aj ked nerozumiem snahe drzat solo linky. No zaroven nepoznam kam chodia v Prahe a ci maju opodstatnenie. Niekedy je vsak efektivnejsie vypravit 12m bus ako solo elektricku.
Zdravim, nevie niekto, ci bude nejako obmedzena premavka vo Vrakuni a Vlcom Hrdle v nedelu 14.06. - maju tade totiz ist cyklisticeke preteky Okolo Slovenska, a podla trasy pojdu cez Dvojkriznu, Kazansku a Slovnaftsku, co celkom dost skomplikuje MHD... http://www.okoloslovenska.com/fileman/Uploads/drobnosti/etapa5-2015.pdf
Interiér je hrozný, to je pravda, ale znáš snad lepší interiér u tramvaje, která ma nahrazovat sólo T3? Já za hrozný považuji Vario a Vario+, tady alespoň vidím snahu to zlepšit.
vyzera to hrozne a zda sa, ze interier mal na starosti ten co robil SORku. Okrem zadnej casti, to robil projektant Karosy B731 ? A mozno je to ten isty ?
Zdravím, len by som sa chcel spýtať, či ešte bude niekedy fungovať prepojenie na mapy.sk cez kolónku mapy, keď si pozerám zástavky nejakej linky... ďakujem ?
K tej klíme v trolejbusoch len toľko, viac menej nefunguje už pomaly v tretine vozov alebo funguje asi tak že v predu ide a vo vlečke nie. Vodič nemôže ísť do vozovne na poruchu lebo mu nefunguje klíma, bolo povedané že to nie je dôvod na výmenu vozidla. Vodič aj keď napíše že je nefunkčná v noci ju nikto neopraví. Možno sa nájdu medzi nami aj taký čo to vážne nevedia spustiť ale tých určite nebude veľa okrem toho ak nepustím klímu k cestujúcim tak nejde na plný výkon ani vodičovi. A ešte jeden dodatok, vodič má veľmi slabú účinnosť klimatizácie, to sa nedá porovnať čo je pre cestujúcich a čo pre vodiča. Takže z môjho pohľadu veľmi rád ju pustím na plno cestujúcim aby aj mne aspoň ako tak fúkalo chladnejšie.
Ámos