parada..tak som s dvomi plnymi nakupnymi taskami dorazil na zastavku autobusu c.57 na Jurajov dvor, kde o cca 12 minut, t.j. o 10:21 h.mal ist spominany autobus - nesiel,jednoducho vynechal a dalsi spoj isiel o 10:53 h...takze som cakal peknych cca 40 minut,aby som sa hrdo pri zaplatenej elektricenke dostal domov - naj je,ze linka 57 ma konecnu a zaciatocnu zastavku hned na Jurajovom dvore pri hangaroch MHD..a toto sa nestalo po prvy krat - neviem,ci vodic sedel na kofole v krcme Depo,ktora je rovno na konecnej,ale dnes som bol Dopravnym podnikom naozaj "dojaty"..? a podotykam,ze toto sa nestalo po prvy krat
Slovak Lines spustil online sledovanie autobusov, resp. online zastávkovú tabuľu so sledovaním meškaní či jednotlivého vozidla, alebo všetkých vozidiel z danej zastávky. Všetko nájdete na stránke www.mojbus.sk ? ? ?
Ešte raz sa vrátim k tejto téme - ako to, že vodič SOR-ky nemusel obchádzať rozbitú krajnicu v pravom pruhu a pritom išiel rýchlejšie ako vodič Mercedesu? Taktiež vodič osobného auta, obviňovaný miestnou šotoklikou z ohrozovania neviniatok prekračovaním rýchlosti, evidentne nešiel rýchlejšie, ako vidič SOR-ky. Myslím, že celé to video je o tuposti a arogancii, ale nielen vodiča osobného auta.
Ešte som nevidel žiadne oznam DPB, kde by bol QR kód štvrcového formátu. V tých PDFkách s CP električiek na 1.6. dokonca kód nasmeroval na stránku http://www.fssoftware.cz/
Viem že už dávnejšie sa niekde riešilo že dpb zaviedol nový formát QR kódu (teda že nemá štandardný štvorcový tvar ale obdĺžnikový ) vtedy to bol myslím že nejaký informačný leták, no teraz tuto vychytávku dali už aj na cestovne poriadky ?
Aky "mnou navrhovany stav", prosim? Ja som povedal len to ze nepouzivane tykadla na streche dostatocne neodovodnuju aplikovanie rozdielnych predpisov. Ked uz by to niekto riesil, tak samozrejme potom by bol cas diskutovat o tom aky model je najlepsi (idealne by samozrejme bolo jedno spolocne schvalovanie pre oba druhy prevadzky).
Inak, prečo vôbec musí byť trolejbus dráhové vozidlo? Veď je to v podstate autobus, resp. elektrobus, ktorý neberie prúd z batérie, ale z vedenia. Také vozidlá, ktoré sa indukčne nabíjajú na zastávkach sú myslím autobusmi a nie dráhovými vozidlami. Pri električkách a vlakoch je to mi samozrejme jasné, ale trolejbus je z 90% autobus.
Výrobca vyrobil 30 Tr s pomocným pohonom ako trolejbus s pomocným pohonom a nechal ho schváliť ako trolejbus, preto si budeš musieť vybaviť technický preukaz dráhového vozidla a s vozidlom absolvovať technicko-bezpečnostnú skúšku. Tu nie je priestor na akékoľvek špekulácie.
A čo sa týka „rôznych predpisov“, paradoxne tebou navrhovaný stav by priniesol dvojité schvaľovanie, čiže trolejbus s pomocným pohonom by bol predmetom schvaľovania zo strany ministerstva podľa zákona 513/2009 Z. z. a opäť ministerstva podľa zákona 725/2004 Z. z. Toto by malo aký zmysel? Nestačí snáď vozidlo schváliť iba raz?
Ja neviem,vidím to tak,že si DPB robí z ľudí dobrý deň ? čisto hypoteticky je možné,že dali vedúci prevádzok nejaký príkaz vodičom ju nezapínať,zapínať na minimum alebo otvárať okná?Nemám pocit,že vodiči nevedia o tom,že majú klimatizovaný voz...Ja byť na mieste vodiča tak si pri nástupe do vozu skontrolujem zamknuté okná a nastavujem si klimatizáciu podľa potreby (ak samozrejme nie je automatická).Taká sviňa by som nebol,aby som ľudí varil vo vlastnej šťave,keď im to cestovanie môžem spríjemniť ?
Dost si za to moze DPB sam, kedze nezapne klimu, alebo len volajako minimalne, tak potom v klima vozoch naucil cestujucich otvarat okna...a potom uz cestujuci to beru en bloc a otvaraju okna vsade?
MatejBA