presne, suhlasim. tam su nechutne bubny, ktore fest hadzu, cize ak nechcel poskodit podlahu a prizabit polovicu cestujucich, tak jedno auto su povolene straty ako bonus by dostal vodic IAD este pokutu za porusenie troch predpisov (rychlost, obiehanie sprava, vykonavanie cinnosti nesuvisiacej s vedenim motoroveho vozidla - hra na kameramana ... )
No tak ten,co tocil to video ma riadne prazdno v hlave. Obiehal vozidlo sprava, kde je 50-tka, nehladiac na to, ze isiel 65km/h ak som dobre videl.
A tie vyjadrenia, ze ho vodic MHD blokuje su na smiech. Vodic MHD nic neporusil. To ze idu v lavom pruhu je kvoli zlej ceste, kde su jamy a vozidlo sa moze poskodit, preto idu skoro az k zastavke, kde po poslednej jame sa preraduju spat do praveho pruhu.
Tu je jasny dokaz, ktori vodici maju aku mentalitu. Samozrejme su to vodici IAD, cest vynimkam. Takymto ludom ani vodicak do ruky nepatri.
Nechcel by pánko v aute za kamerou vlastný vyhradený pruh? Alebo aspoň vozidlo vybavené raketou zem-zem, ktorá automaticky odrovná všetky elementy na ceste, ktoré ho zdržiavajú o sekundy? Toto video presne dokumentuje mentalitu slovenských vodičov: ja, ja, ja... bezhraničný egocentrizmus. Potom to tak vyzerá: žiadne striedavé radenie, prednosť vozidlám MHD vychádzajúcim zo zastávky, prednosť chodcom, žiadny rešpekt k cyklistom a parkovanie na zeleni. Vodiča IA rozčuluje, že musí ísť predpisovo za autobusom, lebo sa ponáhľa, no čas zblokovať autobus (v ktorom sa vezú ľudia a nie všetci sedia) a odmerať si, kto má väčšieho, zrazu má.
No a teraz sa pose*ieme všetci...Chumaj na aute sa kamsi zase ponáhľa a dva autobusy šli vedľa seba cca 50km/h a čo?Keď vedel čo urobí tak načo ho predbiehal sprava? ? počkám a nechám ho zaradiť sa do pravého jazdného pruhu a nepi*ujem...Takých buzerantov milujem...Ponáhľa sa,,myšičkuje a aj tak ho dobehnem na najbližšej križovatke ? a keď už letím tak len tam kde viem,že chytím zelenú vlnu napriklad Trnavská & Šancová sú nastavené tak,že pri zimáku si postojíš na červenej (ak odbočíš doľava z Bajkalskej).Skočí pri zimáku zelená a pomaly 40/45km/h si ideš až k Trnku kde ti pekne skočia zelené...Za Trnkom ak si šikovný a preštrikuješ sa svižnejšou jazdou stíhaš ešte zelenú na Račku.POtom na pár sekúnd postojíš na Šancová x Karpatská a potom zase len zelená...Toť moje každodenné skúsenosti ?
"Na základe našej pochvaly vodiča nominujú na ocenenie za profesionálne správanie v mimoriadnych situáciách."
Skor tipujem porusenie pracovnych predpisov...
Veď okrem iného nespomenul dispečng
Konkrétne tejto časti "DPB, a.s. vyčlenil prostriedky na obnovu všetkých zastávkových prístreškov, ktoré má v správe." Nás tento rok čaká veľké malovanie. ?
Tyč býva buď teleskopická, alebo sa skladá z niekoľkých samostatných častí, ktoré sa zasunú do seba. A áno, je z nevodivého materiálu, býva buď bambusová alebo z nejakého húževnatého plastu.
Predpokladám, že by sa dali vygoogliť nejaké fotky a videá.
Ďakujem pekne za ochotné vysvetlenie. Tá skladacia tyč je nejaká teleskopická, alebo na spôsob skladacieho metra - "cólštoku"? Navyše z bezpečnostného hľadiska by asi mala byť z elektricky nevodivého materiálu. Alebo sa mýlim?
Ja som to už vysvetlil na príklade L59. Tam stačí interval 20 min. iba z dôvodu že CMO iba prechádza. Keby tam zastavovala stratil by význam nosnej L94 .Tu nejde o zakazovanie cestovania MHD. Nikto nezakazuje ti chodiť nosnými električkami. Chápem že teraz počas uzavretého Šafka je to komplikovanejšie.Kapacita 28 je stavaná primárne pre Devín /DNV/. Keby mala int.5 min. ako L33 tak by Devínčania určite nemali problém s prestupom pri Riviére.
Marek1978
A tie vyjadrenia, ze ho vodic MHD blokuje su na smiech. Vodic MHD nic neporusil. To ze idu v lavom pruhu je kvoli zlej ceste, kde su jamy a vozidlo sa moze poskodit, preto idu skoro az k zastavke, kde po poslednej jame sa preraduju spat do praveho pruhu.
Tu je jasny dokaz, ktori vodici maju aku mentalitu. Samozrejme su to vodici IAD, cest vynimkam. Takymto ludom ani vodicak do ruky nepatri.