"Duo trolejbusy" sa označujú 25Tr a mali len klimatizáciu pre vodiča, Pre cestujúcich nie. Vraj sa už opravujú ďalšie dva trolejbusy takže v prevádzke ostanú 3 kusy. Pre cestujúcich na linke 33 to však bude krok späť keďže miesto pravidelne a príjemne klimatizovaných SORiek nastúpia do skleníka. ?
viete mi tu prosím Vas zhrnut - ktore vozidla su klimatizovanie?
Nové - dodané tento/ minulý rok by mali byť všetky - teda trolej. + eliny / busy - Iveco Urb./ solaris 10 / Sor NB 18.
Zo staršími ale už mám problém- stare trolejbus y- nie , SOR NB z prvej dodávky 2010 - niektoré áno, niektoré nie, z 2012 - žiaden. Iveco Citelis - len tie pre vozíčkárov? či aj niektoré zo série s vysúvacími ( nie vyklapacimi ) oblokmi- mal som pocit, že tam neičo fučalo pri okne pri jednom z červených citelisov s veľkými - vysúvacími vetračkami na oknách dnes na L91 do Čunova o 11:20 z Mosta SNP.
Tedomy ale len vodič? Ikarusy detto , Karosy aj tie z BB - len tie vetráky na strope - ktoré sa klímou ale nedajú nazvať. Iveco Crossway - nie , solarisy 15 - nie? , krátke sory - hrbaté + kinderká - nie / C - čka jazdiace napr. do Devína - nie? , MB sprinter- neviem - nikdy som s nim nešiel, Iveco Daily - neviem, MB citaro - 1 kus- áno , neviete inač co s nim cca pol roka bolo? , a duo trolejbusy čo jazdievali na DD- tie mali klímu a čo bude s nimi- však jazdí len 1 / 6? MB CC - všetky s klímou a prenajate MB O 405 - neviem ... To by mali byť všetky vozidla aktualen prevadzkované.
Pikoška na dnes - #2846 - dnes na L39 - okná pootvárené komplet všetky , no klíma bežala taktiež naplno , hlavne, že na kabíne vodiča bolo uvedené, že klíma dočasne mimo prevádzku ... absurdistan
"...po koľajniciach pod mostom prechádzal starý parný rušeň, ktorý veľmi dymil. Vodiči ostali zmätení a nevedeli čo sa deje. „Autá sa začali sťahovať do jedného pruhu a brzdiť a niektorí do seba nabúrali,"...
Zdravim, s kamaratom piseme pracu na temu Kvalita zastavok v ramci MHD Bratislava. Hlavnym podkladom pre nu bude nami vytvoreny kratky dotaznik. Prosil by som vas o jeho vyplnenie, je to otazka 1-2 minut. Dakujem. http://goo.gl/forms/bXV5cpWibf
Na uvedomenie si toho čo dýchame imho stačí. Jemne OT, ale zrejme tomu budú napomáhať odstránené/nenahradené filtre pevných častíc - pravdepodobne veľmi rozšírená prax.
No, ale čo som na FB stránkach Ropidu čítal (a mnohí sa nad tým tiež pozastavovali), tak DPP si účtuje za súpravu 2xT také isté náklady ako za dve sólo jazdiace T. Tým pádom je snaha Ropidu dosť pochopyteľná, lebo 7,5 min. interval je predsa len pre cestujúceho výhodnejší. A nákladovo to vyjde na rovnako.
Souhlasím s tebou. Já osobně bych z Prahy sólo tramvaje nejradšji vyhnal. V současné době se sóla používají především na nočních linkách a o víkendech, kdy jezdí tramvaje v polovičním intervalu 7-8 minut oproti standardním 15 minutám. Snahou Ropidu je co nejvíce zkracovat intervalu. Že jim pak rostou dvojnásob mzdové náklady, to je moc netrápí.
Zaujímavé, už len preto, že v iných busoch a klímach sa nič také, čo si opísal nevyskytuje. Ono to nebude len filtrami, ale zrejme celkovo je špinavý vzduch len tam, kde sorka jazdí. Chcelo by to štúdiu ohľadom tohoto, možno sa preukáže, že to priamo spôsobuje.
To čo za kvalitné filtre na klímu majú nové NB18-tky?? Veď v interiéry je pri každom fukáry kvalitne začiernená ta bežová koženka. Všimol som si to už asi na 3 vozoch.
Error 0x007