Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ja by som len rad podakoval za skvele iMHD a najma pristup na CP cez wap, v utorok mi to velmi pomohlo 🙂
Reply on: Erik Ziak #20729:
Hm, vedenie mesta si fandi. Drzim im/nam palce, aby im/nam to vyslo.
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=70968

DOVOLIM SI CITOVAT NASLEDOVNU PASAZ:
"V programe priorít patria medzi finančne najnáročnejšie stavby ... začiatok realizácie električkovej trate z Petržalky do centra mesta cez Starý most.

Myslim, ze ta praca nebola na zmar. Treba sa podakovat vsetkym co sa zasluzili o patricny natlak, takze aj ludom z DPB, konkretne z rezortu prevadzky a techniky, koordinacie a inforamtiky a vsetkym co to chceli presadit, lebo maju rozum. V neposlednom rade aj tvorcom imhd.sk a KPMHaRD.
Reply on: Kami #20727:

Ja som velmi dobre vedel, preco som sa tam netlacil... 🙂 A ked som tam isiel v natrieskanej 31, tak akysi ludia tam kricali, ze to je predpriprava na rekord... 🙂 🙂 🙂 🙂
Pre tych co nie su v obraze.
V ramci pokusu o Guinesov rekord sa do autobusu natlacili ubohe obete 🙂
Myslim, ze teraz budu na oddeleni informatiky a koordinacie prepocitavat prepravnu kapaciu a na linke 83 bude v spicke 20 minutovy interval, na 21 bude 25 minut a pod. 🙂
Reply on: Ferro #20724:
ja som doslova visel vzadu vo vzduchu, lebo ked clovek nachvilu uhol s nohou, tak okamzite sa to miesto obsadilo a nemal ju kam polozit...uz nikdy viac
Reply on: TeBeCe #20723:
Ano bolo, najma vzadu, no ja som bol vpredu a takych 10-15 ludi by sa este natrepalo bez problemov. Organizatori to ale stopli.
Reply on: Kami #20721:
ale v normalnej premavke neodporucam skusat 🙂 bolo to peklo... 🙂
Reply on: Kami #20721:
359 ludi? To je nejaky transport z koncentraku, ze sa tam vojdu?
Oficialne sa do 1901 vmesti 359 ludi vratane vodica! Zachvilu ide vlastnou silou do vozovne.
Reply on: Fobust #20719:
vzdy ide nieco na ukor nniecoho ineho.
Reply on: ufo #20718:

Unikatna ja ak konstrukcia podvokov, tie "portaly" a zvisle umiestnene vodou chladene asynchronne trakcne motory. Inac, na druhej strane to likviduje obluky...
Reply on: galiyosha #20714:
design robilo Porsche a nejaka Vysoka skola uzitkoveho umenia Wien- niet sa co cudovat. 🙂
Reply on: tatrovečka #20716:
;-D
Reply on: Z #20715:
Aha, už to vidím ... :o). No,fakt to nebolo veľmi pekné. Až natoľko, že by mi nestálo za to ani sa s tým zaoberať.

Viac ma zaujal príspevok č. 20700 o zelenej laminátke, tým sa myslela tá lokomotíva, alebo električka ?! Zelenú som ešte nevidela.

Zajtra idem jazdiť o 6:00, na Košickej to vyzerá dosti hrozivo a 4214 by si mal radšej dobre prišróbovať zrkadlo... alebo ho nechať doma 🙂
Reply on: ricco #20684:
Dovolím si reagovať, pretože myslím, že sa mýliš...Tieto príspevky už dokázali veľa zmeniť...Dokázali zmeniť náhľad mnohých ľudí na hodnotu práce a znevážiť úsilie mnohých, ktorí sa právom cítia dotknutí...Dokázali zosmiešniť vznikajúcu spoluprácu medzi ľuďmi v bratislavskej doprave a vniesť rozpory medzi dlhoročných kolegov a spolupracovníkov...Dokázali zabrániť vznikajúcej dôvere medzi ľudmi z dopravného podniku a "nadšencami" mestskej dopravy...lebo aj prílišná kritika sa dá zniesť iba do určitej miery...

Doprava je niečo, čo má ľudí spájať, nie rozdeliť! Toto fórum založili skutoční nadšenci dopravy a ono sa teraz stáva časovanou bombou, ktorá, ak vybuchne, nechá za sebou iba trosky...Iba spoločná reč to môže zastaviť...a ja verím, že sa to podarí!!!

:I
Reply on: ufo #20713:
To mi je jasne, ze pre Bratislavu je to cista utopia. 🙂 Nasa elektricka by nemusela byt vobec az tak Ultra -- mne sa vsak ULFy pacia najma z designoveho (jednoduche, ciste a elegantne) a ucelneho hladiska, lebo mam pocit, ze su to velmi dobre navrhnute vozy (ako je to s nimi po technickej stranke, to nie som schopny posudit).
Reply on: galiyosha #20710:
Vo Wien ULF na niektorych miestach sa suchaju o asfalt- v BA by si potom museli utrhnut podvozky 🙂
Reply on: Juro #20711:
Nie. To sú podmnožiny. 362 by bola ES499.12xx, 371 by bola ES499.22xx. Tak ako plecháče boli S499.02xx. Kryšpína by som trocha upravil (napríklad Vmax. by som začal od 60, nie od 30 a nápravový tlak povedzme od 14t) a mohol by fungovať dodnes. Minule mi niekto povedla číslo nejakej malej posunky, nejaké 703 či čo, a musel mi to pekne preložiť do Kryšpína, aby som pochopil, čo to je.
I.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.