Na vozidlá sú poostupne dosadzované časové spínače na prepínanie polarity. A polaritu neprepínajú ani JUBUSKovia.
Re #20839 Spectre: A čo by mali chcieť, jednosmerné? Tentokrát akosi varíš z vody. Všetky novo vyvíjané vozidlá elektrickej trakcie na celom svete sú asynchrónne, snáď s pár výnimkou pár ruských a francúzskych synchrónnych ale jednosmerné výzbroje už nerobí nikto. A dielenskí nemajú šajnu ani o jednom ani o druhom, takže je úplne jedno, čomu nebudú rozumieť:-).
I.
Hej, v T6 má každé teleso vlastný menič (nie tlmivku a štartér, pretože to nie je napájanie 220V/50Hz ale 24V=), u T3 sú napájané žiarivku jednosmerným prúdom vždy ve v sérii s predradným opdporom. Preto sa musí prepínať polarita napájania.
I.
Az na to, ze ta sluzbe ja hlboko pod urovnou okolitych hlavnych miest... A nie iba hlavnych... Prestupna tarifa by mala byt samozrejmost, nie nieco exkluzivne. Samozrejmostou by maly byt aj ciste vozidla jazdiace na cas. Lebo co mam z porestupnej tarify, ked mi pred par dnami meskala 12/5 5 minut a v Dubravke mi zdrhla linka 20, dosli sme 2 minuty po jej odchode. A za nami nalepena jednicka. Trotl vodic, natukaval jazdu ako blby, pri rozjade z Kapucinskej do tuenla to bol des, ked sme uz vchadzali, tak smrdel zrychlovac. A medzi Krcacmi a Damborskeho prosim pekne 10 krat naslap na jazdu, a to chytil svetla na krizovatke! V Karlovej Vsi boli za nami dva vozy, tak sponinana jednicka a nieco co konci v KV, 4 alebo 9. Suchtava jazda, pritom so 7735+7736, co je dobry voz (teda aspon bol). A neviem ci sa budes tesit, ked musis 15 minut cakat vo vetri na dalsi spoj, a ked ti este k tomu dojde serbel 1067. Kua, aby som uz mal auto, mizerne DPB a tie "sluzby". Naco si ja vyratam ako mam ist, ked to aj tak cele stoji za hovno?!
Jééééj! DPB chce na Kalváriu a do Mierovej kolónie minibusy pre 16-22 osôb. Môže to byť celkom zaujímavé, škoda, keby som bol v BA, tak by som sa na tých prezentačných vozidlách šiel previezť.
Keď už spomínaš to cestovné. Košičania v dnešnom Korzári čítajú o tom, ako si Bratislavčania pochvaľujú tarifný systém a že v Bratislave cestujúci má pocit, že skutočne zaplatí len za službu, ktorú dostane
Ja som velmi dobre pochopil, iba som dodal, ze DPMB z Brna by to naozaj nepraplacal, napisal som ze "ti" nepreplacal. Ja viem ze to bolo myslene na Janu. A DPB ma k zakaznikom pristup "zaplat cestovne a drz hubu", tak o akom preplacani budeme debatovat? Vsak pojem "imidz spolocnosti" je DPB uplne neznamy, mal by si brat priklad z DPMB (z Brna).
fobust: OK, nechajme to tak, nepochopil si celkom o co mi slo (ja nechcem vobec nic preplacat).. a aj to viem ze toto nie su stranky DPB, ale "vase" (nejake zdruzenie priatelov MHD, ci tak nejako; a webmastrom by mal byt d3ko) a mne sa naozaj velmi pacia
Podľa CP na iMHD ide posledná L78 smerom na Dolné Hony o 23.09h a smerom na Holíčsku posledné dva o 23.07 a 23.32h. Keďže Jana spomína ako posledný spoj ten o 23.09, ktorý dokonca v tomto smere ani neexistuje, zrejme skutočne sú na zastávke vylepené smery nesprávne. Odchod o 23.09 je posledný, ale pre smer na Dolné Hony.
Vladimír
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=9.10.2003/42027K