Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Oficialne sa do 1901 vmesti 359 ludi vratane vodica! Zachvilu ide vlastnou silou do vozovne.
Reply on: Fobust #20719:
vzdy ide nieco na ukor nniecoho ineho.
Reply on: ufo #20718:

Unikatna ja ak konstrukcia podvokov, tie "portaly" a zvisle umiestnene vodou chladene asynchronne trakcne motory. Inac, na druhej strane to likviduje obluky...
Reply on: galiyosha #20714:
design robilo Porsche a nejaka Vysoka skola uzitkoveho umenia Wien- niet sa co cudovat. 🙂
Reply on: tatrovečka #20716:
;-D
Reply on: Z #20715:
Aha, už to vidím ... :o). No,fakt to nebolo veľmi pekné. Až natoľko, že by mi nestálo za to ani sa s tým zaoberať.

Viac ma zaujal príspevok č. 20700 o zelenej laminátke, tým sa myslela tá lokomotíva, alebo električka ?! Zelenú som ešte nevidela.

Zajtra idem jazdiť o 6:00, na Košickej to vyzerá dosti hrozivo a 4214 by si mal radšej dobre prišróbovať zrkadlo... alebo ho nechať doma 🙂
Reply on: ricco #20684:
Dovolím si reagovať, pretože myslím, že sa mýliš...Tieto príspevky už dokázali veľa zmeniť...Dokázali zmeniť náhľad mnohých ľudí na hodnotu práce a znevážiť úsilie mnohých, ktorí sa právom cítia dotknutí...Dokázali zosmiešniť vznikajúcu spoluprácu medzi ľuďmi v bratislavskej doprave a vniesť rozpory medzi dlhoročných kolegov a spolupracovníkov...Dokázali zabrániť vznikajúcej dôvere medzi ľudmi z dopravného podniku a "nadšencami" mestskej dopravy...lebo aj prílišná kritika sa dá zniesť iba do určitej miery...

Doprava je niečo, čo má ľudí spájať, nie rozdeliť! Toto fórum založili skutoční nadšenci dopravy a ono sa teraz stáva časovanou bombou, ktorá, ak vybuchne, nechá za sebou iba trosky...Iba spoločná reč to môže zastaviť...a ja verím, že sa to podarí!!!

:I
Reply on: ufo #20713:
To mi je jasne, ze pre Bratislavu je to cista utopia. 🙂 Nasa elektricka by nemusela byt vobec az tak Ultra -- mne sa vsak ULFy pacia najma z designoveho (jednoduche, ciste a elegantne) a ucelneho hladiska, lebo mam pocit, ze su to velmi dobre navrhnute vozy (ako je to s nimi po technickej stranke, to nie som schopny posudit).
Reply on: galiyosha #20710:
Vo Wien ULF na niektorych miestach sa suchaju o asfalt- v BA by si potom museli utrhnut podvozky 🙂
Reply on: Juro #20711:
Nie. To sú podmnožiny. 362 by bola ES499.12xx, 371 by bola ES499.22xx. Tak ako plecháče boli S499.02xx. Kryšpína by som trocha upravil (napríklad Vmax. by som začal od 60, nie od 30 a nápravový tlak povedzme od 14t) a mohol by fungovať dodnes. Minule mi niekto povedla číslo nejakej malej posunky, nejaké 703 či čo, a musel mi to pekne preložiť do Kryšpína, aby som pochopil, čo to je.
I.
Reply on: S499.1023 #20701:
Inak ma napada, ze keby bol Krispyn stale pouzivany, tak 362 je ES499.3, 371 je ES499.4. Takze na teba by vyslo tak ES499.5, ale 5-ka bola u sirokorozchodnych. Krispyn-dolina, ten Krispyn to mal vymyslene pekne, ale uz je to asi prekonane. Som zvedavy ako by bolo oznacene pindulino. 🙂
Reply on: ufo #20706:
Dik 🙂 Pred odchodom som sa uz k foru nedostal, ale ULF som nakoniec vychytal na linke J. Vzdy, ked sa tym veziem, mam z toho strasne prijemny zazitok. Take elektricky by bolo mat fajn aj v Bratislave -- jednoduchy cisty a ucelny design, dost priestoru a maximalny komfort. 😎 A na U6 som vychytal tie hybridne supravy stare elektricky + Bombardier -- to je teda pekna uchylnost. 😃
Reply on: ufo #20707:
No len u nas to bezne zatial nie je 🙂 A eliny nemozu mat logo na celach, hoci vsade inde (aj v Kosiciach) mozu.
Reply on: Juro #20702:
v atlase je 242 - plechac na HL.N. to uz nie je daleko od laminatky. 🙂
To co je teraz v scifi ten oreklamovany Tam- v Salzburgu je to uplne bezne, ze je cela strana trolejbusu aj s oknami reklama- scifi je niekedy realita
Reply on: galiyosha #20704:
skus 31, 6, 67, 65, 44, 42...uz su skoro v kazdej mestskej casti. Nove eliny na u6 od Bombardieru najdes aj na WLB (elektricka Wien-Baden, zacina na Karlplatz). 18 je zaujimava hlavne zastavka Sudtirolerplatz a este myslim jedna. Na jednej strane nastupista je elektricka a na druhej strane S-Bahn 4020 öBB.(To co chodi aj do Petrzky) O poschodie nizsie je U1 a o poschodie vyssie dalsie elektricky+busy.

Ale ja sa tesim na buduci rok- budu uz nove vozne u-bahnu a aj S-bahnu (Talent od Bombardier)
alebo odporucate nieco ine? u6? elektricku 18?
rychla otazka: na ktorych linkach vo viedni jazdi ulf? idem do viedne a budem mat hodinku/dve cas, tak by som sa rad odviezol 🙂
Reply on: Juro #20702:
A mozno aj V63 🙂
Reply on: S499.1023 #20701:
Kurnik, mas pravdu na 372-ky som zabudol. To vies, zide z oci..... Tak to tam prepni. Laminatka na wilzonaku by bol pekny obrazok..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.