Vďaka za info. Aký signál myslíš? Pokladne sa s internetovým plnením synchronizujú cez internet či ako? Tak to je dobré, že nielen na ASMN sa to synchronizuje, ale aj inde v teréne.
Hmm tak to ako často uzatvorenie pokladne? Ja som si myslel, že to sa vykonáva každý deň (prípadne po službe každého vodiča). To sa myslí aj fyzická kontrola pokladne - kvôli cestujúcim, ktorí platia cestovné v hotovosti?
Ako pises, je medzi REGIONALNYMI autobusmi, tak ako s tym suvisi ci ma nieco s MHD? Ono je to ovela jednoduhsie, k 901 su proste dostupne vhodne data. Na rozdiel od primestskych liniek SL, ktore z tohto dovodu na imhd nie su.
Internetové plnenie sa synchronizuje cca každých 15 minút. Ale, keďže spoj nemusí byť v danom čase v mieste s pokrytím signálu, je tam administratívne stanovená doba až na 8 hodín, aby to určite v danom čase prešlo.
Predsa len, je lepšie zákazníkovi povedať, že to bude o 8 hodín a určite to vtedy bude, ako mu povedať, že to bude o hodinu a nevedieť to garantovať.
Info o zrealizovaných platbách (teda aj aktualizácia výšku kreditu na karte) sa odosiela vždy až po uzatvorení pokladne, čo môže byť aj po dvoch-troch dňoch.
Ahojte, cez vikend som bol,vo viedni, ze sa prevezen Badenbahn, lenze ked som si vypytal listok "Baden und zuruck" tak mi bol vydany listok so 4 polickami, je mi jasne ze je to na 2 vonkajsie zony Voru tam a 2 spat, ale mam 2 otazky: mam to oznacit naraz na wien karlplatz alebo kedy? A ci pri ceste spat mozem pouzit vlak v trase Baden-Wien Hbf, kedze mi to nebolo jasne listok som odlozil ze vyuzijem neskor
Môj názor je, že najvhodnejšie riešenie by bolo skrátiť L801 na úsek Rajka - Čunovo s prípojom na L91. Tým, by bolo možné prevádzkovať L801 podľa potreby Rajky bez toho, aby nejakým spôsobom narúšala preklad so zvyšnými linkami.
Taktiež by bolo možné skrátiť L90 na úsek AVŠ - Čunovo, a obe ich obslúžiť jedným vozidlom.
Nemyslím si, že tých pár ľudí by sa nezmestilo do kĺbovej L91. A úsek Jasovská - Nové SND som nikdy nejak využitý nevidel (ale možno som len nemal šťastie).
Ano, s tymto sa uz da suhlasit.
Ak su tebou uvedene udaje spravne, a ti cestujuci cestuju az do Rajky, tak potom tam bude uz dnes len velmi mala strata.
Povedzme, ze cestovne za mimobratislavsky usek je 60c (1.50€ - 90c za bratislavsky listok) a povedzme, ze 50% ludi ma zlavu, potom priemer bude 45c na cestujuceho, potom tie naklady boli skoro pokryte: 11tis x 0.45€ x 12mesiacov = 59,400€ minus tebou spocitane naklady 70,180€ => strata 11tis € rocne.
Takze by bolo treba mozno zapracovat na zatraktivneni linky. Je konecna pri SND OK? Nebol by lepsi Novy most? Ake su navaznosti na spoje do inych casti Bratislavy? Preco tam nie je uplna integracia - listok z Rajky je v Bratislave neprestupny, atd...
Pre mna je vacsou zahadou linka 901. Integracia uplne nulova, zakaz vnutromestskej prepravy, linka sa prekryva s linkou SAD Bratislava-Wien... Preco je vobec tato linka zahrnuta medzi regionalnymi autobusmi na imhd, ked s MHD nema vobec nic okrem farby autobusov?
Ake mate skusenosti pri navysovani kreditu na dopravnu kartu Slovak Lines? Podla automatickeho emailu od nich sa novy kredit aktivuje po prilozeni vo vozidle az po 8 hodinach od okamihu online zaplatenie objednavky. Ja mam vsak skusenost, ze to bolo aj skor, ale nepamätam si cas - 4 hodiny tusim?
A v Slovak Lines neplati, ze v noci sa synchronizuju databazy EPCL - a tym padom asi aj navysovania kreditu? Napr. zostatok kreditu po precestovani sa mi aktualizuje vzdy najskôr az nasledujuci den, niekedy az za 2 dni.
AAA