Ak by sme postupovali podľa tohto pravidla, dostaneme sa k tomu, že záujem majú len cestujúci, takže si majú dopravu navyše objednať oni. Najjednoduchšie je asi auto, alebo taxík. ?
K bodu 2 je jednoducha odpoved: Objednat dopravu navyse mal ten, kto mal zaujem na tom, by tam nejaka doprava navyse bola. Na tom kto to je sa tu urcite nezhodneme
Prvý vlak ráno zvykol byť Push Pull .Kapacitne to bolo aspoň trochu posilnené.
Bud rád že nešla 4 vagónová súprava akú dávaju bežne v rannej špičke na vlak 4610.
Klasika - Senecké leto - prvý vlak smer BA meškanie z SC 13 min. 100 ludí sa nezmestilo, prvý bus plný, druhý vlak neviem či pobral všetkých ale odchádzal s meškaním 5min. Taxikári sa nehanbili vypýtať za 5km 20€. Odpoveď sprievodcu či nemohli pridať jeden dva vagóny bola, že železnice nie sú organizátor (hlavná vec že zelených tajtrlíkov zabezpečiť vedeli). Navyše v strede vagonov bolo ešte relatívne prázdno lebo ( pri...... ludia sa nepotlačili, zatial čo pri dverách bola sardinkáreň) a keď som jednému z nich hovoril že v strede sú vagóny relatívne prázdne nech to usmerní tak len zakričal cez dvere prešiel sa popri vagóne a zas sa postavil k svojim kolegom...
Tak sa idem pýtať kompetentých, len by som potreboval trochu pomoc.
1. Čo potrebuje vybaviť/stojí ZSSK aby pridaj jeden dva vagóny k tým 6 čo boli.
2. Objednať dopravu navyše mal organizátor (mesto Senec), alebo v tom má nejakú úlohu aj BSK či niekto iný ?
Vlakveduci ZSSK nie je poverenou osobou dopravcu CD a preto nema preco riesit vztah medzi tebou a CD. Aj keby to riesit chcel, tak ti nema ako dat "pokutu", kedze ti nema ako vydat listok na ten cesky usek (POPka to nevie).
Mal som Maxi Klasik a aj v pohranicnych usekoch som sa vlakveducim vzdy preukazoval len Maxi Klasikom a nikto z nich po mne nikdy nadvazny listok na zahranicny usek nechcel. Myslim ze su tak aj skoleni. Napokon, vlakveduci ZSSK ani nema vybavenie na overovanie listkov CD na In-kartach, ci vnutrostatnych ponuk CD zakupenych cez internet.
Aj v pripade ak cestujuci nastupi na Slovensku a chce od vlakveduceho ZSSK listok napr. do Prahy, tak ten mu vyda iba listok po hranicu s tym ze dalsi usek si ma kupit u CD.
Upozornujem ta ale, ze ZSSK pri vydaji cestovneho listka do hranicneho tarifneho bodu moze vyzadovat aby si sa preukazal uz zakupenym nadvaznym listkom pre dalsiu krajinu. Hoci co mam skusenost, vacsinou to nerobia (maximalne sa spytaju co mam dalej, ale nechcu to vidiet).
Ok, cize to nieje brane ze idem na cierno,to mi staci, este posledna vec, je to niekde napisane v ofic.dokumente? Lebo pozname menatlitu nasich sprievodcov...?
To sú ale náklady PO uzávierke, kde už máš reálne čísla, nie ponuková cena. Podstatné je, za koľko je výkon predávaný. A tam existuje len jeden vozokilometer a ide o to, či 1 km 2x T = 2 vzkm, 1,9 vzkm, 1,8 vzkm alebo koľko.
Ahojte, zaspamujem to tu este raz neviete nahodou ci v EC chodi ceska cata uz z kutov? Lebo planujem vylet do ceska na skupinovu vikendovu jizdenku a nechcem to kupovat cez e-shop, teda keby bola planujem to tak ze do kutov pojdem zdarma, odtial na hranice zaplatim medzi tym si kupim v ceskej popke listok a pojdem,kedze tych 50 KC navyse je nic
To síce áno, ale v prípade DPB nie je náklad na vzkm 2xT dvojnásobnkom nákladu na vzkm T. Aspoň zo zverejnených dát v roku 2011 to pri celkových nákladoch na T3 bolo 4,8545€ vs. 2,7281 (pri T6 o čosi viac).
btw to co za Schumachera jazdi s tou T2? ? uz minule v maji a aj dnes to je jazda jak o zivot, nadskakuje to s nou, ze mam pocit, ze vyletime z trate...a strasne rychlo sa jej zatvaraju/otvaraju dvere, normalne ta elektricka mi pride daleko zivsia/rychlejsia ako T3
Inak je celkom sranda ako su vodici zvyknuty jazdit s tym ako s odporovou elektrickou. Najprv plny kotol a potom volno az kym nestrati rychlost a zase plny kotol.
Ale uz s nou jazdia svizne. Dnes cestou na ZP musel aj vetrat na zastavkach aby nemal nadbeh a aj tak sme na ZP prisli 10.50 miesto 10.52. A to sa vzhladom na celkom plnu elektricku ludi na Kuchajdu a ZP, neda hovorit o slabo dopyte.
tak to je celkom OK potom. Pri 15 min intervale sa lepsie ani neda. Jedine skratit ZP na 7 minut a dat striedaca. Ale to uz by som povedal, ze je o hubu.
Komu treba poslat fakturu na mzdu tych zbytocnych vodicov?
Koho oddelenie si neurobilo robotu?
810zssk