bolo veľmi zaujímavé (a to nielen pre mňa) nahradiť pani Vachovú, a teda dávať statusy a odpisovať cestujúcim v mene DPB na Facebooku. ? Zaujímavé, že BID si na to (pokiaľ viem) najala externú agentúru. Nevyšlo by ich to lacnejšie napr. s dvoma dohodármi? Čiže ani internú hovorkyňu nemajú. Na webe momentálne nie je uvedené žiadne meno.
Podobne zaoberať sa reklamáciami či sťažnosťami + tipmi a pripomienkami cestujúcich môže byť zaujímavé a poučné. Myslím neosobnú formu, čiže nie na predajni. Človek by pri tom [tak ako pri infolinke] musel spolupracovať aj s inými oddeleniami dopravcu / koordinátora. Získal by tak cenné skúsenosti a komplexný prehľad o činnosti a fungovaní celej firmy. ? A prípadné vlastné návrhy a nápady potom predniesť priamo kompetentným ľuďom.
Slovenskí dopravcovia a BID aktualizujú svoje webstránky cez nejaké wysiwyg editory? Aj to by bolo zaujímavé robiť (písať a zverejňovať novinky, tlačové správy a pod.). ? Nedávno som sa skvele zasmial [čo tu dal niekto link] ako sa DPB na svojom webe ospravedlňoval za nevykonanie spoja na linke 901 o 18:20 h spod Mosta SNP do Hainburgu. ? Vieme, že vtedy je v CP "diera", čiže taký spoj neexistuje...
Máte niekto skúsenosti s infocentrum@dpb.sk alebo ich infolinka je reálne hlavne telefonická? A v médiách už dávno nebola pani ombudsmanka - je v DPB?
Takže ak je aj nejaký technický problém, tak ČD to na rozdiel od ZSSK nemusia riešiť oznamom na webe "Telefonovať / písať môžete na Zákaznícké centrá" ako sa už neraz stalo. Lenže v Zákazníckych centrách sa musia v prvom rade venovať tým, ktorí tam prišli osobne. No a zákaznícke centrá nie sú k dispozícii večer, v noci ani nadránom.
Zaujímavé, že s takou rýchlou a modernou formou neosobnej komunikácie ako je online chat som sa u našich dopravcov stretol iba u Student Agency, ale tam to robia pracovníci na pobočkách (alebo len v tej na Obchodnej ul.?). To som minule raz využil, ale musel som dlhšie čakať, lebo mi napísal, že sa práve venuje klientovi na pobočke. ?
Btw, prečo má Regiojet osobitne infolinku pre trasu "Bratislava - Komárno" (len cez pracovné dni 8 - 18 h) a pre všetko ostatné non-stop infolinku?
Na tej krizovatke par rokov sa uz "robi" projektacia na kruhovy objazd ale stale sa k tomu nikto nevyjadril asi musia byt vacsie nehody aby sa nieco dialo.
Ja by som nielen tebe ale aj všetkým ostatným odporúčal kontaktovať nonstop linku 0917 101 102, ktorá ako uvádzajú na webe slúži na „...podávanie sťažností na poskytované služby a o ich bezodkladné riešenia.“ http://www.dpb.sk/kontakt/nonstop-linka/
Keď som tam volal, vždy vyriešili próblém ktorý nastal.
Pretože ako si povedal, čo mám ja a moji známi skúsenosti tak na tej infolinke robia iba podobné hlupane. Môžeš sa vyrozprávať, ale nič sa nedozvieš a toho aby tú informáciu posunuli niekomu kompetentnému sa nedočkáš.
Dnes som sa po dlhšej dobe odhodlal kontaktovať desinformačnú linku DPB. ?
Prinášam skrátený prepis rozhovoru (J - ja, I - hlupaňa na infolinke, D - dispečer):
......
J: Dobrý deň. Chcem sa opýtať, či sú cestujúci na zastávkach na Račianskej ulici informovaní o tom, že už niekoľko desiatok minút nejazdia električky, pretože desiatky až stovky cestujúcich už hodnú chvíľu zjavne bez informácií čakajú na zastávkach.
I: Dobrý. Nóóó, električky jazdia po vozovňu Petržalka normálne.
J: Do Petržalky električky nejazdia.
I: Ale jazdia, ale len po vozovňu Petržalka, odtiaľ pokračuje náhradná doprava.
J: Do Petržalky električky nejazdia a vozovňa Petržalka tiež nemá koľajnice a nejazdia do nej električky. Chcete mi povedať, že z Petržalskej vozovne jazdí do Rusoviec náhradná doprava?
I: Nie do Rusoviec, ďalej od vozovne jazdia autobusy. Jááááááj, počkať, vy ste v Petržalke?
J: Nie, ja som na Račianskej.
I: Ahááááá, tak to som sa pomýlila. Vy teda nečakáte na spoj v Petržalke ale na Račianskej?
J: Už nečakám, radšej som išiel autom, aj keď ma nikto neinformoval a stovky vašich cestujúcich, ktorí vám platia cestovné čakajú na zastávkach bez informácií. Bol ich niekto informovať, resp. po mojom upozornení pošlete jedného dispečera, aby chodil po zastávkach a hovorim im, čo majú robiť?
I: Jáááj. No však cestujúci vidia, že je strhnuté vedenie, tak ich netreba informovať.
J: Vedenie je strhnuté pred zastávkou Komisárky. Ako cestujúci z Detvianskej vidí strhnuté vedenie na Komisárkach? Vy vidíte čo sa deje na ulici 5km od vás?
I: No však ale vidia, že nejazdia električky.
J:To vidia a pravdepodobne čakajú na informácie čo majú robiť ďalej, či ísť autom, taxíkom, náhradným autobusom, alebo o 5 minút im už príde električka. Môj telefonát je o tom, že chcem aby tých cestujúcich išiel niekto informovať.
I: No však jazdia autobusy náhradnej dopravy.
J: Práve som prešiel celú trasu autom od Komisárok po ŽST Vinohrady a nevidel som v žiadnom smere jediný autobus. A ako sa taký cestujúci na zastávke Detvianska dozvie, že má ísť na autobus?
I: Však uvidia cestujúci autobus na zastávke, ten na nich zatrúbi a oni prestúpia.
J: Ale asi ťažko cestujúci na Detvianskej bude počuť a vidieť autobus na Púchovskej.
I: Tak to už je škoda.
J: Tak teda pošlete niekoho, kto pôjde informovať cestujúcich?
I: Ja neviem čo mám robiť, ja som sa to dozvedela len pred chvíľou, prepojím vás na dispečing.
......prepája sa cca 30 sekúnd....
Dobrý deň.
J: Dobrý deň. Na začiatok vám chcem povedať, že pani na infolinke ma sem prepojila, lebo trepala mi niečo o tom, že električky jazdia len po vozovňu Petržalka a niekam ďalej pokračujú autobusy, čiže nie je asi dosť pri zmlysloch a chcem sa opýtať, či niekto informuje cestujúcich na Račianskej o tom, že nepremávajú električky.
Ale veď jazdia autobusy.
J: Teraz som prešiel autom celú trasu a jediný autobus som nevidel.
Ale je tam na ceste jeden zo 75ky sme stiahli.
J: Dobre, ale ako sa to dozvedia cestujúci napríklad na Detvianskej? Pôjde ich niekto informovať?
Nemáme na to kapacity, aby na každej zastávke stál dispečer.
J: Nemusí stáť na každej zastávke, stači keď jedno auto obehne postupne zastávky a povie cestujúcim čo majú robiť.
Dobre, tak keď sa niekto uvoľní tak ho asi pošleme povedať cestujúcim čo sa deje.
J: Super, ďakujem, dovidenia.
....................
Takže toto sú tí odborníci v DPB. Vyorané slepice robia na infolinke a neochotní, nepružní ľudia na dispečingu. ? ? ?
Zotrvacnostou pojdes v pohode s cimkolvek. Nove vozy maju vlastny bateriovy pohon pre nudzovy pojazd (aby neostavali pod sekciami ci po vypadku na krizovatke po nudzovom ztastaveni)... Problem je, ze je tak slaby vykon, ze kopec alebo obluk to proste nepretlaci....jedine rovinka, pripadne dole kopcom. A kedze dole kopcom tom zvladne cokolvek...jedine + je iba na rovine (trebars racko je dost rozlahla krizovatka...)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
Teda v BID tiež budú mať emailovú a telefonickú infolinku? Vo VOR aj v IDS JMK je infolinka pre mesto a aj pre región: Vo VOR sú to dve rôzne telefónne čísla, v IDS JMK si po dotelefonovaní sa treba zvoliť tuším 1 pre mesto a 2 pre región.
Určite by bolo veľmi zaujímavé (a to nielen pre mňa) nahradiť pani Vachovú, a teda dávať statusy a odpisovať cestujúcim v mene DPB na Facebooku. ? Zaujímavé, že BID si na to (pokiaľ viem) najala externú agentúru. Nevyšlo by ich to lacnejšie napr. s dvoma dohodármi? Čiže ani internú hovorkyňu nemajú. Na webe momentálne nie je uvedené žiadne meno.
Podobne zaoberať sa reklamáciami či sťažnosťami + tipmi a pripomienkami cestujúcich môže byť zaujímavé a poučné. Myslím neosobnú formu, čiže nie na predajni. Človek by pri tom [tak ako pri infolinke] musel spolupracovať aj s inými oddeleniami dopravcu / koordinátora. Získal by tak cenné skúsenosti a komplexný prehľad o činnosti a fungovaní celej firmy. ? A prípadné vlastné návrhy a nápady potom predniesť priamo kompetentným ľuďom.
Slovenskí dopravcovia a BID aktualizujú svoje webstránky cez nejaké wysiwyg editory? Aj to by bolo zaujímavé robiť (písať a zverejňovať novinky, tlačové správy a pod.). ? Nedávno som sa skvele zasmial [čo tu dal niekto link] ako sa DPB na svojom webe ospravedlňoval za nevykonanie spoja na linke 901 o 18:20 h spod Mosta SNP do Hainburgu. ? Vieme, že vtedy je v CP "diera", čiže taký spoj neexistuje...
Máte niekto skúsenosti s infocentrum@dpb.sk alebo ich infolinka je reálne hlavne telefonická? A v médiách už dávno nebola pani ombudsmanka - je v DPB?
Myslím, že z dopravcov má na Slovensku najlepšiu infolinku ZSSK a asi ako jediná je non-stop. Ja občas využívam hlavne jej emailovú formu a som spokojný. Pre mňa škoda, že je až v Košiciach, lebo tam by som najradšej pracoval. ? V Česku majú ČD väčšiu časť ľudí v Prahe a menšiu v Brne. https://zeleznicar.cd.cz/zeleznicar/zpravodajstvi/kontaktni-centrum-zazilo-cesko-slovenskou-premieru/-7300/
Takže ak je aj nejaký technický problém, tak ČD to na rozdiel od ZSSK nemusia riešiť oznamom na webe "Telefonovať / písať môžete na Zákaznícké centrá" ako sa už neraz stalo. Lenže v Zákazníckych centrách sa musia v prvom rade venovať tým, ktorí tam prišli osobne. No a zákaznícke centrá nie sú k dispozícii večer, v noci ani nadránom.
Zaujímavé, že s takou rýchlou a modernou formou neosobnej komunikácie ako je online chat som sa u našich dopravcov stretol iba u Student Agency, ale tam to robia pracovníci na pobočkách (alebo len v tej na Obchodnej ul.?). To som minule raz využil, ale musel som dlhšie čakať, lebo mi napísal, že sa práve venuje klientovi na pobočke. ?
Btw, prečo má Regiojet osobitne infolinku pre trasu "Bratislava - Komárno" (len cez pracovné dni 8 - 18 h) a pre všetko ostatné non-stop infolinku?