Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #209049:
...a keď v danej diskusii Technopol "nerýpal do oponenta", ako ty píšeš, ale miesto toho uviedol riadne argumenty, tak si pre istotu už ani nereagoval. ☺ LOL.

Inak, stále sme tu na SLOVENSKOM fóre, si myslím. Nie každý má nutkanie používať cudzie výrazy či výroky či čokoľvek iné. Ja sem tiež nepíšem určité slová v maďarčine, keď mi zrovna nenapadne slovenský ekvivalent, hoc sa mi zdá, že by som v kľude mohol - s tým, že "je váš problém, ak tomu nerozumiete, starajte sa".
Reply on: Technopol #209048:
A z tych 20 prispevkov su dobra polovica prispevky kde utocis 🙂 Ziaden argument k teme, len rypanie do oponenta. Normalny clovek neriesi kto nieco povedal, ale co povedal a vyjadruje sa k tomu.

Roosevelt mal taky pekny vyrok: "Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people."

Pekny den 🙂
Reply on: 810zssk #209046:
Tak už aj štatista, analytik a psychológ. Predvádzam to tu dlhodobo a opakovane? Hmm hlavne že za rok sem dám možno 20 príspevkov, lebo sa vyjadrujem len k tomu, v čom som si 100% istý. Mne stačila diskusia s tebou tu: http://imhd.sk/ba/doc/sk/13598/Vyluka-liniek-68-93-94-98-N93-a-N99-na-Smolenickej-18-21-7-2014.html?text=Smolenick%C3%A1
Ešte malé ohliadnutie za veľkou vodou ale z Budapešti za posledné dni. Za pozornosť stojí fotka modrého autobusu Mercedes, ktorý zastavuje na zastávke a má dnu cca 30 cm vody......
http://index.hu/galeria/index/belfold/2015/08/18/viz_ala_kerult_budapest/19
Stačí sa len posúvať šípkami....

Tu je viac videí, aj jeden niagarský vodopád na schodoch do podjazdu:
http://index.hu/belfold/2015/08/17/vihar_ozonviz_video_budapest/
Reply on: Technopol #209044:
Napriklad do Afriky sa nechystam, ked uz o tom 😛 Kazdopadne, ak vsetko na co sa zmohnes je argumentacia ad hominem (a ty to tu predvadzas dlhodobo a opakovane), tak to vela o tebe vypoveda 🙂 To uz aj Inifinty ma lepsie argumenty ako ty a to uz je co povedat.
Reply on: Michal111 #209042:
Stáli tam, lebo všetcibolinaobede. ? ? ?
Reply on: Infinity #209041:
A na to si ešte neprišiel, že Samo vie všetko, všade bol a kde nebol určite sa tam chystá ? ?
Reply on: Michal111 #209042:
DPB má novú linku na umývanie vozidiel ?
Niagara z mosta SNP počas sobotňajšej búrky. Nerozumiem prečo tam tie vozy stáli, veď ten prúd vody si musel nájsť každú jednú škáru.
http://tivi.cas.sk/video/2321722/burka-sa-v-hlavnom-meste-vyblaznila-dobre-vidite-tieto-zabery-su-naozaj-z-bratislavy.html
Reply on: 810zssk #209037:
ty si doktor??? ked tu takto pises o zdravotnych stavoch..
Reply on: 723.6 #209035:
?
Reply on: Gryzly65 #209032:
Nie som Samo, ale aby si mal na porovnanie. Ja keď idem autom, tak si pri nástupe nastavím klímu na 17 a pustím fúkanie na seba. Keď sa interiér vychladí, tak teplotu zvýšim tak na 20-21. Fúkanie stále na mňa, akurát pri dlhšej ceste (hodina a viac) to prepínam medzi fúkaním "do tváre" a "na nohy". 23 nenastavujem snáď ani v zime.

A teraz:
- v ktorom vozidle MHD je klíma nastavená na 17?
- koľko sa v ňom bežne vezieš?

Samozrejme, chápem, že niektorým ľuďom môže vadiť, ak fúka priamo na nich. To ale nie je vlastnosť klimatizácie ako takej, ale jej blbej inštalácie do vozidla.
Reply on: Gryzly65 #209032:
Este k mojmu autu: nenastavim si 23, nastavim si 20 (uz niekolko tyzdnov). Co v praxi znamena ze na zaciatku to moze fukat aj tych 16.
Reply on: Gryzly65 #209032:
Pocuvat ochotny som a akceptovat tiez, ak existuju nejake normalne argumenty. Tu sa vsak sermuje nejakou udajnou nebezpecnostou, ktora sa prejavuje zasadne len na uzemi SR a nie je podlozena snad nicim. To akoze na zaklade takehoto pseudoargumentu mam menit nazor?

K tvojmu odpadnutiu sa nevyjadrujem, ak ju vsak 99% cestujucich zvladne bez odpadnutia a ty nie, tak asi to s tvojim zdravim, zial, nebude az tak v poriadku ako si tvrdil. Nic ine som nenapisal.
Reply on: 723.6 #209035:
1) Urbanwaye majú oproti niektorým iným novým strojom DPB ešte fakt dobre usporiadaný interiér - ako tak sa dá stáť vo všetkých uličkách, za 1 nápravou je usporiadanie 2+1, je to celkove v pohode (samozrejme nebavíme sa o tom, že to hrká jak lego atď., ale o usporiadaní samotnom). Citelis je o trošku priestrannejší, ale ani v Ubranwayi to neni tak zlé

2) SORky to tak majú od výroby (mám na mysli šírku uličky, nutnosť budovania sedadiel na schodoch vo väčšine priestoru interiéru, a pod. Kĺb takisto, to proste DPB ako požiadavku nezadal, takže nevadilo, že to ako jeden z posledných výrobcov robí tak naprd úzke a obmedzujúce, hlavne že podlezie cenu). Sklopné sedadlá nechápe asi nikto (DPB to nepožadoval, ani nezakazoval), to má byť asi akože BONUS ku komfortu, traktoroví inžinieri totiž asi nepočítali s tým, že ich vždy obsadia dôchodcovia šinúci sa na ranné otváranie Lidlu či Kauflandu a obsadia tak aj posledné miesto na státie v (nielen) rannej špičke

3) Podobne ako SORbusy, akurát pri trofloch bola ešte k tomu požiadavka (resp. body navyše) na min. 12 plne nízkopodlažných sedadiel. A keďže SOR tie svoje všemožné schodíky moc nevie odstraňovať, tak proste napráskal viac sedadiel tam, kde je normálne miesto na státie. Konkrétnu minimálnu výmeru (napr. v m2) miesta na státie totiž DPB nešpecifikoval, takže vlastne ešte môžeme byť radi, že je kam oprieť športový kočik, keď už nie jeden(!) bicykel ?

Keď svojho času nebol problém v rámci systematického hnania ľudí z MHD do áut nahradzovať vyraďované 12M busy 10,5M truhlami, tak určite DPB nerobí problém dodávka (T)Busov bez miesta na státie ? Pri výmere 8 osôb/m2 to predsa aj tak dá slušné číslo, a DPB sa ešte môže navyše pochváliť 12 plne nízkopodlažnými sedadlami ?
Vie mi niekto povedať, že čo za vola, alebo volov v DPB odsúhlasuje prevedenie interiéru v obstarávaných vozidlách.

1. Urbanway - do priestoru naproti druhým dverám má lícovať priestor pre vozík a kočík, rozšírený ešte o kúsok smerom ku kabíne šoféra. Prečo tam natrepali o jeden rad sedadiel viac? Nemohli použiť rovnaké rozmiestnenie ako pri Citelisoch?

2. Autobusy SOR - zbytočne veľa sklopných sedadiel, úzky priestor v kĺbe, žiadny priestor na státie ako majú MBCC, Ik435 a Karosy taký "výklenok" naproti 3. dverám.

3. Trolejbusy Škoda 30/31Tr. Takmer žiadny priestor na státie, všetko iba v uličkách a dverách. Jediný vyhradený priestor kde sa dá stáť bez kolízie s vystupujúcim je miesto vyhradené pre kočík, resp. vozíčkara. Toto čo predviedol DPB pri trolejbusoch je vrcholná ukážka diletantizmu a totálnej ignorancie voči cestujúcim.

Oháňajú sa trendom, že je moderné mať viac miest na sedenie, no iba kvôli 3-5 blbým miestam na sedenie to vôbec nestojí za to sprzniť 150 autobusov a 100 trolejbusov, ktoré tu budeme mať ešte nejaký čas, teda hlavne trolejbusy by mali vydržať aj raz toľko ako autobusy. Takže zas sa budeme modliť aby už vypadli tie vozidlá čo máme do šrotu a aby prišlo aj niečo normálne v čom sa bude dať aj postáť počas cesty.
Inak tá dnešná fotogaléria má krásny názov ? A ešte aj hneď na prvej fotke idylka jak z Ukrajiny 80. rokov (samozrejme dúfam, že to opäť nepodnieti (anti)ra diskusiu a cenzúru, jak minule, keď si niekto dovolil komentovať foto s nadpriemerne opálenými robotníkmi)
Reply on: Gryzly65 #209032:
Tvoj príspevok samozrejme hodnotím kladne, len dodám na jeho obranu, že nepoznal všetky detaily tvojho prípadu, ani tvoj všeobecný názor na klímu, a vzhľadom na percento dôchodcovských (a iných) hnidopichov, kt. zastávajú názory, aké sa dajú vyvodiť z tvojho predošlého príspevku, je vcelku pochopiteľné, že tak reagoval, a aj ja som s jeho reakciou v podstate súhlasil ? Až toto tvoje konkrétnejšie objasnenie mení situáciu. Fakt si doteraz vyznieval inak ?
Samo, prepac mi moju uprimnost, ale ty si asi fakt trotl. Bez toho, aby si vedel ako to so mnou a mojim odpadnutim bolo si ides svoje jak najvacsi egoista, lebo samozrejme MUSIS!!! mat vzdy pravdu. Ja nevravim, ze pouzivanie klimatizacie je zle, ja vravim, ze mi vadi privelky teplotny rozdiel navyse spojeny s tym, ze na moje prepotene telo fukal rovno z vyduchu neprijemne studeny, hadam 16° vzduch. Teplotny rozdiel po nastupeni dnu tak bol sice neprijemby, avsak znesitelny. A prave ten problem nastal, ked som mal vystupit, po pol hodine som sa na tu teplotu proste aklimatizoval a problem bol vystupit nahle cez hadam 20° rozdiel teplot von... Argumentujes tu tym, ze ak by sa prestala pustat klima, ludia by zacali vyuzicat mhd. Povedz mi prosim, nastavil by si si klimu vo svojom Capture na 16° a upriamil vyduchy z nej na seba? Som si isty, ze nie. Nastavis si 23 a nechas to fukat inde. Ano, taka klima je samozrejme prijemna a prial by som si, aby mali taku vsetky vozidla 😉

Na zaver este dodam prosbu, aby si nebral tento prispevok ako utok na svoju osobu. Len ma proste napalilo, ze si mudry jak radio jerevan a nie si schopny pocuvat, avsak najma akceptovat nazory inych 😛
Reply on: CraneMan #209028:
Ja nehovorim ze to "zavisi od klimy", preboha. Hovorim ze klima tomu ocividne nijak nebrani, takze to s nou take tragicke nebude. K zvysku vid nizsie. V tych krajinach tiez klimatizaciu nepouzivali odjakziva.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.