nie. z obchodnej chce malokto ist do tunela. Prave naopak dopyt je odviest sa na Jesenskeho, L. Stura, pod most a nikto tam nechce ist vyhliadkovou jazdou.
Od 1.6. sa mení trasa L2. V centre pôjde po tejto trase
Radlinského - Obchodná - Nám. SNP - Jesenského - Most SNP - tunel - Kapucínska - Obchodná - Radlinského
Nebolo by lepšie keby išla opačne?
Tým myslím Obchodná-Kapucínska-tunel-Most SNP-Jesenského-Nám SNP- Obchodná
X13 nema absolutne, ale absolutne nic so studentami. Ako turisticka linka zaziva najvacsiu vytazenost prave v lete. Ak tam DPB nenasadi vacsie vozidla tak to bude absolutny pruser.
Cestujem X13-kou každý deň a nevšimol som si že by ňou cestovalo veľa študentov. A L210 veľmi nepomôže, síce od Eurovey ide X13-ka dosť plná ale hlavný problém s kapacitou nastáva až na námestí SNP. Vhodné by bolo keby X13-ku skrátili po Rajskú a zlepšili interval aspoň na tých 12 minút.
Vzhľadom na to, že VŠ študenti už nebudú v takých návaloch cestovať a následne začnú prázdniny... a ešte aj L210 bude až k Eurovei, tak teoreticky by stačiť mohla. I keď, niektoré spoje budú isto problematické.
Bude X13-ka kapacitne stačiť keď zrušia električky na HLST? Pretože predtým než električky jazdili na hlavnú stanicu tak mala X13-ka interval 12 minút a bola vždy preplnená. Teraz má interval 15 minút a je tiež preplnená. Ako to bude potom vyzerať keď zrušia linku 1? Veď teraz na námestí SNP sa X13 úplne naplní a veľa ľudí musí čakať na ďalšiu do ktorej sa možno tiež nedajú.
Neviete mi niekto povedat ako je mozne ze Škoda 30 Tr SOR s APU nemusi mat EVĆ. ked vie jazdit aj mimo trakcneho vedenia? V tom pripade to nie je cisto drahove vozidlo. opravte ma ak to tak nie je.
zollty