Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #208060:
V Jihlave to majú presne definované:
čl. 3, bod 7) Pokud je odbavovací zařízení ve vozidle pro označení papírových jízdenek nebo zakoupení elektronické jízdenky v poruše, je cestující povinen použít jiné nejbližší odbavovací zařízení. Když je v poruše i toto další zařízení, je cestující povinen tyto závady hlásit neprodleně řidiči.
Reply on: DarkSymphony #208057:
Keď oddychuje, tak logicky nemôže kontrolovať označovače, pretože keby kontroloval označovače, tak by neoddychoval.
Reply on: DarkSymphony #208057:
A už si to niekedy skúsil vodičovi, príp. na dispečing, nahlásiť? Je síce pravda, že bude na teba pozerať ako na vola (osobná skúsenosť), lebo však sme v Bratislave, ale aspoň si niečo zmysluplné urobil pre dosiahnutie nápravy. ?
Reply on: david1 #208056:
A ty vidíš v novom návrhu GVD nejaké vlaky v relácii BA - Györ? ?
Reply on: Peon #208050:
To je asi najreálnejší, ale zároveň najmenej politicky priechodný, návrh. Možno by bol akurát problém, či sú minibusy vybavené tak, aby mohli jazdiť medzinárodnú linku.

Návrh možno pre vylepšenie doplniť tým, aby spoje mimo špičky boli realizované ako autobus na zavolanie, a keď dopyt nebude, tak vodič bude sedieť vo Furmanke. ?
Reply on: 810zssk #208054:
http://www.dpb.sk/templates/_docs_zverejnovanie/zmluva/0014-2504.pdf
str. 24, posledný odsek v bode 1 - tam sa (nie len ty) dočítate, čo si objednáva mesto. ?
Reply on: MatejBA #208059:
"Cestujúci, ktorý nemá platný cestovný lístok, je povinný si ihneď pri nástupe do vozidla označiť
cestovný lístok v najbližšom označovači cestovných lístkov"

Keď pôjdeme do detailov, tak nikde nie je napísané, že v najbližšom funkčnom označovači 😉
Reply on: DarkSymphony #208057:
Ja by som ti kludne dal pokutu, ale kedze nie som revizor, bolo by to protipravne ?

Urcite odporucam bud http://www.dpb.sk/kontakt/infolinka/ alebo http://www.dpb.sk/kontakt/pre-verejnost/
Reply on: DarkSymphony #208057:
"Pokial si nebudete riesit funkcnost oznacovacov, nemozete odo mna ziadat platny cestovny doklad!"

Diskutujuci na fore to urcite riesit nebudu, ale nemusis sa bat,ani nebudu od teba ziadat cestovny doklad. ?
Stara sa vodic trolejbusu o funkcnost oznacovaca cestovnych listkov??? Podla mna by to mal kontrolovat po kazdej prejdenej trase ked oddychuje.

Velmi casto sa stava, ze nastupim do preplneneho trolejbusu a nefunguje oznacovac. Neni sanca ze by som sa dostal k dalsiemu cez dav ludi.

Tym padom mi dopravca neumoznil oznacit si listok, a v takom pripade zial cestujem na cierno. Pokial si nebudete riesit funkcnost oznacovacov, nemozete odo mna ziadat platny cestovny doklad!
Reply on: Peon #208050:
Ak je úsek 801 Čunovo-SND platení mestom /ako píše 810zssk/ tak treba riešiť vydotovanie iba cezhraničného úseku.

Dalšia otázka

Potrebuje Čunovo tolko liniek do centra? 91+801+90

Za mňa :

L801 pod krídla BSK + zapojiť to do výkonov vo verejnom záujme + maďarská strana.

Keby to nebolo schodné tak iba úsek Rajka Čunovo ako prípoj k L91

Nesúvisí priamo s Rajkou , ale v širšom meradle riešiť aj vlaky Petržalka - Gyor od nového GVD.

Reply on: Petik #208031:
To záleží na tom, aké dane.
Reply on: AAA #208043:
Ono by bolo tiez zaujimave zistit ako sa uctovne riesia prijmy z cestovneho na 801ke. Povedzme ze niekto si kupi listok z Rajky za 1,50 na ktory cestuje az k Eurovei - vyuzil teda na ten listok aj komercny usek, aj usek kde je linka prevadzkovana na zaklade objednavky mesta. Otazne teraz je ci DPB tu sumu nejak (napr. pomerne) rozdeli medzi prijem z komercnej dopravy a prijem z dotovanej dopravy, alebo sa proste tvari ze to je cele prijem dotovaneho useku. Lebo ak by platilo to druhe, potom mestu realne utekaju peniaze, lebo DPB si stratu neznizuje o prijem z cestovneho na objednavanom useku tej linky.

(Linka 801 je v useku Cunovo - Nove SND objednavana mestom.)
Reply on: Ike #208040:
Velmi dlho 🙂
Reply on: Petik #208031:
A Kosicania co pracuju v Bratislave by zas mali mat linku MHD z Bratislavy do Kosic dotovanu mestom, hej?
Reply on: Peon #208050:
Dosť pochybujem, že to pokryje náklady na tú linku... A bez dotácie Rajky určite nie, pričom Rajka asi nebude dotovať bus "mimo"...
Reply on: david1 #208028:
Čo sa budúcej obsluhy Rajky týka, tak reálnejšie ako vlak vidím skrátenú 801-ku (prípadne iné číslo) v úseku Rajka - Čunovo ako prípoj na niektoré spoje 91-ky. DPB by tam mohol obetovať dve vozidlá známe z minibusových liniek [sú teraz nejaké nevyužité?] - to druhé by bolo náhradné. Cestovné by sa snáď zatiaľ nemuselo zvyšovať zo súčasných 1,50 €...

V časti rannej špičky by možno stálo na zváženie zavedenie 30-minútového intervalu, vo zvyšnom čase 60-minútový, v okrajových časoch 120-minútový. Súčasné vozidlá z 801-ky by mohli byť presunuté na bežné linky MHD. Čo si o tom myslíte?

Len taká otázka pre pánov z webu. V marci otvorili novú linku metra vo Varšave. Chystajú sa nejaké fotky?
Reply on: Valec #208046:
Presne tak. Tento potenciál možno vyjadriť aj gravitačným zákonom: súčin obyvateľov miest delený ich vzdialenosťou na druhú. BA - W je v tomto na Slovensku bezkonkurenčná.
Reply on: TomJ #208041:
"Ja osobne si myslím" keď raz porovnáš svoje dojmy s realitou a príp. aj s výhľadom na ďalších 30 rokov, tak zistíš, že na to, aby tam bol potenciál v železničnej doprave by bolo treba dobudovať niekoľko zastávok a do Rajky presťahovať ešte niekoľko násobne viac ľudí, ako tam dnes žije. A najlepšie, aby bývali niekde pri stanici, lebo zvážať ich k nej autobusom (očakávať od Slovákov, že by k stanici jazdili napr. na bicykloch asi veľmi nemožno) tej atraktivite nepridá. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.